Lieve meiden.. Ik laat m'n onderschrift even het verhaal vertellen. Vanmorgen ene positieve test.. vol ongeloof en zo enorm dankbaar dat het ons alweer zo snel gegund is. Ik ben heel eerlijk.. enorm bang... Maar we proberen positief te blijven! Afgelopen oktober is ons iets moois afgenomen.. komende oktober krijgen we iets prachtigs cadeau!! Ik vrees dat ik nog wel de nodige peptalks nodig ga hebben de komende weken. Maar voor nu... is het FEEST!!
Vergeet het.. Ik kap ermee.. Ik verlies net roze... hoe gemeen is dit.. Ik weet &&#$£#** net n paar uur dat ik zwanger ben en dan dit... ik kan dit niet handelen..
Rustig meid. Ik heb de eerste weken donker bloed verloren en niets aan de hand.. het eitje is nog verder aan het nestelen he, roze verlies en ook donker bloedverlies is heel normaal. Probeer nu zo min mogelijk te stressen
Hey appelsientje Ik zit echt beetje in hetzelfde schuitje als jou in okt ook curretage ondergaan voor niet verder groeiend kindje met 8 weken. En nu ook terug zwanger. Voor roze verlies niet te veel zorgen om maken hoor dat mag. 2015 zwanger door spiraal onverwachts > spontane miskraam 2016 aug zwanger 1e ronde we gaan voor 1e kindje 2016 okt curretage kindje groeit niet meer 2017 feb zwanger hopelijk blijvend
Dankje meiden... Ik probeer het echt... Maar wat word het moeilijk gemaakt zo. Volgens mij al wel weer 30x naar de wc wezen checken.. Hoe houd je zoiets vol. Heb 24/2 de eerste echo... Dat is nog ruim 3weken...
Ik kan mijn kwaaltjes wel met je delen. Ik teste zondag licht positief en ma dik positief. Een week geleden begonnen de symptomen beetje te komen. Begon met misselijkheid ( herken ik heel erg van vorige zs) had hele druk dag en werd behoorlijk misselijk van koken. Vr avond had ik enorm kramp een half uurtje. Wederom vorige zwangerschap bleef mijn buik ook rommelen. Zondag weer zo.n misselijkheidsvlaag en ook klein beetje gevoeilige tepels. Ook wat sneller buiten adem. Toen wist ik eigenlijk wel hoe laat het was. Nu zijn mijn tepels niet meer zo gevoelig wat me gelijk in de stress laat schieten en wederom last van mijn buik vooral naar de avond toe, voelt strak en soms kleine krampjes. Ook had ik gisteren en eergisteren dst als ik honger heb niet te lang moet wachten met eten omdat ik anders duizelig en misselijk wordt. Vandaag valt het dus wel mee wat me tegelijkertijd heel onzeker maakt.
Ik duim heeeeel erg voor je dat de kleine blijft plakken en dat alles goed mag gaan! Ben benieuwd naar de testjes komende dagen, of ze oplopen.. Je zou evt bij vk kunnen vragen of je begin week 6 al langs mag komen ivm vorige miskraam en onzekerheid, maar nu zal er nog niet veel te zien zijn op een echo.. (bij iets meer dan 6 heb je kans om een kloppend hartje te zien, en kun je iig ook zien of het goed zit voor die termijn) Ik hoop zo voor je meis dat het goed komt! Roze hoeft niet persé slecht te zijn, dus ik hoop heel erg voor je dat het bij roze of bruin blijft!
lieve Appelsientje89 ik heb jou verhaal voorbij zien komen. ik hoop echt op een plakbaby! ik snap na je miskraam de onzekerheid. maar weet dat de een veel bloedverlies heeft door de zwangerschap heen en de ander niet. bij mij oudste heb ik dagelijks gedacht dat het over was ik heb t/m 21 weken veel gebloed soms zoveel dat het langs mijn been liep... nou dan zakt de moed je in de schoenen en toch iedere keer bij de vk was alles in orde... moraal van het verhaal, haal diep adem en leef dag tot dag. je hebt er helaas geen controle over en dat is wat het zo intens moeilijk maakt. en de verloskundige is er ook om je angsten wat te bedaren. dus wellicht kun je bellen en kunnen ze eerder een inwendige echo doen. ik wens je al het geluk toe en een voorspoedige zwangerschap!
Precies het zelfde als ongesteld worden.. Krampjes/steekjes Opgeblazen buik Vaker poepen Winderig Thats it.. Verder merk ik niks. Vorige keer sliep ik ERG slecht.. Dat is nu (nog) niet het geval gelukkig.
Dank jullie wel. De vlk raadde mij af om nog een test te doen. Omdat het toch niks zegt.. als ze aflopen zit je in de stress, als ze oplopen nog steeds want vorige x was het ook een lege vruchtzak! Dus ik test niks meer.. Ik wacht af.. probeer de stress te beperken.. al lukt dat tot zover voor geen ene meter. En we hopen maar dat het universum ons deze keer wel een wondertje laat ontvangen!
Lieve appelsientje, Dat je niet dezelfde symptomen hebt met deze zwangerschap zegt helemaal niets (heb ik op dit moment ook last van). Iemand stelde al voor om te vragen aan de vk of je eerder mag komen (eind 6 weken) en dat lijkt mij een goed idee.. dan duurt het niet zo lang voor je op controle mag en dan kunnen de eerste zorgen/angsten weg genomen worden..
Ja dit is het vroegste wat ze doen zei ze.. Anders zien ze nog niks. Vorige keer was met 8,5week.. Dit is al 'extra' vroeg.. vanwege de vorige keer.. Al vind ik 7 weken zelf ook nog wel erg ver.. Maar wil ook niet z'n kans op tijwfel echo waar ze niets zien omdat dat ook nog goed mogelijk is... En je dus na 1,5/2wkn terug mag komen en dus jezelf ook op vreet. Hopelijk blijft t roze weg.. En krijg ik in de loop vd dagen wat meer duidelijke kwalen. Dat stelt misschien wat gerust.