Hallo allemaal Ik heb even een vraagje voel me er niet zo goed bij. Heb gister getest en ben erachter gekomen dat ik zwanger ben ongeveer 5 weken nu. Maar waar ik nu last van heb is een soort lopend gevoel van onder er komt wat slijm uit meer niet maar ik voel het de hele tijd net dat je ongesteld bent meerdere mensen hier last. Kan iemand mij geruststellen Voor alle andere zwangeren proficiat christa
Allereerst super gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb er geen ervaring mee, maar je hoeft vast niet ongerust te zijn dat moet je pas zijn als je krampen hebt en bloedverlies. Dan nog weet je het niet zeker.
van harte gefeliciteerd. kan het geen grote hoeveelheid afscheiding zijn. dat heb ik ook af en toe en dat schijnt heel normaal te zijn, omdat je vagina en baarmoedermond nu extra goed doorbloed zijn. als je blijft twijfelen, gewoon ff je huisarts bellen. dan heb je gelijk wat meer duidelijkheid.
Allereerst gefeliciteerd en meer afscheiding is heel normaal als je zwanger bent, de een wat meer als de ander
Gefeliciteerd!!!! En idd wat er boven mij ergens al werd gezegd...afscheiding is bij de een wat meer dan de ander. Ik heb hier zelfs verhalen gelezen van vrouwen die lopen over straat en gewoon de afscheiding voelen lopen als een soort plas. En gewoon je dokter bellen anders! Die kan je vast geruststellen!!! geniet ervan meid! Ondanks de afscheiding!
Hey, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb dat ook af en toe...ik loop inderdaad over straat en voel dat er gewoon wat uitkomt. Dan denk ik als het maar geen bloed is. Zodra ik ergens ben waar ik naar de wc kan kijk ik direct en dat is het gewoon afscheiding en het is bij mij wittig.En bij jou?wat voor kleur? Gelukkig ben ik niet de enige dus... Kan voor de rest volgens mij inderdaad geen kwaad. Succes en laat je wat weten??? Groetjes
Nou bij mij was het ook wittig slijm Maar gister een echo laten maken en er was gewoon nog totaal niets te zien bij de echo zou nou ongeveer 5 weken en 4 dagen zwanger zijn ben bang dat er iets mis is kan 4 maart pas weer heen dus weer een lange 9 dagen pffff