@Melanie013; Hoop voor jou dat het dat inderdaad was en dat binnen twee weken een posi testje mag hebben! Grts Kiana^^
@Melanie: veel succes! zelf ben ik eventjes voor een kleine verrassing te komen staan, de dokter belt om te zeggen dat de resultaten van het bloed trekken binnen zijn en ik zou al 9 weken ver moeten zijn toch maar snel eens een afspraak maken voor een echo!
@bounce, wat een geweldig leuke verassing haha. Hoe lang had je zelf verwacht zwanger te zijn? Hopen op een mooie rustige zwangerschap voor je. liefs mel
Ik zelf heb al een lange tijd een kinderwens, lijkt me gewoon super om jong mama te zijn. Nu heb ik een vaste relatie en gaan zelfs trouwen . Wij zijn 19 & 23 jaar en wonen samen. Ik hoop voor iedereen die zwanger probeert te worden dat het snel lukt. Groetjes !
Heey Deniesje, ik hoop ook voor jullie dat het snel raak mag zijn! Wanneer is jullie trouwdatum? Die van mij 11-11-2011 liefs Melanie
Proficiat verloofden Hoop dat het pracht huwlijken mogen zijn. @Bounce, fantastisch meid! Groetjes Kiana^^
Een dikke proficiat voor de trouwkoppels! Wij hebben onze eerste echo gehad gisteren en wat de huisarts dacht klopte dus niet, we zijn maar max 5 weken ver. Nog geen hartslag gezien daar was het te vroeg voor maar we hebben wel kunnen zien waar het zat over twee weken moeten we terug dan zou het beter zichtbaar moeten zijn. Nu komen we bij het volgende probleem he, het zou uitgerekend zijn voor 28 mei... Maar mijn vriend en ik trouwen ook volgend jaar, op 16 juni. Swel heel erg nipt...
Ik hoor al een tijdje niets meer van de dames in dit topic.. Hoe gaat het met jullie? Hier nog op het wachtbankje en ik voel echt helemaal niets aparts.. Dus ik denk dat het deze ronde niet raak is.. Mijn ei-sprong was wel erg goed geweest want had een progesteron waarde van 51..! Toch raar als je echt niets voelt. liefs Melanie
@ Melanie, maak je geen zorgen als je niets voelt hoor. Dat had ik ook helemaal niet, pas de laatste week merk ik hier en daar iets.
Hier oook nog steeds aan het wachten... Al heb ik hier en daar wel wat last maar goed volgende week zondag ongi op komst dus maar weer afwachten....
Ik ben drieëntwintig en mijn man ook. We zijn ruim vijf jaar bij elkaar en nu 1,5 jaar getrouwd. Ik ben nu twee maanden gestopt met de pil en vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden. Voor nu ben ik daar heel blij mee, want het is toch maar afwachten hoe lang het duurt voordat het weer op gang is. Wat betreft jong moeder worden. Ik vind 23 niet zo heel erg jong. Wij hebben alles al goed voor elkaar. Beide een leuke baan, een mooi eigen huis, en nog belangrijker we hebben een goede en hechte relatie. Voor mij zijn dat wel zaken die belangrijk zijn. Ik hoop dat wij zo een stabiele basis voor ons kind hebben. Zodat we het kindje goed kunnen opvoeden. Het is meer dat anderen zeggen dat het jong is dan dat ik dat zelf zo ervaar. Jullie ook?
goedenavond dames, ik meld me ook aan, ik wil ook jong moeder worden ik ben 19 jaar. en al een aantal maanden gestopt met dé pil. alleen het is nog steeds erg onregelmatig vorige maand 27 dagen en daarvoor tussen dé 30 en 35 dagen dus ik vind het erg moeilijk om te zeggen wanneer ik overtijd ben. ik zit nu op dag 33 alleen test is nog negatief.. heb wel iets wát kwaaltjes maar niet heel veel. spannend allemaal.. liefs.
Hallo allemaal,, Ik ben nu 21 en sinds maart gestopt met de pil. Ik wil ook graag jong moeder worden En ik ben nu 6,5 jaar samen met mijn vriend en wonen nu bijna 3 jaar samen en wij zijn er nu ook echt klaar voor,, Ik hoor ook steeds verhalen van geniet toch eerst van elkaar en kinderen komt later wel want je bent dan niet meer zo vrij om te gaan en te staan waar je wilt enzo Maar wij houden niet van uitgaan e.d. en waar wij naar toe gaan kan ons kindje altijd mee zeg ik altijd En een kind is echt van ons samen en dat is het leukste Veel succes allemaal met zwanger worden en hopenlijk gaat mijn wens ook snel in vervulling
@nieuwe dames, welkom en succes met jullie kinderwens. Hier nog op het wachtbankje en volgens mijn ovutesten moet ik er zelfs nog 2 dagen langer bij plakken. Dan zou ik dus pas de 7e mijn NOD hebben. Ik voel nog steeds niets.. Dus ik ga er van uit dat het niets is.. Nja spannend dus.. liefs
Hey meiden, Mijn vriend (25) en ik (23) willen ook heel graag papa en mama worden. We wonen al weer 4 jaar samen in Tiel en zijn 2 jaar geleden getrouwd. Ik ben begin september gestopt met de pil. Ben blij dat mn cyclus "normaal" is, hoop dat deze ook regelmatig blijft . Dus deze maand maar weer volop klussen Meiden succes met zwanger worden/zijn liefs 28-
wat de pendels betreft... bij mij zei het gros september.. maar dat heb ik niet gered... ben dus wat dat betreft wat sceptisch.. haha.. maar goed, er zijn mensen waarbij het wel uitkwam, met geslacht en al... Ik heb dat 18+ gebeuren ook eens gehad.. Wat zeg ik 16 plus.. was ik 22 ofzo.. ging ik sigaretten halen voor een client van me.. wahah.. of ik me kon legitimeren.. was op dat moment zelfs wat geirriteerd hahaha..
Hallo allemaal, Ik ben 22 en mijn aanstaande wordt bijna 23. Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil maar tot op heden nog steeds niet zwanger Wij willen zo onwijs graag ouders worden dat hebben we altijd al gewild, helaas wil het niet zo. De omgeving werkt ook niet echt mee, mijn zus is een halfjaar geleden bevallen en op dat moment was ik ook zwanger. Helaas kreeg ik een miskraam. En wat krijg je dan te horen: jullie moeten nog heel niet aan kinderen denken daar zijn jullie nog niet aan toe. Leuk dat soort opmerkingen, en dan ook nog de handige acties baby spullen in je armen geduwd krijgen en dan te horen krijgen van ja je moet er maar even doorheen Ik heb nog een vraagje aan jullie, Ik heb sinds 7 dagen steken/ zeurende pijn in mijn liezen, soms trekt het naar de zijkant van mijn buik. Kan dit bandenpijn zijn of een symptoom van zwangerschap? Heeft iemand anders dit ook ?