klein vraagje...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Chantal87, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nee de eerste 2 weken mag niet kan je infecties mee krijgen.
    liefs chantal

2. Wietske

Wietske Lid

17 mei 2006
    53
    0
    0
    psycholoog
    Den Haag
    He Surreal,
    Is het al gebeurd, de curettage? Ik hoop dat het gaat met je!

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heel veel sterkte woensdag
    de curretage valt opzich wel mee
    alleen daarna toch wel goed rust houden want geestelijk deed het mij erg veel en dan al die hormonen die uit je lichaam moeten
    liefs chantal

4. Wietske

Wietske Lid

17 mei 2006
    53
    0
    0
    psycholoog
    Den Haag
    Fijn dat je nu een aardige dokter had, die je goed hielp. Ik wens je veel sterkte woensdag, en ook de tijd daarna met alles verwerken en een plekje geven voor jezelf. Neem de tijd, gun jezelf wat rust voor zover dat lukt...
    Ik vond de dagen na de mk zelf echt het moeilijkste, alle gedoe is voorbij en dan met een lege buik zitten... heb veel gehuild. Ben vandaag weer gaan werken en dat doet me wel goed. En veel gepraat met een paar lieve mensen in mijn omgeving, dat helpt me ook heel erg (ik ben ook alleen net als jij dus geen steun van partner).

Heel veel sterkte! Je komt ook hier weer doorheen ook al denk je misschien soms van niet.

5. Naomy

Naomy Actief lid

12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Dat had ik ook. Op de dag van de echo maar heel even gehuild en verder helemaal niet, zelfs niet na de curretage. Onthoud wel dat die bom wel gaat komen meid! Hij is bij mij een paar weken terug ontploft...net of ik alle ellende eruit moest gillen...heb er te weinig tijd voor genomen om het te verwerken.

Heel veel sterkte woensdag!!!

Deel Deze Pagina