Ik snap echt niet dat als je zo'n programma maakt, je dan zulke figuren uitnodigt.. 'Ik vond het vroeger al leuk om appeltaarten te bakken', 'ik maakte vroeger veel cupcakes'.. En dat moet dan jouw bruidstaart verzorgen Dat je nog nooit een bruidstaart hebt gemaakt, goed, dat kan wat extra spanning geven. Maar dat er elke keer weer mensen staan die nog niet eens strak kunnen bekleden, waarbij er enorme gaten in de fondant zitten en noem maar op.. Ik snap het echt niet, haha. Dingen niet afdekken, per se een bloem op een taart willen hebben terwijl het een eis was dat er géén bloemen op zouden zitten, vijgenjam (??????) als vulling gebruiken om je eigen fantastische cultuur maar te laten zien.. Dat zij ook diréct vertrokken nadat ze wisten dat ze niet zouden winnen.. Mijn hemel Ik heb tot nu toe ook elke keer gevonden dat ze niet de mooiste taart uitkiezen, maar de taart die het minst slecht is Zo van; 'Nou okay, we moeten toch een taart hebben, dus dan maar die.'.
Haha ja dat viel mij ook op. Ik zei nog tegen mijn man, die wassen zeker niet hun handen. En nee hoor dat deden ze ook niet.
Vergeet niet dat er uit uuuuuuren en uuuuuuren film.een programma van 40 minuten wordt gemaakt. De kans is zeer aanwezig dat de dames wel hun handen hebben gewassen maat dat dat niet is uitgezonden. Het haar... Sja daar ben ik het mee eens. Dat kan gewoon niet. Het niet afdekken van de cakes... Sja John deed daar mijns inziens een beetje panisch over, ik heb geen idee hoelang de dames weg waren. Maar ja... Het leuke sensatie tv dan hé!! Maat goed... Volgende week wordt een hele leuke aflevering!!
Ik ben benieuwd hahaha Helaas donderdag niet kunnen kijken of opnemen, maar ben elke week benieuwd welke creaties er komen.
Zo heb ik me in 1 van de afleveringen vreselijk zitten irriteren aan een vrouwtje dat absoluut iets niet wilde doen wat het bruidspaar absoluut wel wilde hebben. Euh, hallo? het gaat hier om het bruidspaar, niet om de persoonlijke smaak van de bakker. Zo kom je dus (vooral niet) aan je klanten Ze heeft het uiteindelijk wel met veel tegenzin gedaan.
Van 'Godcentre' naar 'Wet n Wild' Ligt het nou aan mij, of zijn het elke keer van die bijzondere eh, religieuze mensen en wordt dat ook érg toegelicht steeds? Vorige week al met die spreuk op de taart, nu deze aflevering en ik dacht me te herinneren dat het 2 afleveringen terug ook al was?
Oh wat leuk! Ik heb het gemist omdat mijn man het niet wou zien. Heb alleen het voorstellen van de deelnemets gezien. Maar ga het wel terugkijken.
Wie was je dan? Ik vond de taart die gewonnen had ook de mooiste. Ik vond de taart van de heren zelf helemaal niet romantisch eruit zien of als een bruidstaart....
Dank je... Ik denk dat mijn nick het wel weggeeft... Maar ik ben Suzanne en onze taart heeft gewonnen
Dat dacht ik al, dacht de naam van je onderschrift ook op je arm te zien? Terecht gewonnen, prachtige taart!
Wel gaaf dat je gewonnen had! Vond het ook de beste taart. Win je er zelf ook nog wat mee of gaat het gewoon om de eer?
Nee, je wint er niets mee ja, je 15 minutes of fame en vooral naamsbekendheid en free publicity. Want ik heb wel een bedrijf in het maken van taarten ... Maar de ervaring en meemaken van zulke opnames waren echt geweldig. Je gaat wel heel anders tegen programma's of HHB e.d. aankijken hoor hahahaha - it ain't all what it seems
Strijkkraal: Ik wil als andere "taartenmuts" graag even zeggen dat ik vind dat je je website super voor elkaar hebt. Duidelijk en echt mooie taarten, top hoor! Je gezicht kwam me bekend voor , heb sugar academy op FB , Jij zat in eerste jaar zeker? Ben je ook op Mjam experience geweest?