hey Mooni, hoe gaat hetmet je? Met mij gaat goed, ik heb echt geen last, behalve mijn borten doen een beetje pijn. Veel succes woesdag. Laat het weten! veel liefs baby25
Hey! Idd, mijn borsten (tepels!) doen pijn, op mijn buik slapen voelt ook niet echt fijn :S. Verder ben ik best veel moe, heb jij dat ook? Maar voor de rest voel ik me lekker . Liefs!
Mooni schreef Hey! Idd, mijn borsten (tepels!) doen pijn, op mijn buik slapen voelt ook niet echt fijn :S. Verder ben ik best veel moe, heb jij dat ook? Maar voor de rest voel ik me lekker . Liefs! _________________ Hy Mooni, mijn buik voelt ook een beetje raar. verder ook wel snel moe en voor de rest gelukkig geen duizeligheid en geen misselijkheid. even afkloppen, hahaha. P.S. je mag ook mij prive berichten sturen:mijn e-mail is: baby25@live.nl veel liefs baby25
Hallo meiden, gisteren naar de vk geweest, eerste echo gemaakt, zo spannend. Alles was goed gelukkig, over 2 weken weer een echo in het ziekenhuis, kijken of het baby groeit. Erg leuk hoor allemaal. Groetjes Baby25