Ik vind jouw reacties echt zo raar....je probeert iedereen steeds te overtuigen dat jouw mening de beste is. Uiteraard is elk kind/ het moederschap belangrijker dan werk. Elke werkende moeder zal net zoveel houden van haar kind als een niet werkende moeder en het moederschap net zoveel waarderen! Het feit dat iemand ernaast werkt heeft daar niets mee te maken....al zie jij dat vast anders
Echt ik snap heel deze discussie niet. We zijn allemaal moeder en willen het beste voor ons kind. Iedereen vult dat naar eigen inzicht in. Wie ben ik om daar over te oordelen?? Gelukkig heb ik poep aan wat een ander vindt. Nogmaals, leven en laten leven.
Tja, het zijn functionele klachten, zoals ze dat mooi noemen. De zenuwen zijn als het ware aangetast en overactief. Communicatie tussen hersenen en maag/darmstelsel gaat niet helemaal goed.
Wat heftig! Men heeft het atidj over pijn, maar misselijkheid is verschrikkelijk! ook ik ben 9 maanden misselijk geweest en wat was ik blij toen dat over was na de bevalling Heel veel sterkte
lijkt mij idd echt vreselijk en ik ben elke dag "ziek" (pijn e.d.) maar dit lijkt mij echt vreselijk...
Lijkt mij ook heftig! Ik ben nu eindelijk een paar weekjes niet meer continu ziek en misselijk, alleen in de ochtend nog. Om dat altijd te moeten hebben! Nee...geef mij me mijn rugpijn en mijn fybro maar! (hoewel de migraine aanvallen die ik nu ineens frequenter krijg wel echt killing zijn!)
Ik heb er ook pijn naast. En de misselijkheid is meestal of kortdurend heftig of duurt langer maar 'te doen'. Ik kan niet zeggen wat erger is. Als ik pijn heb, ben ik liever misselijk en andersom. HG-misselijkheid is iig véle malen erger dan beide . Maar ik heb dus een (héél extreem) dieet uitgevogeld + medicatie, waardoor het nu wel aardig goed leefbaar is hoor . Maar ja, toen ik daar nog niet achter was, werd ik er wel gillend gek van ja.
Dat is wat ik ook de hele tijd zeg... (vind dat meisje van je wel een beetje denigrerend..., kan ik niet zo goed tegen... Geloof me, ik heb dan wel geen kind, maar genoeg levenservaring om niet meer een 'meisje' te zijn. Levenservaring doe je niet alleen op als je een kind krijgt..., maar goed, dat is een andere discussie), ik zeg ook dat het allemaal prima kan veranderen straks. Maar als dat niet zo is, ook prima... Ik veroordeel moeders die (fulltime) werken (of vaders) niet, net zo min als TBM... En ik ga zeker niet roepen dat ze dan maar niet aan kinderen moeten beginnen of niet genoeg geven om hun kind...