dag moeders, wij willen met de kerst naar het kerst circus renz in leeuwarden, maar zit nu wel te twijfellen of het nie te eng is voor mijn meisje van ruim 2 en half, ze is nogal angstig voor donker? weten jullie dit?
is voor ieder kind verschillend, vind denk ik wel erg lange zit. We zijn naar het dolfinarium geweest, onze peuter had het naar een half uur wel gehad en bij ons allen op schoot gezeten hihi
Wij zijn van de zomer geweest, ook naar circus Renz. Ik had eerst eigenlijk zoiets van moeten we 't wel doen en gaat 't niet te lang zijn? Want 't duurde geloof ik iets van 2 uur ofzo en Milan is echt een mannetje die helemaal niet lang stil kan zitten. Maaar.... hij vond 't echt geweldig! Hij heeft de hele tijd netjes op z'n stoel gezeten en z'n ogen uitgekeken. Zelfs nu heeft 'ie 't er nog bijna dagelijks over (over de paardjes en de olifanten ).
Leuk om te horen, ach als ze het niet leuk vindt dan kunnen we altijd wel wat verzinnen, die van mij kan ook moeilijk zitten, moesten jullie ook betalen voor je peuter trouwens?
Nee, die mocht gratis mee! 't Was echt heel leuk, er was natuurlijk ook een pauze en toen mochten de kinderen ook op de paarden en de kamelen zitten!
ja joh, leuk juist! Mijn dochter is ook wel een schijterd, maar op de schoot van papa of mama valt het wel mee toch? En je kan altijd weggaan als het te lang duurt. Wij doen dit soort dingen regelmatig!
wij zijn een maand geleden geweest, en onze kleine meid vond het super en keek 2 uur lang haar oogjes uit!
Mijn dochter is met 1.5 jr voor het eerst naar het circus geweest. Vooraf wel afgesproken dat mijn man met haar naar buiten zou gaan wanneer ze bang zou zijn. De eerste 10 min. was het huilen, vanwege de harde herrie en de lichteffecten. Toen begon ze enthousiast mee te klappen en mee te doen. Ze vond het geweldig en was zwaar teleurgesteld toen het afgelopen was.
Vorig jaar met Jasmijn voor het eerst naar het kerstwintercircus geweest. Ze was toen 2 jaar en 3 maanden. Ze vond het helemaal geweldig, dit jaar gaan we weer. Ik zou het met onze jongste nog niet doen, die kan niet stil zitten en heeft geen geduld, maar ja die is ook net 1,5 jaar. Veel plezier als je gaat!
Een vriendin wou ook met mij en mijn zoon er naar toe, maar ik weet dat mijn zoon niet lang stil kan zitten en na 5 minuten wil rennen e.d. dus ik ga niet. hangt natuurlijk per kind af hoe ze zijn. In plopsaland was er een bumbashow van 20 minuten, na 5 minuten stond mijn zoon al te springen voor het podium en na 10 minuten de trappen op en neer te rennen e.d. dus nee ik ga niet omdat het een te lange zit is haha.
Hier was het circus een groot succes. Hij vond het helemaal geweldig, vooral de clowns. Hij heeft het er soms nog over. En als we langs de plaats lopen waar het circus stond, begint hij er weer over
Nou het was groot succes hoor, ze heeft bijna 2 en half uur op schoot gezeten en keek haar ogen uit, was een super circus je mocht de ponny's aaien en olifanten eten geven errug leuk dus