Pff, ben even naar van google maar zoontjelief heeft een langdurige schimmel door poepproblemen. Nu ging het eindelijk goed met cortinazol (of zoiets) met hydrocortison en zinkolie. De grote plek schimmel is nu alleen nog een rondje om zijn anus. Tot mijn schrik was het bij het verschonen ineens paarsachtig. Omdat hij slaapt en verder gewoon normaal was ben ik bang als k hiervoor huisartsenpost bel dat het onzin is om hiervoor te bellen. (Getypy op tel dus excuus voor evt fouten) Wie kan me geruststellen?
Is dat niet raar? Omdat het geen spoed is, hij niet ziek is, die uitslag er al veel langer zit en nu alleen nog rond zijn anus maar vandaag veel gepoept en nu is het paars maar weet niet of dat dus 'normaal' is. Pff, bedankt voor je reactie hoor maar haat die tweestrijd met mezelf want het liefst zou ik bij elk dingetje bellen maar weet ook dat dat niet kan. Dus dacht hopelijk hier iemand die een idee heeft wat het is of dat het in elk geval tot morgen kan wachten.
Als ik zelf niet gerust ben. Bel ik gewoon. Als hun het nodig vinden dat je komt zeggen ze het wel. Soms kunnen ze je telefonisch al geruststellen.
Als ik zelf niet gerust ben. Bel ik gewoon. Als hun het nodig vinden dat je komt zeggen ze het wel. Soms kunnen ze je telefonisch al geruststellen.
Vandaag is het al stukken lichter. Hij had gister 3 diarreeachtige luiers achter elkaar. Ik ga maandag wel even de huisarts bellen. Vandaag is de luier maar even de hele dag af.