ja, ik ben zo'n moeder....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier ook niet...
    vooral hello kitty vind ik vreselijk...
    meestal als ik eens aan andere meiden vraag waar ze hun kleding voor de kids kopen (en ze kopen geen merkkleding) is het bij de h&m. Af en toe ga ik dan toch weer eens kijken omdat ik er zoveel goede dingen over hoor. Nou als ik al binnen kom vallen de hello kittys me zowat aan... dan ren ik gillend de winkel uit...

en het erge is nog... waar is hello kitty van? Ik ken geen tekenfilmpje niks ermee alleen stomme embleempjes op kleding.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    ik ben ook zo'n moeder wat kleding betreft. Mijn dochter word nu ouder en gaat tegengas geven dus wij hebben een compromis. Al die vreselijke figuren mogen op ondergoed en pyama's en verder niet op kleding

3. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ow, ik hou daar ook niet echt van hoor! Ik heb in ieder geval geen kleding met opdruk van nijntje etc gekocht.
    Hoewel ik over een paar jaar een pyama van spiderman wel leuk zo vinden...

4. misa

misa Niet meer actief

Haha, wel herkenbaar! Nijntje, Winnie de Pooh, Hello Kitty, enz vind ik ook allemaal niets!!
    Een spiderman, een cookiemonster, een stropdasje, een gewone leuke kikker ofzo 'mag hier wel'. ;)
    Ook leesboekjes van Nijntje vind ik niet erg, maar op kleding en het meeste speelgoed vind ik ook niets...!

Maar zoals je al zei: een gegeven paard mag je niet in de bek kijken he..! :)

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier hetzelfde! Op kleding echt niet, een pyama met spiderman of cars mag, maar daar houdt het ook op.

6. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ja idd verschikkelijk al die nijntjes, winnie the po's en vooral woezel en pip.... echt zoooo erg!!!

hello kitty begin ik langzamerhand ietjepietsje leuker te vinden maar ook nog niet super... krijg dat spul ook steeds..:S

tips voor leuke kleding:
    prenatal, als je goed kijkt hoeft t niet eens duur te zijn!
    name it
    wibra, vind ik ook met regelmaat wel leuk spul
    en toch ook hennes:)

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Ik houd er ook niet van. Hoewel ik voor de Nijntje kleding een uitzondering maakte en het eigenlijk zelfs wel jammer vind dat die alleen in de kleine maatjes te krijgen is. En ze heeft een shirt met Siepie en de tekst "I'll do it my way" van de Hema, die vind ik ook wel leuk. Qua speelgoed en zeker qua boeken heb ik er geen moeite mee.

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hier ook iemand die het VERSCHRIKKELIJK vindt!
    Nu heeft hij wel de leeftijd dat hij het graag wil...Maar dan blijft het puur bij een pyjama of sokken....
    Je kan hier niet onderuit! ;)
    Ook heeft hij voor zijn verjaardag een dekbedovertrek van Cars gekregen. Als je dan ziet hoe dol hij er op is...doet me dat ook wel weer wat natuurlijk.
    Alles wat hij krijgt is prima, maar ik geef het vaak duidelijk aan van te voren, dat ik GEEN kleding wil met cartoons erop! :D

9. Maia

Maia Niet meer actief

hihi voor speelgoed vind ik het nog wel geinig maar voor kleding absoluut niet. Alleen in maatjes 50/56 vond ik het wel heel schattig en had ze ook wel een paar pakjes met nijntje erop maar nu heb ik liever wat neutraals of als er een print op zit een leuke tekst of bloemenpatroon ofzoiets.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wel grappig.. ik vind die figuurtjes ook erg maar ik hou helemaal niet van opdrukken.. wat dan ook.. Al die jongenskleding heeft opdrukken.. staat zo goedkoop vind ik.

11. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik vind het ook AFSCHUWELIJK! om maar even soft uit te drukken :D
    Ik kreeg hier een pakje van mijn zus met hello kitty! Er staat hier wel iets op de kleren maar dan vaak met letters, bloem, motief...etc...
    nou afschuwelijk gewoon ik hou er ook niet van terwijl mijn zus het allemaal ENIG vind.

ik heb wel een boxkleed van woezel en pip en verder houd het hier ook wel op! ;)

12. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Afschuwelijk vindt ik het. Hier komt het er echt niet in, het meest vreselijke vind ik schoenen met figuurtjes erop. Het enige wat ik wel koop en ze dus wel mag hebben is (tekenfilm)figuurtjes op haar pyjama. Ze heeft natuurlijk wel veel kleren met print maar gewoon niet die afschuwelijke hello kitty, wtp, woezel en pip, etc. Vreselijk!!!
    Acessoires heb ik ook niet van dat spul, speelgoed wel maar geen boxkleed, lamp, mobiel etc.

13. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ook ik heb een hekel aan van die disney plaatjes!! heb ook gekregen maar zelf koop ik t niet...wat ik wel heb: jip en janneke (gekregen) en barbapapa! daar ben ik echt super fan van vooral barbabop voor ons kleine ventje!! hahah! maar nijntje op kleding...neu...ik ga het zelf niet kopen nee maar als hij perse spiderman zou willen...tjsa...gaat ook wel weer over die fase hahaha!als ie later maar niet gaat roken, vind ik erger!

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier wel een pyama met Winnie The Pooh, maar das ook het enige. Tijdens mijn zwangerschap regelmatig gezegd: graag stoere kleertjes en niet van dat softe spul.
    Was altijd bang om die verschrikkelijke C&A boxpakjes te krijgen, met van die beertjes erop.
    Maar goed, ieders zijn eigen smaak toch?

15. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik hou er ook niet echt van. Op kleding dan voornamelijk.

Ieder z'n smaak natuurlijk! Wat ik vooral vreselijk vindt.. Kamertjes met hetzelfde thema! Alles Nijntje of alles Woezel en Pip of Winnie the Poeh. Behang, lampjes, kussentjes, stickers.. Nee, niet mijn ding.
    Maaarrr, dat zeg ik.. Smaken verschillen!

Maareh, onze kleine man heeft wel een balletje en boekjes van Nijntje, Woezel-knuffel, Tijgertje-knuffel.. Dat vind ik ook helemaal niet erg trouwens!

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik vind het juist wel weer geweldig, dochter is gek op hello kitty erg leuk, enige nadeel alles is ROZE, zelfs de meeste meisjes schoenen zijn roze bah ,

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    voor de zwangerschap had ik er ook niks mee.
    tijdens de zwangerschap, wilden we een junglekamer, toch leek dat idee al uitgemolken :) en toen liepen we voorbij de nijntje winkel en zei mijn man, ik heb nooit iets met nijntje gehad, maar voor een baby vind ik het heel leuk.. en dat voelde in een keer super goed! we wilden het wel combineren met iets aparts..

we hebben 4 verschillende soorten retro behang.. in geel oranje beige en wit.. en leuke accenten met oranje nijntjes.. een retro fauteile.. ik ben er helemaal weg van en heb hele leuke reacties gehad.. maar om te zeggen het is een baby-baby kamer.. nee.. :)
    ik heb het zowieso niet op h&m, toevallig deze week een skipakje daar gekocht. omdat hij dat toch niet veel aanheeft... hou het toch liever op vingino en lief :)
    Het gaat mij vooral om het model van de kleren.. zit het leuk, zijn de gebruikte stoffen leuk.. het is het geheel.. als er dan een nijntje op geborduurd staat.. why not? :D
    ik vind het wel een verschil de wtp spullen van h&m die kleren zien er soms al een stuk goedkoper uit dan mexx etc.. en dan zit er ook nog eens zo'n verloren embleem van wtp op..

maar om bewust niks te kopen met figuren erop. hmmz nee.. als hij ooit vanuit eurodisney een donald duck trui wil, dan krijgt hij die toch.. maar dan wel met een stoere jeans en schoenen!

gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak! :)

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

alles mag hier (niet dat ik er dol op ben maar mijn zoontje vindt het wel leuk) behalve WINNY THE POOH! ik heb een grafhekel aan die lompe homo beer! ik heb absoluut niks tegen homo's hoor maar wel tegen die lullige beer.

en wat kreeg maddi? EEN ENORME WINNY THE POOH BEER!!!!!! van de collega's van zijn oma's werk. wel erg lief natuurlijk.

19. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die die figuren vreselijk lelijk vindt! Tijdens mijn zwangerschap heb ik iedereen duidelijk gemaakt dat ik dus geen zo'n cadeau's wou. Gelukkig hebben de meeste mensen er rekening mee gehouden en heb ik maar een paar erg lelijke winny the pooh pyama's gekregen. Ook qua speelgoed ben ik redelijk streng. Ik heb geen probleem met felle en schreeuwerige kleuren maar NOW WAY dat er hier zo'n lelijke figuren binnen komen. Zoals ik lees zijn er heel wat ouders die een compromis moeten afsluiten met hun kinderen. Ik vind dit redelijk en zou mij daar ook goed in kunnen vinden. Zolang dat mijn dochter nog geen voorkeur heeft voor een bepaald figuur, bepaalt de mama het dus!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @storm: hier ook hoor! ik vind het zooo lelijk die opdrukken van die disney-dingen en koop het dus ook nooit!
    vorige week was ik op zoek naar pantoffeltjes voor mijn oudste (maatje 23), maar in de meeste winkels heb je in die maten Cars, spiderman, en nog meer van die onzin, werd er een btje chaggie van. uiteindelijk in een goede schoenenwinkel wel 'neutrale' slofjes gevonden, betaal dan wel meteen 30 euro, maar goed...

Deel Deze Pagina