Lieve dames, Ik ben een trotse moeder van een zoon van 11 en een zoon van 6 jaar. We hebben een wens voor een 3e kindje maar dat wil helaas tot nu toe niet zo lukken. Binnen negen maanden heb ik al 4 miskramen gehad. Een keer heeft het geleid tot een curettage (10 weken). Allerlei onderzoeken gehad maar die hebben niets uitgewezen. Domme pech dus. Vandaag mag ik mij voor de 5e keer zwanger noemen. Het is ongelooflijk. Ben bijna iedere maand zwanger maar tot nu toe heeft het niet tot een voldragen zwangerschap geleid. We mogen weer hopen en hoop doet leven toch? Liefs, Assie
Hoi Assie! Gefeliciteerd! Ik hoop zo voor je dat het nu goed gaat! Lukt het ook om er van te genieten? Ben er vandaag ook achter gekomen dat ik zwanger ben. Dit wordt vast je derde! Zet em op
Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van. Ik hoop voor jou en je gezin dat alles nu wel goed gaat. groetjes Chantal
He Assie ik heb je verhaal toen ook gevolgd, wat ben ik blij voor je! Super gewoon! GEFELICITEERD! jennie
Het moet flink beroerd zijn als het elke keer mis gaat... Heel veel geluk gewenst, Assie, met deze zwangerschap. Je houdt ons wel op de hoogte?
Nou meid,ik hoop echt voor jullie dat het goed zal gaan! [-o< Van harte gefeliciteerd geniet er van! Liefs D.. -x-
gefeliciteerd... Ik hoop voor je dat het nu goed blijft gaan en dat je straks een mooi kindje in je armen kan houden..
Hoi Assie, Hartelijke geleciteerd! en geniet ervan. Volgens mij ben jij ook een juni 2008 mama. Ik heb een topic geopend bij juni 2008 mama's. Zin om daar te komen babelen. Groetjes Karin
Hi Karin, Dat lijkt me ook heel gezellig. Ik zit alleen te kijken waar je dat topic geopend hebt want ik heb ook een "juni mama's" topic geopend onder bevallingslijst forum. Waar jij? Dan kom ik ff kijken. Jij ook nog gefeliciteerd ! We gaan samen op. Liefs, Assie
Gefeliciteerd meis, ga hard voor je duimen dat nu alles goed mag gaan en je over een 8 maanden een mooi gezond kindje in de armen kan houden!