Hoi lieve mede mama’s! Ik plaats zo een foto mijn zwangerschapstest van vandaag. Maar ik vraag mij af of ik het wel mag zien als een geldige test. Ik heb de test rond een uur of 18:00 gedaan en na een minuut te hebben gekeken zag ik niets en heb ik de test weg gelegd. Nu kwam ik rond een uur of zeven terug in de badkamer en zag wel degelijk een redelijke streep. Moet ik dit zien als ongeldig of als ‘indrogingslijntje’? Veel Liefs!
Officieel mag je hem na een uur niet meer aflezen. Ik zou nog een test doen en echt na 5 hooguit 10 minuten kijken. Deze testen doen er lang over om een streepje te laten zien en nog langer om echt op kleur te komen, dus na een minuut niets zien kan maar zo. Ik vind het streepje duidelijk dus neig naar positief maar als je zeker wil zijn dan nog een test doen.
Officieel moet je hem aflezen binnen 10 minuten. Meestal zie je niet gelijk binnen een minuut het 2e streepje tenzij je al een dik positieve test hebt.. Het kan dus zijn dat het een indroogstreepje is. Heb je de 2e uit de verpakking nog liggen? Want dan zou ik die doen en dan na 5 minuten kijken. Als er dan een 2e streep staat ben je zwanger en was deze positief.
Bedankt voor jullie reactie’s! Ben heel erg benieuwd, ik heb de tweede test inderdaad nog liggen. Ik bewaar deze voor de zekerheid tot morgenochtend, en doe deze dan met ochtendurine zodat het met zekerheid een goed afgenomen test is
Officieel mag het niet maar vind het wel een mooi streepje voor een indroger. Knap dat je je kan beheersen tot morgenochtend ik zou geen oog dicht doen hahaha. Succes morgen
Vind hem ook mooi roze voor een indroger. Maar alles kan tegenwoordig dus zou zeker morgenochtend testen en binnen afleestijd aflezen.
Haha ik vind het ook heel spannend maar wil mezelf of mijn partner niet teleurstellen als het achteraf toch blijkt dat het niet zo is. Ik zal morgenochtend nog eens een foto plaatsen van de tweede test! Fingers crossed
Je mag hem na 10 min niet meer aflezen, Echter vindt ik hem wel erg rosé voor de beruchte indroger, daarbij kV heeft de laatste tijd (wondfo ook) steeds vaker vals positieve testen. Dus zou echt de 2e ff doen en dan na 10 min bij negatief echt niet meer lezen. Let wel op ze drogen heel langzaam op tot kleur de geef het echt ff 5 tot 10 minuten
Klopt, indrogers zijn vaak grijs... maar goed ik zal er nog geen hoop uit halen hoor. Slag om de arm. Ook in verband de duidelijke valse wondfo/kV testen de laatste tijd. Meest betrouwbare de laatste tijd si gewoon de predictor early
Dat de indrogingslijntjes grijs van kleur waren wist ik niet! Ben benieuwd hoe de test er morgenochtend uitziet! ieder geval bedankt, ik post morgen ochtend de foto van de tweede test.
Ik vind dit een duidelijk positieve test. En lijkt geen indrooglijntje. Maar officieel is hij niet positief. Toch denk ik dat je gewoon te snel die test weg hebt gelegd. Want als je net zwanger bent kan het echt even duren voor je het lijntje ziet verschijnen. Ik gok dus dat jij morgen nog een positie geldende test in je handen hebt! Heel veel plezier!
Ik hoop heel hard voor jouw dat je morgen ochtend een mooie 2e streep hebt binnen de tijd! Helaas heb ik ervaring dat een roze streep bij deze testen na afleestijd ook vals kunnen zijn. (Die op mijn test was zelf nog duidelijk). Hopelijk is dit bij jouw niet het geval. Duim duim
begin nu ook wel erg nieuwsgierig te worden, aangezien jullie hem bijna allemaal te ‘gekleurd’ vinden. Ergens heb ik ook wel het gevoel nu ik de verhalen en ervaringen lees over de kruidvat testen neig ik er ook een beetje naar om toch een test te kopen van een ander merk om er gewoon helemaal zeker van te zijn. Nog even afwachten en kijken of hij morgen ochtend binnen de tijd positief is en of ik het vertrouw.