Heej, Ik ben zo onwijs blij !! Ik moet dit alles echt even melden...haha Mijn verhaal: Manlief en ik waren nog steeds aan het proberen om zwanger te worden maar waren er allebei niet op gefocust (vanwege diverse redenen). Afgelopen weken voelde mijn borsten zo raar aan....pijnlijk, voller, enz. Nu heb ik dat voor mijn menstruatie wel vaker dus niet veel aandacht aangegeven maar bij het naderen van m'n NOD kwam onze hoop echt weer om te hoek kijken. Mijn NOD is vandaag 12 mei. Gisteren werd ik misselijk wakker en zei tegen manlief dat ik eigenlijk geen test wilde doen omdat ik niet weer teleurgesteld wilde zijn. Na veel wikken en wegen...uiteindelijk toch de test gedaan....jullie raden het al.....ZWANGER !!! Het leuke is dat mijn man gisteren jarig was....dus dit was natuurlijk wel een top cadeau !! Vandaag hebben wij dit leuke nieuws aan mijn broer verteld en morgen zijn de ouders aan de beurt. Leuk moederdag cadeau De rest van de familie en vrienden moeten echt wachten tot 12 weken Ik zal jullie laten weten hoe onze ouders hebben gereageerd! O, ja natuurlijk hebben we voor iedereen een klein cadeautje gekocht ! Ik kan het nog steeds moeilijk bevatten (behalve op de misselijke momenten) Raar idee maar zo'n GEWELDIG gevoel.
jeej!!! Super verjaardagscadeau! Die van ons is hoogstwaarschijnlijk verwekt op mijn man zijn verjaardag!
Goedemorgen Dank jullie wel voor de felicitaties! Gisteren hebben we het grote nieuws aan onze ouders verteld. Eerst beide moeder een moederdag cadeautje.....kaartjes voor De Toppers! Dit cadeau samen met m'n schoonzusje gedaan en dan gelijk voor beide moeder een t-shirt van/voor De Toppers gegeven. Hier waren ze onwijs blij mee. En toen hadden we nog meer cadeautjes... (Iedereen was zeer verbaasd) Schoonzusje zei gelijk....."dat hadden we niet afgesproken" Zij dacht dat ik ook iets voor haar van De Toppers had gekocht....hahaha. Na het openmaken van de cadeautjes, vloog iedereen om m'n nek en kwamen de tranen om de hoek kijken!!! Iedereen begon te juichen en te doen.....was onwijs leuk! Niemand heeft iets door gehad dus dit nieuws kwam echt als een verrassing. Natuurlijk de hele avond lekker zitten kletsen! Ik kan wel zeggen dat het een geslaagde verrassing was! Ik ben zoooooo BLIJ:-D
Morning !! Gisteren een afspraak gemaakt bij de vk. Woensdag 6 juni !!!! Dan ben ik ongeveer 7 weken Flink aan het aftellen !