Net bevallen en weer zwanger...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Dotjee, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotjee

Dotjee Actief lid

12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik ben geheel ongepland, maar het is zeer welkom, weer zwanger geworden. Ik ben nu boven de 6 weken maar omdat ik het niet precies weet heb ik volgende week donderdag een echo. Ik ben half januari bevallen van een mooie zoon.

Iemand die ook zo snel zwanger was en hoe heb je dit ervaren ?

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wauw wat heftig. wel eehl erg gefeliciteerd natuurlijk

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D
    Idd wel snel, maar ook leuk voor de kids ;)

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd! Dat zal best even schrikken zijn geweest om zo snel alweer een positieve test te hebben, als je er niet op rekent.

Ik was na 6 maanden weer zwanger, maar wij hebben er echt bewust voor gekozen om het leeftijdsverschil klein te houden (en hadden we weer het geluk dat het wederom direct de 1e ronde raak was).

Ken wel een aantal mensen die binnen 1 jaar 2x een kindje hebben gekregen en dat is druk (maar dat is het ook als het leeftijdsverschil groter is), maar idd voor de kids zelf erg leuk.

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd, ik was ook na mijn dochtertje snel zwanger geraakt (gepland). Inmiddels bevallen van een prachtig zoontje en het gaat hartstikke goed.. Helemaal geen spijt gehad.. En het is straks hartstikke leuk als ze samen opgroeien.

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Heftig maar natuurlijk wel gefeliciteerd :)

7. Nita22

Nita22 Lid

9 apr 2012
    30
    0
    0
    Lactatiekundige
    Gefeliciteerd
    Weet je dat als je 2 kinderen binnen 1 jaar krijgt dat dat een Irisch twin heet.

8. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ben ik ook een Irisch twin :p
    Mn broer en ik verschillen 50 weken. Ik ben 50 weken na hem geboren.
    We zijn ook bijna opgegroeid als een tweeling :p

Van harte gefeliciteerd :D
    En ik hoop dat je een prachtig kindje krijgt :)

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Zodeju! Dat is snel, van harte gefeliciteerd. Ik moest er niet aandenken als ik heel eerlijk ben haha! Maar zou als t mocht gebeuren natuurlijk wel blij mee zijn.

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hoi dotje

Ik ben gister ook te horen gekregen weer zwanger te zijn.
    We hebben een zoontje van 6 maanden geboren op 30sept2011.
    zover ik het nu heb kunnen uitrekenen ben ik nu 9 weken en 6 dagen!
    Totaal onverwacht en niet gepland we hadden zelfs besloten geen tweede erbij te nemen maar hij/zij is zeeer welkom!!!

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Dotjee en Jolanda1986... proficiat! Hier ook een mama met de kids kort op elkaar. Het is idd heftig als je het niet verwacht en dan toch (zo snel) zwanger bent maar ik vond het ieder moment dubbel en dwars waard. Wij wilden de kinderen kort op elkaar maar hadden niet verwacht dat ik al zwanger zou zijn (was nog niet ongi geworden). Geniet ervan.. zeker nu de oudste nog zo klein is. Zo kan jij je (zeker later in de zwangerschap) nog altijd je rust pakken op de momenten dat de kleine ook rust.. dat scheelt heel erg!

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd meid
    geniet er van onwijs leuk;)

13. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Gefeliciteerd! Dat is zeker leuk voor de kids, ik weet het uit ervaring, ik ben ook een 'irish twin'. Nog nooit van gehoord totdat ik voorgaand berichtje dus las! Even gegoogled en het blijkt dat je nog meer een 'irish twin' bent als je binnen hetzelfde kalenderjaar geboren bent en anders binnen 12 maanden. Mijn broer en ik schelen precies 11,5 maand! De 2 weken dat we even oud zijn vond ik als kind helemaal geweldig! Dan kon ik zeggen: we zijn 10 jaar en dan werd er gezegd: oh een tweeling! En dan kon ik weer zeggen: nee hoor! Erg leuk altijd om de mensen van de wijs te brengen, als ik die gelegenheid kreeg natuurlijk. Nou ja, het is een heel verhaal geworden!
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wow, jij hebt straks 2 kindjes die in 2012 geboren zijn!!! Gefeliciteerd! :)

Ik wilde dat ook altijd heel graag, maar mijn kans was al verkeken toen Eva op 30 december 2007 werd geboren, dan lukt nog een kindje in 2007 natuurlijk niet meer ;) (maar gezien mijn zwanger worden verleden ben ik sowieso allang blij dat ik 2 kindjes heb :))

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Bijzonder! Gefeliciteerd. :D

16. Sabnr1

Sabnr1 Lid

24 mei 2010
    5
    0
    0
    Meppel
    #16 Sabnr1, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
    Gefeliciteerd! Ik ben juni 2011 bevallen, en nu (gepland) zwanger. Vond dat al redelijk vlot ;)

Deel Deze Pagina