kan iemand mij ook glaasje cola brengen? dan hoef ik zelf niet overeind over begin tijd: heb zelf beetje de "regel": overdag geen prik en voor 21.00u geen chips meot nog wel beetje aan mn lijf denken he
Nogmaals, meningen mogen verschillen en ik vind dat je doordraaft Triskele. Dat neemt niet weg dat het je goed recht is om te doen wat jij denkt dat je moet doen. Ik vind het te ver gaan. Filet, heerlijk! Ik ben al weer klaar voor de vrijdagavond met cola, filet, chips en bitterballen (en Flikken natuurlijk!)
Ik blijf dat toch bijzonder vinden hier. Je plaatst een topic uit nieuwsgierigheid naar 'verslavingen' van anderen en vervolgens wordt je uit allerlei hoeken gewezen op hoe slecht het allemaal wel niet is. Hou daar toch eens mee op mensen! Ga dat lekker ergens anders doen. Sorry, dat moest ik even kwijt. Hier geen Cola verslaving, hoewel ik als ik ergens Vanilla Coke zie ik het wel meeneem Hier eerder een verslaving aan limonade...
De beste remedie is om er niet op in te gaan of te noemen dat je ieders mening respecteert en vervolgens weer verder gaan met je topic. Even zuchten en weer door gaan.
Hier nog een cola verslaafde!! Behalve tijdens mijn zwangerschap... toen vond ik het ineens niet meer te drinken... Dus mocht dat ooit weer gebeuren en ik drink geen cola meer? Dan weet je genoeg....
Zucht ik drink ook echt te veel cola.. Alhoewel, de laatste weken denk ik erom dat ik het overdag niet meer drink. Als ik namelijk mijn zoon vraag wat ie wil drinken is het Cowa (Cola). Niet dat ie dat krijgt hoor Dus omdat ik het een slecht voorbeeld vind voor mijn zoon om die zoete troep heel de dag te drinken, drink ik nu overdag thee.
Cola light ja. Ook ijsthee zero smaakt me erg goed. Ik heb in ieder geval elke week een grote berg lege flessen en aardig wat statiegeld bonnetjes.