met peuter naar het circus

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moona1, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    dag moeders,

wij willen met de kerst naar het kerst circus renz in leeuwarden, maar zit nu wel te twijfellen of het nie te eng is voor mijn meisje van ruim 2 en half, ze is nogal angstig voor donker?

weten jullie dit?

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

is voor ieder kind verschillend, vind denk ik wel erg lange zit.
    We zijn naar het dolfinarium geweest, onze peuter had het naar een half uur wel gehad en bij ons allen op schoot gezeten hihi

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij zijn van de zomer geweest, ook naar circus Renz.

Ik had eerst eigenlijk zoiets van moeten we 't wel doen en gaat 't niet te lang zijn? Want 't duurde geloof ik iets van 2 uur ofzo en Milan is echt een mannetje die helemaal niet lang stil kan zitten.

Maaar.... hij vond 't echt geweldig! Hij heeft de hele tijd netjes op z'n stoel gezeten en z'n ogen uitgekeken. Zelfs nu heeft 'ie 't er nog bijna dagelijks over (over de paardjes en de olifanten ;)).

4. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Leuk om te horen, ach als ze het niet leuk vindt dan kunnen we altijd wel wat verzinnen, die van mij kan ook moeilijk zitten, moesten jullie ook betalen voor je peuter trouwens?

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee, die mocht gratis mee!

't Was echt heel leuk, er was natuurlijk ook een pauze en toen mochten de kinderen ook op de paarden en de kamelen zitten!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja joh, leuk juist!
    Mijn dochter is ook wel een schijterd, maar op de schoot van papa of mama valt het wel mee toch? En je kan altijd weggaan als het te lang duurt. Wij doen dit soort dingen regelmatig!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier was het circus geen succes. Duurde te lang. We zijn dan ook in de pauze weggegaan.

8. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    wij zijn een maand geleden geweest, en onze kleine meid vond het super en keek 2 uur lang haar oogjes uit!

9. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Mijn dochter is met 1.5 jr voor het eerst naar het circus geweest. Vooraf wel afgesproken dat mijn man met haar naar buiten zou gaan wanneer ze bang zou zijn.
    De eerste 10 min. was het huilen, vanwege de harde herrie en de lichteffecten. Toen begon ze enthousiast mee te klappen en mee te doen. Ze vond het geweldig en was zwaar teleurgesteld toen het afgelopen was.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Vorig jaar met Jasmijn voor het eerst naar het kerstwintercircus geweest. Ze was toen 2 jaar en 3 maanden. Ze vond het helemaal geweldig, dit jaar gaan we weer. Ik zou het met onze jongste nog niet doen, die kan niet stil zitten en heeft geen geduld, maar ja die is ook net 1,5 jaar. Veel plezier als je gaat!

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Een vriendin wou ook met mij en mijn zoon er naar toe, maar ik weet dat mijn zoon niet lang stil kan zitten en na 5 minuten wil rennen e.d. dus ik ga niet. hangt natuurlijk per kind af hoe ze zijn. In plopsaland was er een bumbashow van 20 minuten, na 5 minuten stond mijn zoon al te springen voor het podium en na 10 minuten de trappen op en neer te rennen e.d. dus nee ik ga niet omdat het een te lange zit is haha.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier was het circus een groot succes.
    Hij vond het helemaal geweldig, vooral de clowns. Hij heeft het er soms nog over.
    En als we langs de plaats lopen waar het circus stond, begint hij er weer over :D

13. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Nou het was groot succes hoor, ze heeft bijna 2 en half uur op schoot gezeten en keek haar ogen uit, was een super circus je mocht de ponny's aaien en olifanten eten geven errug leuk dus

Deel Deze Pagina