Zwanger worden... kan bijna niet wachten!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder82, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2 flinke meisjes van 4 en 6. Jaren hebben we het gevoel gehad 'compleet' te zijn. Alhoewel, die jaren was meer voor mijn man ;)
    Ik verlang toch al een jaar of 2 naar een derde kindje!! Mijn man hield het been stijf! Voor hem waren 2 kindjes meer dan genoeg! Ze waren gezond, we zijn uit de pampers,... Het leven is idd terug wat gemakkelijker nu!
    Tot rond moederdag... hij zei dat hij het ook wel terug wou. Ik wist niet wat ik hoorde! Ik hoopte al zo lang dat hij dit zou zeggen, maar had dit NOOIT verwacht!!! Tranen van geluk heb ik gehuild!!
    Nu staat niets ons nog in de weg, en kan ik bijna niet wachten tot het moment dat ik terug zwanger ben!:)
    En nu beleven we het samen ZOOO intens, nog intenser dan de vorige 2 zwangerschappen, heb ik de indruk!!

groetjes,vlinder!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah wat fijn voor je! Jij zult nu wel heeeel erg gelukkig zijn hahahaha..

Hier gaan we ook bijna voor wondertje nm 3 en ook mijn man was eerst niet zo enthousiast...dus ik weet hoe jij je voelt hahaha...

Hier denk ik ook wel eens dat het deze keer anders gaat zijn de zwschap, want het zal hier de laatste zijn. Extra genieten dan maar! Ik moet wel zeggen dat ik het ook wel goed vindt, 3 kids, maar nog een keer zwanger zijn en nog een keer bevallen en zo`n klein baby`tje vasthouden...heerlijk!
    Heel veel succes met zwanger worden....

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heeeel veel geluk, plezier en succes samen :)

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ohh wat romantish! :) Die van mij heb er al eentje en heeft geen flauw idee hoe 'deze vrouwen dingetjes' precies werken dus let ik er zelf op haha en vertel hem wel wanneer hij raak geschoten heb! Volgens mij had'tie ook het idee van oh laat die spiraal eruit raken, ik deponeer mijn kwakje in jou en hop hop.. Helaas gaat het niet zo snel en gemakkelijker en ik denk door te optimistish te zijn weer leren geduld te moeten hebben in het leven he! De laatste beebjes en luiers die ik me kan herhinneren waren van mn zusjes haha (7 & 11 jaar verschil) en had toen nooit verwacht dat ik dit ooit zelf zou gaan verlangen hihi! Hoe oud zijn je oudste 2 nu? x

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Sorry daar begint je eerste lijn mee haha ik ben ook niet slim!

6. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Veel plezier.. En hoop op een snelle zwanger :))

Deel Deze Pagina