Ja, ik wil een taart

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mellanie76, 15 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik snap echt niet dat als je zo'n programma maakt, je dan zulke figuren uitnodigt.. 'Ik vond het vroeger al leuk om appeltaarten te bakken', 'ik maakte vroeger veel cupcakes'.. En dat moet dan jouw bruidstaart verzorgen :) Dat je nog nooit een bruidstaart hebt gemaakt, goed, dat kan wat extra spanning geven. Maar dat er elke keer weer mensen staan die nog niet eens strak kunnen bekleden, waarbij er enorme gaten in de fondant zitten en noem maar op.. Ik snap het echt niet, haha.

Dingen niet afdekken, per se een bloem op een taart willen hebben terwijl het een eis was dat er géén bloemen op zouden zitten, vijgenjam (??????) als vulling gebruiken om je eigen fantastische cultuur maar te laten zien.. Dat zij ook diréct vertrokken nadat ze wisten dat ze niet zouden winnen.. Mijn hemel :D

Ik heb tot nu toe ook elke keer gevonden dat ze niet de mooiste taart uitkiezen, maar de taart die het minst slecht is ;) Zo van; 'Nou okay, we moeten toch een taart hebben, dus dan maar die.'.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Haha ja dat viel mij ook op. Ik zei nog tegen mijn man, die wassen zeker niet hun handen. En nee hoor dat deden ze ook niet.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Vergeet niet dat er uit uuuuuuren en uuuuuuren film.een programma van 40 minuten wordt gemaakt. De kans is zeer aanwezig dat de dames wel hun handen hebben gewassen maat dat dat niet is uitgezonden.

Het haar... Sja daar ben ik het mee eens. Dat kan gewoon niet. Het niet afdekken van de cakes... Sja John deed daar mijns inziens een beetje panisch over, ik heb geen idee hoelang de dames weg waren. Maar ja... Het leuke sensatie tv dan hé!! ;)

Maat goed... Volgende week wordt een hele leuke aflevering!! ;):D

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik ben benieuwd hahaha:D

Helaas donderdag niet kunnen kijken of opnemen, maar ben elke week benieuwd welke creaties er komen.

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Zo heb ik me in 1 van de afleveringen vreselijk zitten irriteren aan een vrouwtje dat absoluut iets niet wilde doen wat het bruidspaar absoluut wel wilde hebben. Euh, hallo? het gaat hier om het bruidspaar, niet om de persoonlijke smaak van de bakker. ;)
    Zo kom je dus (vooral niet) aan je klanten :p
    Ze heeft het uiteindelijk wel met veel tegenzin gedaan.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Strijkkraal: wat leuk! :D

7. Van 'Godcentre' naar 'Wet n Wild' :D

Ligt het nou aan mij, of zijn het elke keer van die bijzondere eh, religieuze mensen en wordt dat ook érg toegelicht steeds? Vorige week al met die spreuk op de taart, nu deze aflevering en ik dacht me te herinneren dat het 2 afleveringen terug ook al was?

8. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Hebben we jou voorbij zien komen vandaag?

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat kan volgens mij bijna niet missen ;)

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Yep... :D

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oh wat leuk! Ik heb het gemist omdat mijn man het niet wou zien. Heb alleen het voorstellen van de deelnemets gezien. Maar ga het wel terugkijken.

12. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wie was je dan?

Ik vond de taart die gewonnen had ook de mooiste. Ik vond de taart van de heren zelf helemaal niet romantisch eruit zien of als een bruidstaart....

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dank je... Ik denk dat mijn nick het wel weggeeft... Maar ik ben Suzanne en onze taart heeft gewonnen :D

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik al, dacht de naam van je onderschrift ook op je arm te zien?
    Terecht gewonnen, prachtige taart!

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wel gaaf dat je gewonnen had! Vond het ook de beste taart. Win je er zelf ook nog wat mee of gaat het gewoon om de eer?

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, je wint er niets mee ;) ja, je 15 minutes of fame en vooral naamsbekendheid en free publicity. Want ik heb wel een bedrijf in het maken van taarten ...
    Maar de ervaring en meemaken van zulke opnames waren echt geweldig. Je gaat wel heel anders tegen programma's of HHB e.d. aankijken hoor hahahaha - it ain't all what it seems :D:D:p

17. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wat leuk zeg! Ik vond de tweede taart ook erg mooi!

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wat leuk en gefeliciteerd, was ook echt de mooiste taart :)

19. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Oh wat leuk! Gefeliciteerd!

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#40 mimi83, 16 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2016
    Strijkkraal: Ik wil als andere "taartenmuts" graag even zeggen dat ik vind dat je je website super voor elkaar hebt. Duidelijk en echt mooie taarten, top hoor!

Je gezicht kwam me bekend voor , heb sugar academy op FB , Jij zat in eerste jaar zeker? Ben je ook op Mjam experience geweest?

Deel Deze Pagina