Haha sorry moest erg lachen om dit topic!! Was je al niet kan haten. Meiden troost je als je kindje al die disney figuren wel leuk vind. Mijn zoon had ook weleens een shirt of pyama op sokken van cars. Alleen nu is hij 8 en vind het ineens super kinderachtig en wil hij het niet meer aan dus het gaat vanzelf weer over. Hello Kitty vind ik trouwens wel leuk hoor af en toe, gewoon 1 shirt of jurk per seizoen.
Helemaal eens met TS!! Ik vind het ook afschuwelijk....Maarre boekjes van Nijntje heb ik uiteraard wel. Die zijn er al 55 jaar.....Vind deze er gewoon bij horen. Helaas heeft de commercie het "gewonnen" en is het niet bij boekjes alleen gebleven..... agnes
Mijn zonen van 6 en 9 jaar hebben ook een tijd gehad dat ze kleding met cars, bob de bouwer, tweenies e.d. ontzettend leuk vonden. Nou vind ik dit niet zo'n probleem maar ik vond het er altijd wel een beetje goedkoop uitzien, vooral die gekleurde 'platen' op shirts. NU... vinden ze er gelukkig niks meer aan. En vinden het idd te kinderachtig. Maar.. ik kijk es even opzij en daar ligt de jongste in de box.. Op zijn nijntje boxkleed met nijntje mobiel erboven.. en dames dit zullen jullie dan wel verrschrikkelijk vinden.. maar heel toevallig heeft hij ook een boxpakje aan waar een nijntje hoofd op geborduurd zit. (wel in dezelfde effen groene kleur als het pakje zelf) Verder geen kleding met disneyfiguren. Maar een komt vast wel weer een tijd dat ook deze kleine man een voorkeur ervoor gaat ontwikkelen.
Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben is waarom jullie zo'n uitgesproken mening over tekenfilmfiguurtjes hebben. Je kan iets niet mooi vinden, dat snap ik, maar bij sommige gaat het wel wat verder dan dat! En wat doen jullie dan als je kind later (4/5 oid) superfan is van cars of wat dan ook? Ga je het dan verbieden?
Ik vind het ook vreselijk en hier komt er dan ook niets met disney of wat dan ook op de kleertjes in huis. Ik mis alleen even het discussiepunt?!? Of wil je alleen weten of je medestanders hierin hebt? Mijn stem heb je
Kleding met Disney figuren oid zal ik niet snel kopen. Een pyjama vind ik niet zo erg. Toevallig heeft die kleine laatst een pyjama van Barbapapa gekregen. Die vind ik wel grappig. Als hij wat ouder is zal hij vast wel kleding van Cars etc willen hebben. Als hij dat graag wil mag hij er best wel wat van hebben.
Hahaha, zo herkenbaar!!!!! Vooral op kleding moet niets staan van Disney, Winny, Nijntje of wat voor knuffelbeestjes e.d. ook... en het wordt echt lachen als je schoonmoeder juist daar helemaal weg van is en ons iedere keer weer weet te verrassen met een nieuw shirtje met Pluto embleem... maar goed, ik heb gezegd dat het op de grote stapel voor Roemenie belandt... ze blijft het geven dus zal ze dat de kindjes in Roemenie blijkbaar gunnen. Wat speelgoed betreft heb ik dat ook wel hoor, wat mij betreft zou Timo alleen maar met houten speelgoed mogen spelen, maar ja, dat is niet van deze tijd en bovendien houdt hij van meer soorten speelgoed dan alleen houten . Het grappig is wel weer dat hij gek is op Nijntje boekjes, daar hebben we er ook heel veel van en vind dat totaal geen punt, in tegendeel, ze schijnen heel goed te zijn voor de taalontwikkeling dus ach...
Hahah.. mijn man wil geen 'schattige' dingen voor Andy En al helemaal geen nijntje bijv. Maar toch heb ik al een rompertje, jasje, sokjes en compleet speel-kleed van nijntje gekregen! Wat ik echt vreselijk vind is woezel en pip!! Hopelijk krijg ik daar niets van van de kraamvisite Andy heeft als 'thema' in zijn kamer enzo Toy Story.. maar das niet snoezig. Cars vind ik ook vreselijk!
Ohw verschrikkelijk! Ik heb ook zo'n hekel aan auto's, disney figuren etc op kleding. Niet stoer genoeg voor mij. Moet wel even bekennen dat hij wel een pyjama heeft van Barbapapa, maar ook puur wegens het feit dat ik jongenspyjama's ontzettend lelijk vind. Je ziet óf met auto's óf met Spydermen óf lelijke kleuren. En aan Cars heb ik zowieso een hekel.
Hier ook geen kleding met opdrukken, afschuwelijk. Een pyjama zal nog gaan, maar ook dat pas hier als ze het zelf gaat uitzoeken. Verder niet! Speelgoed en leesboekjes vind ik wat anders trouwens.
Nee hoor, ik ga het niet verbieden. Als mijn zoontje er zelf om gaat vragen mag het van mij (denk ik ). Ik hou er gewoon niet van. Vind met name Nijntje en WTP er vreselijk zoetsappig uitzien. En WTP is mij veel te braaf en daardoor vind ik hem gewoon bijna eng... En boekjes van Nijntje vind ik niet uit den boze hoor, die hebben we gewoon niet, omdat we die niet hebben. Niet bewust.
Ik ben ook zo'n moeder (alleen kan ik nijntje best wel waarderen... maar dan alleen als speelgoed, ik doe m er geen kleding van aan ) Nee ik heb juist een hekel aan die commerciële kleding van "lief en stoer...." whaaaaa IEDEREEN koopt het voor zn kleine manneke of meissie! Op het kdv zien ze er allemaal hetzelfde uit... Behalve die van mij natuurlijk ....
Ik hou ook niet zo van zoetsappige - grote - prints op de kleertjes, maar t is niet dat ik ze verban ofzo. Nijntje - zeker bij de hele kleintjes en qua speelgoed - vind ik nog best ok. Maar de rest niet nee, hello kitty en WTP, echt vréselijk! Bluh yuk! Ziet er op kleertjes snel zo cheapy uit.. Mijn dochter is gek op 'ennie en bet', dikkie dik, bumba en de teletubbies. Ze heeft er speelgoed/boekjes/servies/dvd's van, maar nee, echt niets op dr kleertjes!! En ik wilde nog ff zeggen dat ik die uitspraak van Klijntjuh zo goed vind, haha (onderaan in de banner )
Hier nog zo'n moeder hoor. Vreselijk. Ik zie nu al op tegen de dag dat mijn zoontje kleding van Cars wil. Ik vind het er idd zo cheap uitzien. Ook niet voor op de kinderkamer hoor, brrrrrr. Daar zijn veel leukere (originelere) dingen voor te verzinnen. Nijntje boeken vind ik dan wel weer ok, maar dat vind ik ook totaal iets anders.
Verschrikkelijk al die disney kleding! Disney komt bij ons niet in huis! Nijntje vinden we wel leuk maar NIET op kleding, alleen een knisperboekje of knuffel. Iedereen ook goed duidelijk gemaakt dit niet te kopen voor ons maar wat denk je... Krijgen we een heel winnie de pooh pakket; speen, fles, spuugdoekje, flessenrager enz. Ik heb het allemaal via marktplaats gratis weggeven aan iemand die het niet zo breed had samen met de gratis C-1000 luiers enz.
ik vind het wel lief hoor die opdrukken etc op kleding wel tot bepaalde leeftijd, maar hier had dochterlief van opa en opa een hele lading shirtjes met winnie, mickey etc gekregen en ze vond het geweldig.. maar ja, ben zelf al jaren disneyfan ( incl winnie beer ).. maar ieder zijn smaak he.. vind sommige reacties wel beetje apart *kuch* zoals hierboven.. heel pakket weggeven omdat winnie op de fles en de flessenrager staat? tis maar om uit te drinken hoor
Tja, als je echt een hekel hebt aan winnie de pooh (die is wel echt de ergste van allemaal) en je hebt alles al meer als genoeg is het toch zonde om in de kast te laten liggen? Kun je het beter weggeven!!! toch?
ik vind het echt walgelijk!! en met name winnie the kotsss, pfff. valerie heeft wel een shirtje met kitty erop, maar daarop zie je alleen in het zilveren contouren van kitty.
Onze dochter heeft wel het een en ander met hello kitty er op maar meer het ondergoed en de nachtkleding zeg maar. En 1 t-shirtje van K3. Maar ze krijgt dat niet aan overdag of zo want ik ben er ook niet zo van. Maar als het nou op een onderbroek zit met een strikje erboven dan vind ik het prima. Kijk, voor jongens vind ik het een ander verhaal. Ten eerste zijn de kleuren gewoon 10 x lelijker, en is het gewoon minder leuk, toystory of superman....zal er dan ook alles aan doen dat ons jongetje dat soort dingen niet gaat dragen, tenzij het voor de nacht is. Charlie
Hier voor de jongste een Winnie the Pooh-kamer, de oudste een Cars-kamer en beiden dragen ze heel af en toe kleding met disney erop. De oudste is helemaal gek op disney, mama ook, de jongste heeft daar met een jaar nog geen mening over, maarrehm... Ieder zijn ding. En 'cheap'? Ik durf te zeggen dat menig kind een goedkopere kamer heeft dan mijn jongens Heerlijk toch, dat we niet allemaal hetzelfde zijn? Ik vraag me altijd af waarom sommige kinderen, en dan vooral jongens, er uit moeten zien alsof ze net van de golfclub zijn gekomen??