Heb nog niet getest nee, durf het niet echt omdat ik bang ben dat het een negatieve test is, ben nu nogsteeds niet ongesteld dus heb mij voorgenomen woensdag of zaterdag een test te doen .
Hallo allemaal, Ook wij zijn bezig. Ik ben 23 jaar en wonen samen. Ook wij hebben er goed over na gedacht en zijn nu bezig in onze eerste ronde. 19-08 laatste ongi gehad. Wel lang aan de pil gezeten ( 10 jaar). Dus weet nu niet of ik nog aan het ontpillen ben of dat het al raak is. Heb me voorgenomen dit weekend te gaan testen! Heel spannend allemaal! Ik denk dat ik m'n ei wel heb gevoeld heb11-09. En sindsdien krijg ik sochtends m'n ontbijt niet meer weg en heb ik totaal gee honger meer! Alleen maar heel veel dorst, vooral zin in jus dorange wat ik normaal gesproken echt niet graag drink. Ik heb zelfs geen zin meer in chocolade terwijl de bon bon blok er normaal gesproken doorheen vliegt als ik niet oplet! Kortom allemaal rare kwaaltjes. Maar durf eigenlijk niet te testen bang voor de teleurstelling! Ik hop dat we hier snel allemaal positief nieuws neer kunnen zetten! Heel veel succes allemaal!
Ik was net 22 toen ik beviel van onze eerste (eigenlijk was ik daarvoor al zwanger maar dat werd een MA ) ik heb niet van te voren aan mensen verteld dat we zwanger wilde worden ik vind dat dat verder niemand wat aangaat... Maar ik kreeg daarna weleens de vraag: Was het wel gepland ? Ehumm JA! Ik had / heb gewoon een goede baan en mijn vriend ook, we hebben een huis dus waarom zouden we wachten ? En nu zijn we bezig voor nummer 2 !
hier ook 23 jaar en 23 juni besloten de implanon eruit...ook ik ben getrouwd ondertussen 07-07-11 en we zitten nu in ronde 3 Ook tegen mij word/werd gezegd dat we nog moeten wachten bla bla bla..ik luister er nu ook niet meer na..alleen mijn man zijn broer en vrouw(allebei 30) zijn al 5 jaar bezig maar het mag helaas nog niet zo zijn..ze zitten ook samen in de mm...wat ik heel erg vind en mijn man ook maar nu dat zo is word tegen mijn schoonmoeder steeds gezegd dat ik geen respect voor hun heb en dat het niet normaal is als wij misschien binnekort zwanger zijn want hun zijn eerst:x:x en ik hoop ook dat hun ook een kindje mogen krijgen maar ik kan/wil daar niet op wachten dat is niet eerlijk naar ons toe..ik kan er niks aan doen dat het voor hun moeizaam is en bij is het ook niet gezegd dat het allemaal makkelijk gaat want we zitten pas in ronde 3.. maar goed ik heb besloten samen met mijn man 27 dat we graag een wondertje van ons zelf hopen te krijgen dus hier ook misschien snel een jonge mama.. Liefs
Ik ben ook jong moeder! EN........ Het is heerlijk om jong moeder te zijn! Ik was 22 toen ik beviel van onze kleine man!! En laat je vooral niet gek maken wat anderen er van zeggen of vinden!!!
Aangezien ik hier toch wel ineens binnen ben komen vallen wil ik me nog even voorstellen . Mijn naam is ilse, sinds vorige week 23 en in januari ben ik met de pil gestopt. Inmiddels zitten we in ronde 9. Ben nu inmiddels 4 dagen te laat en nogsteeds super misselijk en doodmoe.
Hallo Danty, Ten eerste gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik ben het helemaal met je eens, natuurlijk zal het moeilijk zijn voor je zwager en schoonzus, MAAR dat neemt niet weg dat jullie de wens hebben voor jullie wondertje. Het zou toch wat zijn, dat hun misschien wel helemaal geen kinderen kunnen krijgen (hopelijk lukt het ze wel natuurlijk) en dat jullie dan ook maar niet mogen, omdat het sneu voor hun is. Ik duim voor je dat het jullie gegeven is en hun ook, maar laat je niet weerhouden door wat een ander zegt, want er zal altijd wel iets of iemand zijn die zich bemoeit met iets wat ze niet aangaat. Het is jullie leven! Sterkte en succes Liefs Marja
Ik heb getest.... en heb een licht 2e streepje , ben vandaag echt super veel naar de wc geweest, dus ga van de week ook nog een keer met ochtend urine testen.
oooh spannend heb je foto?? ik wil wel even turen volgens mij ben je hartstikke zwanger!!! voorzichtig gefeliciteerd!!
Hij is met de flits erg moeilijk op de foto te krijgen haha. Maar ik heb het geprobeerd, zal even kijken of er wat zichtbaar is
Het is een test van de Dirx. dat is de drogist die bij de bas v/d heijden hoort. tests zijn 2 voor 10,- .
@calice Ik zie ook een 2 streepjes!!! Spannend!! Heb je al vanmorgen getest??? Gister vertelde mijn vriend dat ik niet met de volgende strip van de pil hoef te beginnen! We gaan voor een BRUSJE!!! Ik ben zo blij en kan het bijna niet geloven! Nog geen half jaar geleden wilde hij geen 2e!!!
@Calice: ik zie ook een streepje ze meid! ben benieuwd naar de volgende test.. deel je hem met ons? @littledreamer: Spannend seg, leuk van je vriend! Groetjs Kiana
Dankjewel..voor de felicitatie en ik luister er nu ook niet meer na..ik vind het wel goed..mijn schoonzus en zwager denken er gelukkig niet zo over zij word ook erg boos als dit weer gezegd word..dus doe lekker met mijn man ons ding hihi...