Hoeveel water zit er in me hoofd? Ik ben al de hele dag aan het huilen. Als ik geen 2e miskraam had gehad, zou ik vandaag uitgerekend zijn Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die mijn gevoelens herkennen.Of reageer ik erg overdreven? Het lijkt wel alsof er vandaag weer extra hormonen door me lichaam gieren. Ik ga zo eerst maar even afkoelen onder de douche en daarna samen met vriendlief (is gelukkig vrij vandaag) naar het bos/duinen en een heeeeeeeeeel eind wandelen en Misschien dat al dat water dan uit mijn hoofd is verdwenen als we weer thuis komen. Sorry, maar ik moest het even kwijt. Of het oplucht, eh nee, eigenlijk niet Liefs van een hele verdrietige mussie
Kan het me heel goed voorstellen... Succes vandaag het zal een zware dag worden maar je komt er wel doorheen! Veel sterkte..
Ik vind het niet gek hoor!, ik zou denk ik zelf ook zo reageren! Ik kan je niet meer dan sterkte wensen! Dikke knuff
Arme Mussie... Huil maar lekker hoor! Dat is het beste medicijn! En het is echt niet gek! Je hebt ook niet wat voor je kiezen gehad het afgelopen jaar! Veel sterkte
ik kan me voorstellen dat je je naar voelt. inderdaad huilen lucht op. en een lekkere wandeling met een briesje kan goed doen. sterkte vandaag
Lieve Mussie, Ik herken het. Had de terugval vorig week. Water is inmiddels uit mijn hoofd. Ik zou 17 oktober uitgerekend zijn. Een collega vroeg of ik 17 okt kon overwerken. Ik zei: ik heb wat maar kon er niet opkomen. Pas later realiseerde ik me dat die datum de uitrekeningsdatum zou zijn. Laat je lekker gaan Mussie. Net als ik heb je het nog niet verwerkt. Je denkt van wel , dat je weer de hele werleld aan kan. Maar je kan niet zomaar een knopje omdraaien
Hoi meis, Ik kan het me heel goed voorstellen hoe je je voelt bij mij staat 25 feb. in me geheugen gerift. Blijf er lekker over praten en laat je tranen maar stromen het lucht alleen maar op.
Heel begrijpelijk hoor meid, huil maar lekker, lucht op! Ik zou was zelf op 4 oktober uitgerekend, over een paar dagen dus. Ik zit er ook wel tegenaan te hikken, mede omdat mijn schoonzus op het punt van bevallen staat, het voelt gewoon zo oneerlijk! Groetjes, Anakin.
Hoi Meis, Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vandaag en voor je mannetje ook. Maak er een speciale avond van vanavond, lekker samen op de bank en elkaar lekker vast houden. Het mag best een dag zijn om te herinneren.. Liefs Nies
Kan me je gevoelens goed voorstellen. Is ook heel normaal volgens mij. Ik had dat ook op de betreffende dag. Hoop dat je intussen lekker ben uitgewaaid en er weer tegenaan kunt. Pim
Ik vind het heel normaal hoor dat je het nu moeilijk hebt! 'k Hoop dat je veel steun hebt aan je vriend en familie! Huil maar lekker uit en als je wil praten, dan zijn wij er voor je! Knuffel Kirby
Hey mussie, Hoe is het nou?Hoop dat je een beetje uitgewaaid bent en dat je gedachten ook een beetje meegewaaid zijn. Ik snap ook heel goed hoe je je nu voelt. We voelen ons heel sterk maar zijn het dus nog niet. Hey meis heel veel sterkte en ik denk aan je. XXXXX Kareltje
Meid, ik herken het wel hoor. Echt akelig hè?! Ik zou 7 oktober uitgerekend zijn als mijn eerste zwangerschap geen miskraam was geworden. Ik was daarom ook zooo ontzettend blij dat ik in augustus ineens zwanger bleek te zijn. Niet alleen omdat we dat natuurlijk graag willen, maar ook omdat die 7 oktober dan minder beladen zou zijn. Helaas werd dat begin deze maand opnieuw een mk, waardoor ik nu weer behoorlijk opzie tegen die datum. Meis, ook aan vandaag komt een einde en dan zal je zien dat je morgen gewoon weer verder kan gaan. Alle liefs en een knuffel, Anouk.
lijkt me een heel begrijpelijke reactie, veel sterkte en laat je emoties maar gewoon de vrije loop! Veel sterkte.
Lieve Mussie, Heb de afgelopen dagen juist veel aan je gedacht. Mede hierom. Heel veel sterkte! dikke kus en knuffel! Pinguin
Mussie ik kan het me heel goed voorstellen ! Mischien kun je nog iets symbolisch doen ? Ik zou wel graag een boom willen planten op 19 december (de dag van mijn eerste zwangerschap). Mischien is zoiets ook iets voor jou ? Heel veel sterkte voor jullie.
Hee Mussie, ik wil je veel sterkte wensen. Na "de datum" ging het met mij destijds ineens een stuk beter. Hoop dat t bij jou ook zo zal zijn. (had toen ook 2 mk gehad)