Hoi, Ik moet t effe kwijt hoor. 22 maart 2007 ben ik bevallen van een mooie dochter. We besloten na de bevalling niets te gebruiken en willen graag meer kinderen snel op elkaar. We zouden wel zien hoe het ging lopen. En ja hoor 3 maanden later ZWANGER! en gewoon borstvoeding gegeven hoor ( veel mensen denken dat je niet zwanger kunt worden als je borstvoeding geeft) ECHT WEL hahahaha. Ik ben in april 2008 uitgerekend. Zo dat wilde ik even aan jullie kwijt. We zijn heel blij en trots. Voor diegen die zwanger zijn gefeliciteerd! Liefs Najet
Dank jullie wel! We zijn ook erg blij en dankbaar dat het snel gaat.Het is niet vanzelfsprekend. Ik gun het iedereen. van Dunya was ik na een maand zwanger.Dus we mogen in ons handjes knijpen. Ik hoop dat het ook snel raak is bij jullie! Liefs Najet @in april komt de tweede@
Hey lieverd, Het is je gegund hoor! Nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik vind het echt zo leuk voor je! Ook voor je mannetje en Dunya natuurlijk! Krijgt ze een zusje of broertje erbij -- En nu lekker genieten! Liefs Nathalie
Lief van je naat! Vandaag zei iemand tegen me nadat ik vertelt had dat de tweede in april komt "ben je wel goed bij je hoofd zo snel! Een normaal iemand zegt o wat leuk gefeliciteerd.Ik zeg dan ook altijd de tweede komt in april en het is hartsikke gepland!!! om de vraag niet te krijgen of het wel gepland is omdat het zo vlug is na de eerste. Vraagt ze "is het gepland? Ik hoef mensen dat toch niet uit te leggen? nog effe.... dus conclusie; ze is doof! en ook nog eens dom! want waar haalt ze het lef vandaan om dat te zeggen! ( dat je het denkt ala...maar dat je het zegt) En ook nog eens een kennis ( die jammer genoeg geen kinderen kan krijgen) "je weet ook helemaal niet of het nog goed zal gaan...want miskramen komen vaak voor! ik zou pas na 3 maanden zeker van mijzelf zijn'! uhu ik heb twee miskramen gehad voor Dunya....en dat weet ze. Dus die kwam ook lekker de hoek om. Zo dat waren nog eens hormonen die door mijn lijf gieren...ik moest het effe kwijt. Ben blij dat we hier wel leuke ( normale) reakties krijgen! Liefs Najet @in april komt de tweede@
meid gefeliciteerd! ik was na 4,5 maanden weer zwanger ja gepland maar was wel heel snel de eerste ronde raak.. had misschien voor mn lichaam bter gweest na 6 maanden of meer... gelukkig heb ik nergens last van gehad maar vaak gaat het toch niet goed met de moeder.. maar ja ieder zn eigen keuze denk ik dan! Ik heb ook heel vaak te horen gekregen of het gepland was of de vraag of wij geen voorbehoedsmiddelen mogen gebruiken.. pfff of in de wachtruimte bij de verloskundige keihard waar iedereen bij zat ''ohhh das ook wel snel he'' ja en het is mijn lichaam en mijn kindjes en ik moet er voor zorgen poeh! Mn tweede is net geboren en ik moet zeggen het valt allemaal reuze mee iedereen zat me bang te maken ohh dat gaat druk worden... je had beter kunnen wachten echt geen leuke dingen om te horen lekker zwanger bent en aan het genieten bent maja... ja natuurlijk is het wel druk maar er zijn genoeg momenten dat ze allebei slapen en dan heb je best tijd voor jezelf hoor tis maar net hoe je er mee omgaat! dus ik zou zeggen geniet er lekker van en idd HET IS GEPLAND! HAHAHA
Het is best snel, maar is jullie keus, gefeliciteerd! Ook ik ben redelijk snel weer zwanger geraakt, ook bij ons vaak de vraag van: was het wel geplant? Voel jij je nu wel goed.. Ach ja mensen weten niet beter. Maar voor jezelf zou het idd beter zijn om er even wat tijd tussen te laten. Laatst sprak ik een collega, die had 5 kinderen in 5 jaar gekregen.. Nogmaals gefeliciteerd meid, geniet ervan!