Ja ik wil bewust jong mama worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melanie013, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Mich en jen gefeliciteerd! En nu lekker genieten :D

Ik heb vanmorgen ook een streepje gevonden op mijn test! Ben zoo blij en in de wolken nu :D Het was een vaag streepje dus ik houd wel in mij hoofd dat het nog alle kanten op kan. Maar afgelopen donderdag had ik zoon testdrang dat ik er toch een gedaan heb en die was omowit, dus nu dat nu dit lijntje er staat maakt me zo blij!
    Zo net waren we nog even bij mijn ouders iets ophalen, en ik moest me echt heeeel erg inhouden om niks te zeggen! Ik weet zeker dat ze echt blij voor ons zouden zijn, maar we willen iig afwachten of de testen duidelijker worden. Daarbij is volgende week zondag mijn schoonvader jarig, en we willen zeker wachten tot daarna om het te vertellen. Schoonmoeder gaat waarschijnlijk zo uit haar dak dat ze haar mond niet kan houden, en ik wil niet als een freakshow daar op de verjaardag zitten..

Over mensen bij de bevalling, graag alleen mijn vriend. Mijn moeder is er het typ niet voor, en daarbij vind ik dat het echt iets van ons samen is. Foto´s en video´s hoeft van mij ook niet.. Na de bevalling uiteraard wel :D

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Roos: Ook al is het een heel licht streepje. een streepje komt niet zomaar...! Dus meid GEFELICITEERD!!!! echt super leuk voor je! geniet ervan!

liefs Melanie

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jen en rooz, gefeliciteerdd!!!

4. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hoii meiden ik denk toch dat het vals alarm was, want het testje van vanmorgen is wederom omowit.. Ik ga nu maar gewoon wachten op mijn nod as donderdag en dan wil ik ook pas weer testen

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @rooz
    is je nod donderdag pas???
    dan is het ook nog wel erg vroeg
    dan kan het nog alle kanten op

6. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ik ben ook jong moeder geworden ik was 21 en het is heerlijk je kunt nog zoveel en je hebt alle tijd nog om broertjes en zusjes te maken!!!
    wel veel comentaar gehad maar ach dat heb ik genegeerd.

meiden die her zwanger zijn gefeliciteerd
    meiden die nog aan het klussen zijn s6

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik ben ook jong moeder geworden, ik was 22 toen ik zwanger werd van mijn tweeling doormiddel van puregon en pregnyl. Super blij mee, mijn bevalling was een makkie, en het herstel daarna ook.... denk toch omdat ik jong ben dat dat mee speelt, en daarbij mijn ouders zijn ook jong en ik vond dat altijd erg leuk, dus denk dat mijn kids dat straks ook leuk vinden.... al wordt ik af en toe wel aangezien voor de oppas van de twins, maarja dat soort dingen vind ik dan wel weer grappig!

8. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Hallo dames!

Ik ben 19 en ook bezig om moeder te worden. Helaas na 1,5 jaar nog niet gelukt :( Nu kijken of ik pco heb en wat die cyste in m'n baarmoeder doet..

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Spannend riga! Zal voor je duimen

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @riga
    wat spannend allemaal zeg
    hopen dat je snel duidelijkheid hebt en het allemaal wat meevalt
    veel succes!!

11. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Jen gefeliciteerd! Geniet er lekker van!!

Roos ik had een week voor me Nod al een heel licht streepje en die werd om de 2 dagen donkerder. Gewoon donderdag weer testen als je niet ongi bent. Er zijn verscheidene die gewoon al kunnen testen voor NOD. Vooral de kv2v5 zijn heel gevoelig. En anders een CB er donderdag tegenaan gooien dan weet je het zeker! Succes meid ik zal voor je duimen!!

Over bevalling en filmen/foto's.....ik heb alleen foto's van dat ze op me buik gelegd zijn enz. Dus niet van de bevalling zelf, het hoofdje erdoorheen ofzo. Nee alleen als het er net uit is en dat vind ik ook meer dan zat. Wel baal ik dat ik geen fotos heb gemaakt van de laatste dag met me buik. Heb maar een paar buik foto's van alle 3 zwangerschappen. Mocht er hier nog eentje komen dan wil ik echt veel buikfoto's maken haha.....

Me man wou er nu al voor gaan haha, ik zei je wacht maar mooi even want ik moet eerst echt afvallen! Maar het kriebeld wel hoor haha....

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @shania naomi
    werk je zelf nog of blij jij lekker thuis met je kids??
    is het niet ontzettend druk met 3kids???
    ik denk dat ik er maar 2wil uiteindelijk
    maar je weet maar nooit

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ben al sinds de zwangerschap van de oudste thuis. Wil wel weer werken maar nu we nog een 4e wondertje in zicht hebben blijf ik liever nog even thuis. Ik wil namelijk zelf het eerste jaar voor me kindje zorgen, een baas ziet me aankomen als ik zeg dat ik een jaar weg blijf. Dus voorlopig ben ik nog thuis maar ik wil daarna wel echt weer gaan werken.

Nee hoor het is niet druk, ik vond van 1 na 2 moeilijker dan van 2 na 3. Onze kleine meid is er zo ingerold zeg maar haha.....tuurlijk is het smorgens even spitsuur en is het hier weleens drukte maar ik vind het wel gezellige drukte. Zou er echt niet zonder willen...

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    lijkt mij toch iets te veel
    maar klinkt ook wel leuk
    ik kom ook uit een gezin van 3kinderen en ik was de jongste en naja ik vond dat niet altijd even leuk.....
    kreeg alle gebruikte spullen en bijna nooit iets van mezelf, kreeg alles van mijn zus en ook mijn baby boek is niet compleet enz
    mijn vriend komt uit een gezin van 2kinderen en heeft nooit iets tekort gehad
    daarom lijkt mij 2 ook leuker, heb het idee dat je dan de aandacht veel eerlijker kan verdelen enz

15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Ik wil ook graag bewust jong moeder worden. Ik ben 19 jaar en samen met mijn vriend nu druk bezig met het kopen van een huisje, we hopen dus eerst dat af te handelen en als dat klaar is gaan we beginnen aan kindjes:)
    Ik lees al een tijdje mee met dit topic en kon het niet laten om toch ook even te reageren:D

16. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hallo meiden,

Ik ben cindy, 23 jaar en kom uit Kaatsheuvel. Ik woon samen met mijn man, we zijn 2 jaar getrouwd en ook 2 jaar bezig voor een wondertje...Helaas is er bij mij PCOS geconstateerd, en zijn we nu druk bezig met hormoonspuiten (puregon & pregnyl). Ik mag zo weer naar het zkh om te kijken of mijn follikel groot genoeg is. I hope so!
    Ik hoop hier wat steun van lotgenoten te vinden, vind het fijn om ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Cindy

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Heey Cindykuhh, (lekker brabantse naam haha)

Spannend zometeen op het ziekenhuis dus. Welk ziekenhuis zit je? tilb of waalwijk ofzo?
    Zal voor je duimen.

liefs Mellekuhhh (haha)

18. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@Chai Hartsikke gefeliciteerd met het niet verslonzen van je uiterlijk ;)
    Je kindje is nog maar 4 maandjes...

Amen!

Dit is best grappig want niemand heeft me dit ooit verteld toen ik begon met zwanger worden en nu kan ik mijn gal spuien whaha

NEEE is echt niet zo makkelijk hoor...
    Je weet helemaal niet wanneer of hoe je kindje wakker word...
    Het verschilt zo erg en dan nog niet eens over de nachten gesproken...

Stel je hebt een kindje van anderhalf en wil niet meer in de box want klimt eruit JIJ moet er elk moment van de dag dan bij zijn voor er ongevallen voorkomen...

En toch word JIJ ook 30 :p

En nu hou ik ermee op word hier gewoon kriebelig van
    Kindjes krijgen is een wonder,maar kindjes opvoeden is wel iets heel anders...
    Het zwanger zijn is niet het belangrijkste....
    Iedereen word "oud"

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    helaas wel, telt de rimpeltjes bij haar ogen, ik vond 30 worden echt vreselijk maar ben er geloof ik aan gewend en leef nog :p

20. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hun hebben nog lang leve de lol?
    Je ziet huisje boompje beestje dus als plicht of moeten ?
    Nou en dan een kindje...

Deel Deze Pagina