Ja ik wil bewust jong mama worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melanie013, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    @Skaya, gefeliciteerd!
    @melanie, in de spuiten zit puregon, zal ook wel een soort hormoon zijn dat weet ik niet precies
    @mywish, welkom!

X cindy

2. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hee meiden,
    ik ben ook jong mama geworden, op mijn 20ste besloten ik en mijn toen vriend, Nu man dat we gingen stoppen met de pil en voor de volle 100% voor een wondertje gingen..in juli 2009 ben ik gestopt met de pil en na een half jaar ontpillen werd ik eindelijk ongesteld en ben ik ook nog op mijn 20ste zwanger geworden en op mijn 21ste is mijn zoontje geboren op 9 november 2010. hij is nu 10 maanden en ik vind het heerlijk om jong mama te zijn!
    ik kan het iedereen aanraden (mits je er allebei klaar voor bent;))
    Iedereen succes met zwanger worden en voor de gene die zwanger zijn Gefelicteerd!
    wij zitten er aan te denken om volgend jaar voor een 2e te gaan!:D:D
    Liefs, Mama van Micah

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @skaya van harte gefeliciteerd meid! Echt helemaal super! Nu lekker van genieten.

@Moontje welkom hier, lijkt mij zelf ook geweldig om jong mama te mogen worden..

YES YES YES! ik ben eindelijk ongi geworden! (klinkt heel raar op dit forum) maar mag nu over 2 dagen met clomid beginnen en op naar de eerste echte kans.

liefs Melanie

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @melanie
    Gefeliciteerd :p:p
    moge de komende ronde je veel succes opleveren

5. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hoi hoi,

Gefeliciteerd melanie en succes deze ronde!
    Ik heb sinds gisteren ontzettend pijnlijke borsten, maar durf eigenlijk niet meer te hopen....

X cindy

6. LdJ

LdJ Niet meer actief

ik ben ook 21 en wil ook bewust jong moeder worden.

7. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik ben op mijn 24e zwanger geworden van de 1e...voor deze tijd ook wel jong haha...
    Wil jullie allemaal heel veel suc6 wensen!!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Herkenbaar cindy, ik heb ook test angst.. Heb ooit 1x een positieve test gehad (vmk) en daarna denk ik 100 omowitte testen. Probeer er vertrouwen in te houden meid! En je mag me altijd een pb sturen ofzo he!

X melanie

9. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik ben net 2 weken 22, ik heb een dochter die word volgende maand 2, en we zijn bezig voor een 2e kindje. Ik vind, als je relatie goed is, en je kan het financieel onderhouden, waarom zul je dan wachten? Ze doet net of een kind je leven stil zet. Ik vind een kind het mooiste wat er is, en daardoor ga je nog meer leven. Ja inderdaad, je kan niet meer gaan en staan waar je wil, want je moet overal rekening mee houden, maar wat maakt dat uit?
    Ik vind het juist mooi om een jonge moeder te zijn. Mijn moeder was 17 toen ze me broer kreeg, en 21 toen ze mij kreeg. Dus nu schelen we qua leeftijd 22 jaar, en ik ben blij dat ze nog jong is, zo kun je ten minste meer met je moeder delen, want die weet meer van het leven dan een moeder die al 60 is.

Dus meis, trek het je niet aan! Je weet zelf wel of je de juiste beslissing hebt genomen.

Succes

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey meiden,

vandaag hier rot nieuw gehad. Me vriendje heeft de ziekte van bachterew, een vorm van reuma. Onze dag staat dus behoorlijk op zijn kop.. Maar morgen beginnen met clomid zodat we voor een mooi klein wondertje kunnen gaan.

Liefs Melanie

11. Golden

Golden Lid

8 sep 2011
    22
    0
    0
    Flevoland
    Dag dames,

Gefeliciteerd aan de gene die al zwanger zijn en heel veel succes aan de gene die nog bezig zijn!

Ik kies er ook bewust voor om "jong" moeder te worden. Ik ben 22 en mijn vriend is 27, inmiddels al 5jr samen en we weten wat we aan elkaar hebben > dat is het belangerijkste. We zitten op 1 niveau en willen allebei precies hetzelfde en dat is onder andere kinderen, we proberen als eerst natuurlijk 1. Net zoals ik lees bij jullie zullen er altijd in de omgeving mensen zijn die doen alsof een kind of kinderen het einde van je leven is? Ik zie het ook als een aanvulling/invulling van/aan ons leven! Mensen vinden vaak dat je nog moet gaan reizen, alsof dat met kind niet meer kan, genieten van het leven, alsof dat met kind niet meer kan... En wat al nog niet meer. Toevallig zijn de mensen die het bij mij noodzakelijk vinden om te melden, zelf 40+, kinderloos, single, zien er naar mijn mening ook niet als de gelukkigste uit, like they know a fuck..?!

Dames, jij weet waarom je de stap neemt, ik weet waarom ik de stap neem, het wordt jouw kind, in jouw leven en niemand anders hoeft zich daarin te mengen.

12. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Ik ben 21 jaar en wil ook heel graag mama worden maar zelf heb ik al vanaf mijn 15de psychische problemen en zat ik aan anti depressiva vanwege angsten nu ben ik aan het afbouwen en ben al 2 maanden van de gewone pil af ik had er met mijn psychiater over en gezegt dat ik mijn psychische klachten goed onder controlle heb alleen heeft ze me nu ook pijn gedaan om tezeggen dat ik geen goede moeder zou worden omdat ik dus wat problemen had de psychiater heeft me pas 2 x gezien dus ze kent me eigenlijk niet echt maar toch heeft me dit erg geraakt

13. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey meiden!,

Ik ben ook 21 jaar, ik ben nu meer dan 3,5 jaar samen met me vriend. ook al 2 jaar verloofd al. we hebben veel downs meegemaakt maar we zijn uiteindelijk wel weer samen en het gaat veel beter dan ooit,nu zo met zijn 2tjes in een huis. Ik ben zoals je ziet hieronder,gestopt met de pil...eigenlijk meer om van die chemische dingen af te zijn en ondertussen om ook stiekempjes zwanger te mogen worden. We plannen het niet, als het komt dan komt het. Maar zijn allebei allang klaar voor een kleintje...stiekem hoop je het wel dat het raak is. Ik w8 af of ik as vrijdag ongi wordt of niet, aan de hand daarvan zal ik gaan testen.

Zoals 1 van de dames al zei, het is je eigen keuze om een kind te nemen ongeacht wat andere denken en vinden en zeggen. Ik vindt het ook geweldig om op een jonge leeftijd aan kinderen te beginnen, zitten best wel veel voordelen aan. ik bekijk het ook een beetje zo;my life, my choice. uiteindelijk is de rest er alleen in de omgeving soms en alles zal je toch met je partner zelf moeten doen, dus als je er allebei klaar voor bent en die beslissing neemt(ongeacht leeftijd) dan zit het wel goed!
    Mentaal hoeft niet gebonden aan het leeftijd te zitten ;)
    greotjes pari

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Pari26, welkom en je hebt gelijk! Niemand weet hoe jij je kinderwens voelt en ik vind ook niet dat iemand daar iets over kan zeggen! Hoop dat jullie snel zwanger mogen worden :D!

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @skaya, hoe gaat t met je? Veel kwaaltjes of valt t nog mee?

16. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    @ skaya: thnx! hoe zit het bij jou qua zwangerschap?

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    steeds meer jonge meiden die mama willen worden
    misschien halen wij met zijn allen de gemiddelde leeftijd wel naar beneden :d

@melanie
    hoe is het met jou??
    al gestart met de hormonen??

18. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hallo,

Aan alle nieuwe meiden; welkom!
    @ skaya; hoe is het met je?
    @ melanie; wat vervelend van je vriendje! dat er dat dan ook nog eens bij komt he echt vervelend...inmiddels begonnen aan de clomid? heb je er veel last van? hier zijn de pijnlijke borsten verdwenen....ben bang dat het ook deze ronde niet raak is :(

Liefs cindy

19. AmyRoze

AmyRoze Nieuw lid

11 sep 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook bewust jong moeder geworden en het is helemaal geweldig :D... wij over wegen om misschien nog een tweede er bij te nemen lijkt ons geweldig... ben nu 23 maar dan 24 :D echt geweldig

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hier vandaag de laatste tablet clomid! Nu hopen dat me eitjes gaan groeien. Best jammer dat ik geen fm krijg, maar heb er toch vertrouwen in omdat het vorige keer zo goed aansloeg. Lekker afwachten dus. Wel flink last van opvliegers mja die horen erbij.

@cindy, op welke dag van je cyclus zit je nu?

@miffy, hoe gaat t bij jou?

Deel Deze Pagina