ongeduldig!!! wie nog meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilonaganzeboer, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo allemaal

ik ben van mezelf echt een ongeduldig ding.!!!!;)
    en nu mijn vriend en ik besloten hebben dat we een kleine willen maar nu weet ik niet goed hoe snel dat al kan ik ben elke keer van alles aan het lezen maar ik ben zo benieuwd hoelang het duurde bij jullie??
    Want ik heb ook bij de anticonceptie deel gekeken maar daar staat die van mij niet tussen dus ik weet ook niet goed hoelang ik moet ontpillen mijn pil was tryginon en ik ben er sinds oud en nieuw vanaf heb gewoon mijn menstruatie gehad zoals die hoorde een op de goeie dag. Maar zou ik nu ook al zwanger kunnen worden??
    Want ik heb het uitrekent en morgen is mijn eisprong maat ik vind het dan wel geruststellend om te weten of er dan ook al een kans is dat ik zwanger zou kunnen worden.

Weet iemand hier en antwoord op??

Ojah wat betekenen alle afkortingen want af en toe snap ik er niks van hahahaha

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heb 10 jaar de pil geslikt. Ik was gestopt en na mijn bewuste wachtronde was ik zwanger cyclus was 39 en toen ik zwanger was 43.
    Toen we voor de 2e gingen na de 2e ronde een positieve test. Maar werd een MA.
    Toen 1 ronde gewacht op cyclus, daarna weer eerste ronde raak. Jammer genoeg weer geëindigd in een MA. Nu ben ik aan het wachten tot het bloeden stopt.
    Wat ik altijd zeg, is behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst, devolgende kan zo een jaar of aanderhalf op zich laten wachten.

Je kunt dus gelijk zwanger worden en het kan ook nog heel lang duren.
    Tussen een half jaar en een jaar is het gemiddelde geloof ik.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    In de sectie vruchtbaarheidsbehandelingen staat een afkortingenlijst (voorbeeld; bms = baarmoederslijmvlies).

Je eerste bloeding na je pil was nog onttrekkingsbloeding. Nu ben je aan het ontpillen; dat betekent dat je nog niet weet wanneer je eigen cyclus gaat opstarten. Die begint meestal niet meteen na het stoppen met de pil. Beste is om af te wachten wanneer je weer ongesteld wordt en dan kijken hoelang dat duurde. Volgende cyclus weer; dan krijg je een beeld van hoe en wat.

Ook kan je ovulatietesten doen, maar ik zou daar nog even mee wachten want je weet niet wanneer je moet beginnen met testen omdat je nog geen zicht hebt op je cyclus. Anders kost het je veel geld.

Bij een stel zonder vruchtbaarheidsproblemen, duurt het meestal een jaar voor ze zwanger zijn.

Succes!

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Mmm is medische malle molen, nod is niet ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar dus niet wilt haha), dpo is day past ovulation (dus dagen van je eisprong tot menstruatie), lf is luterale fase, mk is miskraam, vmk is vroege miskraam, bbz is buiten baarmoederlijke zwangerschap. Dat was het wel zo ongeveer :)

5. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Oké dank jullie wel voor de uitleg hahaha misschien kan ik er nu meer van begrijpen

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ts heb ik even op gedaan haha topic starter en ma is missed abortion.

Je leert ze vanzelf. ik zat in het begin ook met grote ogen te kijken.
    Leek wel geheimtaal haha.

Deel Deze Pagina