Hoera, na anderhalf jaar proberen en al bijna het medische circuit ingegaan te zijn, ben ik nu toch natuurlijk zwanger geworden van onze eerste. Ik ben 26 jaar, werk als freelance vertaler/tekstschrijver en woon in Utrecht met mijn man en onze twee katten Cosmo en Tux. Leuk om nu niet alleen maar mee te lezen maar ook een bijdrage te "mogen" leveren aan het forum!
Hoi welkom en gefeliciteerd LadyL! Wat grappig dat je vertaler bent, ik heb ook de Vertaalacademie gedaan.
Dank jullie wel allemaal! Even een kort vraagje: kan ik ergens instellen dat ik een mailtje krijg bij nieuwe reacties in een discussie? Want dit is wel een beetje omslachtig
Ja, je kunt je op een topic abonneren en dan krijg je een mailtje bij een nieuwe reactie. Boven de eerste reactie op de pagina heb je het bruin/grijze balkje waar Onderwerp tools staat en als je daar op klikt krijg je o.a. Abonneren op dit onderwerp. Daarmee krijg je dan mailtjes.
Dank je wel! Ongeveer acht weken Ik vind het heel leuk en zou het het liefst van de daken schreeuwen, mijn man is iets voorzichtiger omdat het zwanger worden moeilijk was en wil het het liefst tot na de 12-wekenecho geheim houden... Mijn zus is trouwens vanochtend naar het ziekenhuis gegaan nadat vannacht haar vliezen braken! Eerste kindje, twee weken te vroeg, dus technisch wel in de safe zone, maar toch wel even spannend... Ook wel jammer trouwens, want wij wilden het eigenlijk morgen aan onze ouders vertellen en dat is nu natuurlijk een beetje flauw. "Gefeliciteerd met jullie kleinkind, oh en by the way, jullie krijgen er nog één!" Niet echt hoe ik me het had voorgesteld.