ja, ik ben zo'n moeder....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oh mijn god hier nog een! Ik vind het ook ronduit vreselijk!!
    Maarrrr mijn zoon vind het leuk dus hij heeft wel pyama's etc ervan hahaha!

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb echt een spuughekel aan die Winnie, die komt er echt niet in en al helemaaaal niet op kleertjes! Kweetniet, maar ik vind het gewoon een irritant figuur, krijg er de kriebels van. Ik vind sowieso kleding met dat soort figuren erop niet mooi, heeft Julie dan ook niet. Ze heeft wel een Nijntje-pyjama, maar dat vind ik dan wat anders.

Speelgoed en boekjes vind ik wel een ander verhaal, daarvan krijgt ze echt wel wat van bv Nijntje omdat ze het zelf nou eenmaal hartstikke leuk vindt (maar Winnie blijft ook met speelgoed gebanned). En die prinsessen, iewwww!

3. fafje

fafje Niet meer actief

ik hou ook heeeeeeeeeeeeelemaal niet van die "merk kinder" dingen....trouwens...waarom zou ik alles van bijv Nijntje doen...als mn kind dat mss helemaal niet leuk vind...of dan lijtk t alsof ik het opdring om per se nijntje leuk te vinden...zo'n gevoel geeft me dat eigenlijk./.

babykamer (zie album) heb ik gewoon in de stijl van ons huis zelf(hij ziet het toch niet)...als ie een smaak heeft over een tijdje, mag ie zelf bepalen wat voor kamer ie wilt ( mss wel Cars, spiderman, legerprint etcetc) daar kan ej toch niet omheen en dan is het niet erg

Kleding hou ik alleen van Basic en stoer...geen 'schattige' opdrukken..

4. Storm

Storm Niet meer actief

Ik noem Winnie altijd liefkozend honinghomo.

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Vind het ook vreselijk. Hello Klitty ook.
    Alleen op pyama's vind ik het nog acceptabel.

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Voor kleding vind ik het echt afgrijselijk. Maar hier wel boekjes en DVD's van Nijntje en Sesamstraat omdat hij het echt helemaal geweldig vindt.

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik hou er ook absoluut niet van!! Ik vind het echt lelijk!! vooral die Dora en Cars schoenen!! Nee dat zouden mij meiden echt nooit mogen dragen! ik hou helemaal niet van dora/hello kitty/ winnie de poeh plaatjes op kleding..

MAAR mijn oudste 2 die zijn helemaal weg van hello kitty en prinsessen!! vooral die prinsessen.. Dus ik heb een compromie met ze gesloten. Pyama's mogen! hihi! ook hebben ze prinsessenjurken maar dan gewoon voor een verkleedpartijtje van doornroosje/assepoester, belle. speelgoed maakt me eigenlijk niet helemaal uit daar staat hier wel vanalles wat van.

Nijntje vind ik wel leuk.. Als pyama pakje als ze heel klein zijn en ook het speelgoed.
    Maar verder echt geen kitty/poeh/prinsessen bedrukkingen op kleren! en al helemaal niet op schoenen!!

8. fafje

fafje Niet meer actief

toch wel moeilijk wat betreft "mogen ze niet dragen"....hier zoontje van 6 is GEK op cars....en wilt alles het liefst daarvan...tja dan gaan we er gewoon in mee...als hij nou per se een tshirt aan wilt...tja... maar niet te vaak :p

9. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook afschuwelijk en heb van iemand een boxpakje met voetjes ( ook niet mijn ding!!) gekregen met Winny de P. er op.

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Dat is er ook zo 1 die hele pakjes met voetjes.. Vind ik ook echt niet mooi! en die poeh maakt het dan wel lekker af!!!:D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh herkenbaar. Ik heb echt een Disney allergie. De films; hartstikke leuk. Maar op kleding/kinderkamer/als knuffel. BRRRR.
    Net als Nijntje, bahbahbah. Nu heeft Noah 1 Nijntje knuffel gekregen, die toevallig ook favoriet is.
    En Nathan heeft wat dingen van Cars, een pyjama, een regenjas, een rugzakje. Vind ik prima. Als ondergoed, pyjama of dekbedovertrek.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o jezus die pakjes met voetjes inderdaad! Kreeg er een paar bij de geboorte maar mijn zoontje heeft lange benen dus heb ze allemaal weg kunnen gooien. ze zijn nog lelijk ook

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nijntje vinden wij zooooo lelijk

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha dies ook leuk:D

15. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik ben ook zo'n mama, tsja.. echter doe je er niets aan ! want mijn oudste van 4 is nu helemaal gek van disney princess en heeft haar hele kamertje nu zo ;) Ik mag er dan wel niet van houden, mijn dochter doet dat wel en dat vind ik prima.. ;)

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar hoor... ik hou helemaaaaaal niet van die prints. Sommige dingen met prints hebben we gekregen. Als het enigszins kan beperk ik dat tot de pyjamakleding. Qua speelgoed probeer ik het ook te laten, maar je kan er niet onderuit dat je soms wat dingen krijgt. Het is moeilijk om die dan weg te moffelen, niet ;)? Alleen Woezel en Pip vind ik nog wel leuk. Verder hebben we niet veel 'bekende' figuurtjes op kleding of speelgoed.

Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan die stomme Dora-tekenfilms? Tjonge jonge, wat een wicht zeg :p!

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    HEEL herkenbaar ik vind die kleertjes echt TE lelijk!!
    De films en series daarin tegen vind ik wel erg leuk! Vooral nijntje..
    Mn meisje heeft 1 x een Hello Kitty pakje gehad , gewoon sweeter met broekje voor thuis als huispakje...
    Maar nee ik houd er niet van

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Haha ik vind volgens mij als enige winnie de pooh wel leuk :) Ze heeft er een activiteitentafel van en die vindt ze ook hartstikke leuk!

Alleen op kleding? Neeeee, op kleding vind ik die afbeeldingen ook verschrikkelijk. Dat zou ik dus ook nooit kopen inderdaad. Wij hebben ook wel zulke dingen gekregen, maar die heeft ze niet gedragen.

Als ze wat ouder is en ze zou heel graag iets in haar kamer hebben zou ik daar geen probleem van maken. Als haar dat nou gelukkig maakt? Misschien wel een compromis sluiten, maar zou het niet verbieden ofzo. Net als speelgoed. Dat vind ik echt geen probleem.

19. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Hier komt Winnie er ook niet in. Alhoewel ik wel een dvd van Winnie heb gekregen, maar gelukkig vindt ie er geen reet aan :). Hij is nogal fan van Elmo, dat vind ik dan wel weer een leuk beest dus die mag blijven. Overigens, zo'n afschuwelijk ferrari-bed komt er hier ook niet in ;).

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook echt geen Winnie, Disney, Dora, Hello Kitty of andere meuk.
    Ze mag als ze straks graag persé iets van een van die enge figuren wil, een onderbroek of bij hoge uitzondering een pyama, maar er komen geen posters of dekbedovertrekken in huis8)

Deel Deze Pagina