Hallo! ik was 20 toen ik zwanger werd van mn 1e. Hoeveel reacties en : ''vind je niet dat je nog even moest wachten' opmerkingen er wel niet waren pfff.. Nu ben ik 23 en gaan we voor de 2e!
Hee! Ik ben 20 en wij willen in 2012 voor een broertje/zusje gaan voor ons zoontje. Ik word over een paar maandjes 21. Verder krijgen wij geen negatieve reacties omdat we al een zoon hebben (was ongepland). Bij ons wacht iedereen juist af wanneer ik weer zwanger zou zijn. Maar we wachten nog even tot ik een baan heb. Ik ben begin 2012 afgestudeerd.
wij kregen niet zozeer negatieve reacties.. maar mijn vriend is donker en mijn moeder was vooral bang dat hij weg zou lopen whaha.. de reden was ons allebei niet helemaal duidelijk zal wel iets met reputatie zijn, maar 2,5 jaar na de 1e en 5 jaar relatie zal er toch wel iets goed gaan he haha..ik ben er inmiddels achter dat het bloedverlies wat ik had n ovulatiebloeding is dus we moeten snel aan de slagg
Oke, tja helaas bestaan die mannen wel.. Maar toen ik zwanger werd had ik 3,5 jaar een relatie en we zijn nu ruim 5 jaar bij elkaar dus dat zit ook wel goed Succes!