offe ....... winnie joling winnie van willegenburg winnie verlinde winnie de leeuw winnie van der togt winnie de boer winnie van der ven omg ik ga weg hier. pis in mn broek en das best een grote nu met de zwangerschap8) zoefffffffffffffffff
Waar een mens zich al niet druk om maakt... Zoonlief heeft een Bob de Bouwer rugzakje en is daar helemaal weg van. Die reactie van hem elke keer als hij dat tasje ziet, is vele malen belangrijker dan het feit dat ik BdB misschien irritant zou vinden. En ja ik zal ook een Cars-trui voor hem kopen als hij dat over een paar jaar leuk vindt. Als ik hem daar blij mee maak, waarom dan niet? Winnie de Pooh vind ik dan wel wat minder, maar dat is meer omdat ik die kleertjes gewoon tuttig vind, zeker voor een jongen.
over die Eyoor gesproken, mijn zoon gaat spontaan janken als die lelijke ezel op tv is. denk dat het door die zware stem komt
Hahahahahahahaha . TE grappig (jaja, ik houd van flauwe humor). Maarrrrrrrrrrrr, ik zit op mijn werk, dus ik ga ophouden dit topic compleet off-topic te laten gaan.
Wij zijn enorme disneyfans, en onze kinderen inmiddels ook. Hier is het hele huis Disney, de kinderkamer nu Toy Story, we hebben voor een klein fortuin beelden en schilderijen hangen du ook op kleding komt het veel voor (zowel bij de kinderen als bij ons trouwens)
Ach, je leert vanzelf te zien EN te accepteren wat je kind leuk vindt en die figuurtjes vinden kinderen nou eenmaal heel leuk... Op kleding vind ik het persoonlijk ook niets maar boekjes zijn juist heel handig. Alle kinderen identificeren zich met Nijntje.. dat is het briljante van dat rare konijntje. Verder valt over smaak niet te twisten (al zijn er genoeg mensen die dat wel proberen). Zo vindt de één Nijntje afschuwelijk en de ander ziet een leren rokje en giletje en krijgt de rillingen
Ik vind het ook helemaal niks, ik doe mijn jongens ook absoluut geen kleren aan met dat soort opdrukken. winny de pooy, disney noem maar op. Echt vreselijk....
Disney-kleding vind ik ook echt afschuwelijk en zelfs mochten we dat krijgen, dan nog trek ik het mijn zoontje niet aan. Dan geef ik het wel weg of aan een goed doel. Nijntje-kleding vind ik wel leuk, maar dan wel als baby. Boven de 1 jaar niet meer. qua speelgoed/knuffels/boekjes maakt het mij niet zoveel uit
ik ben zelf niet echt fan van winnie the pooh (vind er niet veel bijzonders aan) maa mijn zoontje zijn kamertje is met winnie the pooh behang (classic winnie the pooh) want dat zag er dan wel weer heel lief uit... maakt me niet uit dat ie 1 of 2 truitjes van winnie the pooh heeft, zolang het hem maar leuk staat maar het is ook weer niet zo dat zn hele kast er vol mee hangt. v ind het ook leuker voor echte baby babies en minder voor dreumessen.
hmm dan zullen jullie mij wel een muts vinden. Ben gek op nijntje hahah. Ne bedoel vind toevallig de kledinglijn van nijntje bij vd erg leuk op het moment. Maar niet met hele grote plaatjes erop van nijntje ofzo
Ik ben zo'n moeder die dat heerlijk vindt, kleertjes die ze zelf mooi vindt! Mijn kind is een kind, en mag ook gerust lekker kinderlijke kleertjes aan! Ze wijst nu al soms naar haar buik als er iets op staat, een poes of een Nijntje. Leuk toch? Ik vind dat alleen maar schattig! Daarbij zijn het dan ook wel leuke kleertjes. Ik koop geen kleertjes alleen maar omdat er iets op staat. Maar ik stoor me er absoluut niet aan.
Nee ik houd er ook niet van!! Ik houd zowiezo niet van 'baby'kleding. Meer van stoer,spijker,ruiten enz. Tygo had met de zomer wel een super hero t-shirt met een plaatje van Superman erop, maar die vond ik dan wel weer leuk.
Ik vind dit harstikke schattig hoor, ik zou het zo gekocht hebben. Ik houd niet van disney: winnie the pooh, prinsessen enz. Nijntje speelgoed vind ik ook heel leuk. Meisje is nu helemaal gek van hello kitty en heeft er 10 paar sokken, vind ik prima. Ze heeft ook 1 shirt van hello kitty, een witte waar hello kitty er met van die pailletjes opgezet is, het valt dus niet zo op, maar echt van die megaafbeeldingen, dat vind ik niet zo mooi.