Ja, ik dump mijn kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Clapat, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

+1.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Oh dat lijkt me heel naar, chronische misselijkheid. Hebben ze enig idee waar het vandaan komt?

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Ik vind jouw reacties echt zo raar....je probeert iedereen steeds te overtuigen dat jouw mening de beste is. Uiteraard is elk kind/ het moederschap belangrijker dan werk. Elke werkende moeder zal net zoveel houden van haar kind als een niet werkende moeder en het moederschap net zoveel waarderen! Het feit dat iemand ernaast werkt heeft daar niets mee te maken....al zie jij dat vast anders;)

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Echt ik snap heel deze discussie niet. We zijn allemaal moeder en willen het beste voor ons kind. Iedereen vult dat naar eigen inzicht in. Wie ben ik om daar over te oordelen?? Gelukkig heb ik poep aan wat een ander vindt. Nogmaals, leven en laten leven.

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tja, het zijn functionele klachten, zoals ze dat mooi noemen. De zenuwen zijn als het ware aangetast en overactief. Communicatie tussen hersenen en maag/darmstelsel gaat niet helemaal goed.

6. Purk

Purk Niet meer actief

Wat heftig! Men heeft het atidj over pijn, maar misselijkheid is verschrikkelijk!

ook ik ben 9 maanden misselijk geweest en wat was ik blij toen dat over was na de bevalling

Heel veel sterkte

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

lijkt mij idd echt vreselijk en ik ben elke dag "ziek" (pijn e.d.) maar dit lijkt mij echt vreselijk...

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Lijkt mij ook heftig! Ik ben nu eindelijk een paar weekjes niet meer continu ziek en misselijk, alleen in de ochtend nog. Om dat altijd te moeten hebben! Nee...geef mij me mijn rugpijn en mijn fybro maar! (hoewel de migraine aanvallen die ik nu ineens frequenter krijg wel echt killing zijn!)

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb er ook pijn naast. En de misselijkheid is meestal of kortdurend heftig of duurt langer maar 'te doen'. Ik kan niet zeggen wat erger is. Als ik pijn heb, ben ik liever misselijk en andersom.
    HG-misselijkheid is iig véle malen erger dan beide ;).

Maar ik heb dus een (héél extreem) dieet uitgevogeld + medicatie, waardoor het nu wel aardig goed leefbaar is hoor :).
    Maar ja, toen ik daar nog niet achter was, werd ik er wel gillend gek van ja.

10. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Dat is wat ik ook de hele tijd zeg... (vind dat meisje van je wel een beetje denigrerend..., kan ik niet zo goed tegen... Geloof me, ik heb dan wel geen kind, maar genoeg levenservaring om niet meer een 'meisje' te zijn. Levenservaring doe je niet alleen op als je een kind krijgt..., maar goed, dat is een andere discussie), ik zeg ook dat het allemaal prima kan veranderen straks. Maar als dat niet zo is, ook prima... Ik veroordeel moeders die (fulltime) werken (of vaders) niet, net zo min als TBM... En ik ga zeker niet roepen dat ze dan maar niet aan kinderen moeten beginnen of niet genoeg geven om hun kind...

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik begrijp je helemaal :)

12. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Dank je!

13. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Je komt toch niet toevallig uit de 3-B hoek?

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nope, andere kant, maar wel familie daar, ook psz begin jaren 70!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Say halleluja to that!!!

Deel Deze Pagina