Heb ik pas een topic geopend over smalle kleding. Krijg ik net die populaire name it jas binnen. Die donkerblauwe. Heb een 98 besteld voor mijn zoon want had al gelezen dat ze ruim vallen. Maar veeeeel te breed. In de lengte goed, de mouwen passen precies. Maar die mouwen zijn zooo breed, en de jas zelf ook. Hij is 97cm en 12.7kg dus ook echt smal. Dit is de jas: Name it MANSON - Mantel - Blauw - Zalando.nl Nu zou je zeggen neem hem mee en ga lekker jassen passen in de winkels. Helaas weigert hij al sinds klein af aan ook maar iets te passen inde winkel. Thuis ook maar dan kan ik hem dwingen. In de winkel ook maar dan heeft het elke keer een driftbui tot gevolg dus ben daar mee gestopt. Nu wil ik dus opnieuw een jas bestellen. Maar welke valt smal?
name it valt meestal wel smal. Vorig jaar een winterjack voor mijn zoon viel netjes, en hij is ook smal. Verder vallen shirts en dergelijk ook altijd smal. Ligt misschien aan het model jas? Maar inderdaad Zara valt ook smal.
Deze jas is ook van name it maar helaas, echt veel te ruim. Zata zag ik niks leuks op hun site. Iemand bekend met mango? Heb daar een leuke jaa gevonden maar kleinste maat is 3/4. En gok dat het te groot zal zijn omdat hij niet de maten van zijn leeftijd draagt. Zijn leeftijdsgenoten dragen 110.
word je hier niet wijzer van? MANGO name it wisselt qua pasvorm enorm! Je hebt mooie smal vallende kleding, maar ook kleren die breed vallen. Ik vind zelf Esprit mooi vallen, maar hij zit net tusen 92/98 en 104/110 in ben ik bang.
probeerde je de link te geven van de matentabel. Kan je meten met die name -it jas of deze jas smaller valt. Zo probeer ik het meestal te zien of iets eventueel zou kunnen passen.
Esprit valt juist breed hier, name it perfect. Toch gewoon gaan passen in de winkel hoor, zijn wel brullende kinderen gewend. Mijn zoontje wilde zijn jas ook niet passen, maar pech gehad. Nog geen 3 minuten brullen. Succes
Esprit valt breed. Mexx jassen vind ik ook breder. Misschien benetton. Ik heb trouwens de manson jas van name it voor mijn zoontje, hij past perfect. Ik heb ook maat 98, mijn zoontje is net 3 en hij is 102 cm en 16.5 kg.
Jouw zoontje is vier kilo zwaarder hihi. Dat zal het verschil zijn. In de lengte en de lengte van de mouwen zijn namelijk prima. Maar veel te breed. Ik weet nu echt even niet welke jas ik moet kopen. Zijn vorige winterjas was van benetton maar die heb ik toen een maat kleiner gekocht waardoor ie goed zat. Nu is hij ehter in lengte gegroeid en in gewicht minimaal waardoor kleiner dan 98 echt niet kan en dan zit je gelijk met de breedte. @ drie minuten brullen, hihi die van mij houdt dat veel langer vol. Minstens tot het afrekenen, winkel uitlopen en volgende winkel binnenlopen. Je begrijpt al dat tegen de tijd dat hij stil is het volgende gepast moet worden en alles opnieuw begint. Dus daar bedank ik echt voor haha.
maar mijn zoontje is ook vijf centimeter langer..... als je nu een maat 92 zou proberen, zijn de mouwen dan veel te kort?
Ik vind trouwens wel dat jassen en schoenen eerst gepast moeten worden. Voor de rest hoeven ze van mij niets te passen. Maar die kledingstukken moeten ze eerst aanhebben om te zien of het wel past of staat. Dan maar brullen. Bij de name-it doen ze niet zo moeilijk. Hier in de buurt in de winkel echt lief personeel voor kinderen.
Ja zeker. De e mouwen waren echt precies op zijn pols. Ook de 92 die ik in huis heb past hij niet meer bij d emouwen. Het probleem bij hem is dat er heel veel gepast moet worden. Hij loopt volledig uit de pas wat de maten betreft. Vandaag bij twee winkels geweest en warempel had meneer een goede dag en wilde wat dingetjes passen. Maar ik heb niets gekocht . 98 veeel te ruim in de breedte. 92 te kort in de mouwen. Ben er depri van terug gekomen.
ik zit nog even te denken, vind het wel sneu voor je hoor. Mijn zoontje heeft nu zo'n multifunctionele jas aan van de wibra. De maten vallen erg groot, maar hij heeft nu daarvan een 92-98 aan, en daarvan zitten de mouwen dus ook goed, maar wel beetje strak om zijn buik. Ze hebben ook veel keus in winterjassen en ook echt leuk. Misschien is dat iets!!