ja, ik ben zo'n moeder....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja idd die ezel is echt depri ja:D:D. rijp voor de antidepressiva.:D

woehaaaa gordon winnie8)

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Whahahahahhahahah. OMG ik lach me slap. :D

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

offe .......

winnie joling
    winnie van willegenburg
    winnie verlinde
    winnie de leeuw
    winnie van der togt
    winnie de boer
    winnie van der ven

omg ik ga weg hier. pis in mn broek:p en das best een grote nu met de zwangerschap8) :D zoefffffffffffffffff

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Waar een mens zich al niet druk om maakt... ;)

Zoonlief heeft een Bob de Bouwer rugzakje en is daar helemaal weg van. Die reactie van hem elke keer als hij dat tasje ziet, is vele malen belangrijker dan het feit dat ik BdB misschien irritant zou vinden.

En ja ik zal ook een Cars-trui voor hem kopen als hij dat over een paar jaar leuk vindt. Als ik hem daar blij mee maak, waarom dan niet?

Winnie de Pooh vind ik dan wel wat minder, maar dat is meer omdat ik die kleertjes gewoon tuttig vind, zeker voor een jongen.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    over die Eyoor gesproken, mijn zoon gaat spontaan janken als die lelijke ezel op tv is. denk dat het door die zware stem komt

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahahahahaha :D. TE grappig (jaja, ik houd van flauwe humor). Maarrrrrrrrrrrr, ik zit op mijn werk, dus ik ga ophouden dit topic compleet off-topic te laten gaan.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik ga ook es iets nuttigs doen als winnie uitkafferen. is nie lief van mij:)

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wij zijn enorme disneyfans, en onze kinderen inmiddels ook.
    Hier is het hele huis Disney, de kinderkamer nu Toy Story, we hebben voor een klein fortuin beelden en schilderijen hangen du ook op kleding komt het veel voor (zowel bij de kinderen als bij ons trouwens)

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, je leert vanzelf te zien EN te accepteren wat je kind leuk vindt en die figuurtjes vinden kinderen nou eenmaal heel leuk...

Op kleding vind ik het persoonlijk ook niets maar boekjes zijn juist heel handig. Alle kinderen identificeren zich met Nijntje.. dat is het briljante van dat rare konijntje.

Verder valt over smaak niet te twisten (al zijn er genoeg mensen die dat wel proberen). Zo vindt de één Nijntje afschuwelijk en de ander ziet een leren rokje en giletje en krijgt de rillingen ;)

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind het ook helemaal niks, ik doe mijn jongens ook absoluut geen kleren aan met dat soort opdrukken. winny de pooy, disney noem maar op. Echt vreselijk....

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Disney-kleding vind ik ook echt afschuwelijk en zelfs mochten we dat krijgen, dan nog trek ik het mijn zoontje niet aan. Dan geef ik het wel weg of aan een goed doel. Nijntje-kleding vind ik wel leuk, maar dan wel als baby. Boven de 1 jaar niet meer.

qua speelgoed/knuffels/boekjes maakt het mij niet zoveel uit

12. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik ben zelf niet echt fan van winnie the pooh (vind er niet veel bijzonders aan) maa mijn zoontje zijn kamertje is met winnie the pooh behang (classic winnie the pooh) want dat zag er dan wel weer heel lief uit... maakt me niet uit dat ie 1 of 2 truitjes van winnie the pooh heeft, zolang het hem maar leuk staat maar het is ook weer niet zo dat zn hele kast er vol mee hangt. v ind het ook leuker voor echte baby babies en minder voor dreumessen.

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hmm dan zullen jullie mij wel een muts vinden.
    Ben gek op nijntje hahah.
    Ne bedoel vind toevallig de kledinglijn van nijntje bij vd erg leuk op het moment.
    Maar niet met hele grote plaatjes erop van nijntje ofzo:D

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dit jurkje bijv, ook die maillots zijin erg:D

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben ook zo'n moeder ;) Ook in de babykamer vind ik het helemaal niets.

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik ben zo'n moeder die dat heerlijk vindt, kleertjes die ze zelf mooi vindt! Mijn kind is een kind, en mag ook gerust lekker kinderlijke kleertjes aan! Ze wijst nu al soms naar haar buik als er iets op staat, een poes of een Nijntje. Leuk toch? Ik vind dat alleen maar schattig!

Daarbij zijn het dan ook wel leuke kleertjes. Ik koop geen kleertjes alleen maar omdat er iets op staat. Maar ik stoor me er absoluut niet aan.

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik vind je geen muts hoor;)

18. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier alleen Hello Kitty, mijn dochter wil niks anders. Maar de rest hoef ik echt niet.

19. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nee ik houd er ook niet van!! Ik houd zowiezo niet van 'baby'kleding. Meer van stoer,spijker,ruiten enz. Tygo had met de zomer wel een super hero t-shirt met een plaatje van Superman erop, maar die vond ik dan wel weer leuk.

20. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vind dit harstikke schattig hoor, ik zou het zo gekocht hebben.
    Ik houd niet van disney: winnie the pooh, prinsessen enz.
    Nijntje speelgoed vind ik ook heel leuk. Meisje is nu helemaal gek van hello kitty en heeft er 10 paar sokken, vind ik prima. Ze heeft ook 1 shirt van hello kitty, een witte waar hello kitty er met van die pailletjes opgezet is, het valt dus niet zo op, maar echt van die megaafbeeldingen, dat vind ik niet zo mooi.

Deel Deze Pagina