ja, ik ben zo'n moeder....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb echt een pest hekel aan dat stomme konijn, Nijntje. Echt vreselijk. Komt denk ik omdat ik in een babywinkel werk en altijd omringt ben door dat stomme konijn. Ierdeen die mij goed kent weet dat ze daar nniet mee aan moeten komen bij mij. En wat krijg je dan van je schoonfamilie: Nijntje stapelringen, Nijntje broekje en shirtje van V&D, Nijntje badcape, Nijntje muziekdoosje 8)8)8) Ik geloof dat ik niet goed kan liegen want iedereen riep gelijk als je het niet leuk vind kun je het ruilen hoor heb het bonnetje nog. :D Om het een beetje tactisch over te laten komen zei ik dan maar dat ik het al had gehad.

Voor de rest op kleding ed vind ik al die disney en andere figuren ook helemaal niks. En die koop ik dus ook niet en krijgt ie ook niet aan. Straks als ie wat ouder is en hij zoiets echt graag wil is dat prima maar 1 shirt is genoeg. Zolang het maar geen Nijntje is want daar trek ik toch echt de grens. Nijntje komt er bij mij niet in. :D

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik vind nijntje dus niks aan, en the pooh ook niet.
    Mickey mouse ook zo iets:$

alleen hello kitty of niks erop;)

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heel verschillend...hij heeft een paar truitjes met figuurtjes op, maar ook veel vesten en truien zonder wat op.
    Barbapapa vind ik heel leuk, ik vind het juist vreselijk als kinderen met van die dure merkkleding lopen...

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Winnie the pooh vind ik echt vreselijk.... altijd al gehad. Nijntje is wel leuk, disney e.d. ben ik niet zo van.

In een boekje dat ik mijn man cadeau gaf (volgens mij heet het vaders en dochters oid) stond als tip:

geef je dochter ondergoed van K3. Je dochter blij, want ze heeft iets van K3 aan, jij blij want het is niet te zien ; )

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha ja dat is een goeie. :D

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Die onthoud ik!!

7. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    ha,ha!
    ik ben ook zo hoor.
    gister dacht ik bij de v&d...."ach,wat schattig." Maar als snel kwam, "Oh jeg,nijntje! er achteraan.

Ik houdt er ook niet zo van,hoor.
    Waarom weet ik eigenlijk niet eens

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Jeej, nog een barbapapa fan!
    En merkkleding vind ik zo zonde van het geld, ze lopen er maar een paar maanden in! Goedkope kleding blijft ook zo lang mooi hoor, zelfs in mijn droger :).

Deel Deze Pagina