Na wat rare klachten geloofde ik er niet helemaal in. Maar de krampen waren toch niet hetzelfde als bij NOD. Dus vanmorgen een test gedaan en zojuist een andere. En beide zijn positief!! Ik probeer voorzichtig enthousiast te zijn. Ik ben nu vooral bang dat het mis kan gaan. Een paar maand geleden was ik nl twee weken over tijd, had alle klachten, maar NOD kwam alsnog Maar die keer had ik geen positieve testen! (en geloof me, de drogist had weer genoeg aan me verdient )
Vanwege mn medicijngebruik (waarvan ik wist dat ik ermee moest stoppen zodra het lukte), maar even huisarts gebeld. Pff, mag er over 5 minuten al heen! De assistente moest wel lachen toen ik zei: "ehm ja, ik heb een positieve zwangerschapstest. Ehm, alleen hoe moet het nu verder???" Natuurlijk heb ik daar voldoende over gelezen, maar voel me een beetje dwaas vandaag
Toch wel raar... ik slikte Omeprazol vanwege overvloedig maagzuur. Daar moet ik nu dus mee stoppen aangezien het slecht is voor de foetus. Maar krijg je niet juist meer last van maagzuur tijdens zwangerschap?? Geloof dat ik de komende maanden maar aan het witbrood en witte rijst ga :S
Er zijn idd oplossingen. Dat gaf mijn huisarts ook al aan. Maar ik denk dat ik het voorlopig even aan kijk en het probeer op te lossen door geen slechte dingen te eten.