Alles met colasmaak ben ik verslaafd aan!! Cola-ijs, cola-snoepjes, cola-kauwgom, gwn cola als drinken hmmmm. Heb net een cola calippo op
Jeetje wat zijn er veel cola verslaafden Wat zijn wij slecht bezig Ik weet het... Heel ongezond maar ja verder eet ik gezond en rook en drink ik niet dus ik gun mijzelf wel wat glaasjes cola per dag.
nou ehh *neemt een slok cola light* cola light dus en momenteel verslaafd aan perensap van Appelsientje en pepermuntballen van mentos en toblerone (niet dagelijks maar wel erg lekker)
haha zo sta ik dus smorgens met een blikje energie drink in mijn handen. Ik drink geen koffie of andere caffeine dingen. Dus das eigenlijk mijn koffie vervanger
Ik ben verslaafd aan PATAT Ik wil dag wel patatjes eten maar helaas wil man het maar een x per week voor me halen. Heb er nu ook weer trek in.
Cola is ook overal goed voor; buikloop en even een glas cola naar binnen gewerkt. En de wc blinkt ook weer dankzij de cola. Het moet maar in de basisverzekering haha!
Heb net ook weer een glas cola light achter de kiezen En eeeh... als ik een slechte start heb in de ochtend, loop ik ook gerust rond 8 uur al met een blikje redbull in mn hand op weg naar werk Ik heb liever cola light/redbull dan een bak koffie.