Hallo allemaal, Mijn man heeft zich vergist in de winkel en heeft ipv Nutrilon omneo 1 Omneo nummer 2 gekocht.... mannen! Jammer genoeg had ik de folie verwijderd toen het mij opviel dat er een ander kleur schepje in de doos zat. Ik vind het zo zonde om het weg te gooien want het is allemaal al duur genoeg, maar is er iemand die in Eindhoven woont (of omgeving) die gratis het pak wil hebben? Grt Bella
Misschien kun je deze beter naar aangeboden (laten) plaatsen? Succes in ieder geval, is wel zonde zeg!
Kun je hem niet gewoon bewaren voor later? Als ik het goed begrijp heeft hij nummer 2 gekocht ipv nummer 1?!
Hij is inderdaad als de folie eraf is beperkt houdbaar en ons meisje is pas 2 maanden. @Jacky78 Hij had nummer 2 gekocht ipv 1 en ik zag het pas veel te laat. Ik had de folie er net af en zag aan het groene schepje (bij 1 is ie geel) dat het een ander nummer was, echt balen. Ik denk dat mijn man nog sliep toen ie in de supermarkt was, haha
off topic: misschien zal je omneo 2 ook nooit nodig hebben. we hadden ook omneo 1 dat ging erg goed, maar omneo 2 was verschrikkelijk voor onze zoon, hij had 3 weken lang vresselijke diarre.toen overgestapt naar hypoallergeen. en dat ging erg goed.