He meid. Ja hier gaat het allemaal goed Gelukkig. hm Hoe sta ik er in. Eigenlijk best positief door onze eerdere ervaring natuurlijk. Maar aan de andere kant ben ik er niet zo erg mee bezig (geen tijd om te denken) haha. Ik vind het wel weer heel spannend allemaal en moet ook eerlijk zeggen dat ook al is de punctie toen meegevallen. Ik bibber er nu wel weer van Het gaat wel goed komen de artsen zijn positief en dat vind ik eigenlijk wel al voldoende om zelf ook positief te blijven. En ik kan hier nu mijn ei een beetje kwijt he dat scheelt ook weer met zulke lieve meiden op zp
Schijnt dat gonal niet meer voorkeur heeft ivm de kosten. Zie andere topics hier op zp. Maar heb gewoon het liefst weer hetzelfde... Waar ik toen goed op reageerde.. Fijn dat jij nu in elk geval goed lijkt te reageren!
Oh zoo haha ja ze schrijven nu ook fostimon en puregon voor hoor. Ik weet niet of jij er al bent geweest? Maar waar eerst de punctie kamer was is nu de apotheek. Super de luxe ziet het er uit, en je kan zo lezen op die kastjes wat er allemaal in ligt haha. Ik heb toen ook altijd gonal gespoten 1x de fostimon bij de laatste iui. Daar reageerde ik wel sneller op ja. Volgens dr w. Ben ik een moeilijke stimuleerster en nu boven verwachting gaat het sneller. Hebben jullie al plannen jessie? Xxxxxx
Ja haha precies op die plek stond de beruchte stoel hahaha en als je dus die wachtkamer in komt rechts bij die dames wc was de uitrust kamer
Nee dat was toen wij in 2010 de punctie kregen de punctie kamer en uitrust kamer. Nu is er van die 2 kamers dus de apotheek gemaakt, en een spreekkamer wachtkamer en wc hahaha De punctie vind nu plaats in het nieuwe gebouw
Wij zijn juni 2011 voor het laatst geweest. Toen was de apotheek al wel open.. net volgens mij. Nu dus aan het denken over gaan voor een brusje. Van de ene kant denk ik nog een cyclus afwachten, misschien heb ik geluk. Van de andere kant heb ik het idee dat het gewoon weer een puinhoop gaat zijn net als toen, en dat ik dus maar beter gewoon weer kan bellen. Zit nu op dag 15 van cyclus en volg 'm wel met temperaturen. Denk dat als ik over een week of 2 nog geen ei heb gespot maar eens in de telefoon ga klimmen..
Oh spannend jessie ja ik had wel ovu testjes besteld in oktober volgens mij en eind dec. Had ik er 60 gedaan en nog geen ei gevonden pf bij geertgen op dag 76 haha zat er een kleintje die niet wilde door groeien, dus hup provera en nu dan meteen begonnen. Eigenlijk kwam ik dus daar omdat ik maar geen ei kon vinden, En we dachten dus dat iui wel weer zou lukken, dr w. Zei tuurlijk gaat iui wel lukken maar na de echo bleek ik rechts dus verstopt te zitten. En dat was dus een reden om meteen weer ivf te gaan doen.
Goedemorgen meiden Weet iemand dit! Als ik s'morgens wakker word heb ik zo'n pijnlijke eierstokken. Ik weet niet meer of ik dat toen ook heb gehad haha. Ik voel ze in ieder geval wel heel goed probeer ook meer te drinken nu. Misschien nog meer? Xxxxxx
Ik denk even heel hard terug: ja ik had wel last van trekkingen en steek idee [ was bij een poging weet niet meer welke] drink idd erg goed ! zegt niks dat er meer zitten nu maar kans is wel aanwezig. Tip om niet verdriet te krijgen: hou rekening er mee dat het nog steeds drie zijn. Morgen moet je weer ? Laat je niet gek maken want dat word ik wel van mijn lijf ., laat dat maar aan mij over.
Thx marnatje ja ik heb nu wel zo'n 18 follikels al. Rechts zo'n 7a8 links een stuk of 10. Op dag 5 van gonal spuit waren ze zo'n 9mm dus ik denk dat ze nu groter gegroeid zijn. Gek worden hoort er af en toe bij he We zullen het zien dinsdag hoe het er voor staat. Xxxxxx
babyhope@ Graag gedaan meis idd gek mag af en toe , maar als je weet dat niks meer kan vind ik dat je er niet van moet worden. Mijn lijf kan niet maar doet wel rare dingen. schrijf ook weer vaak van me af . 18 ? beloof me dat je veel drinkt aub veel wat overstimulatie is niet fijn be happy weet er alles van .
Ja er zaten er nu 18 en ik spuit 187.5 gonal? Bij ons meisje spoot ik op het laatst 300 nog wat en had ik 22 follikels. Ik ga eens even lezen bij je xxxxxx
Babyhope, ik hoop dat je net zo n mooi wonder als je dochter weer mag ontvangen! Of misschien we twee heel veel succes, ga je volgen!
En blijven drinken, let op de groei van je buik he... Ohss wil je niet, ik weet nog steeds hoeveel zeer het deed...
Thx meid hoe gaat het met jou en je 3 wondertjes? Ik heb vandaag meer gedronken gelukkig eierstokken blijven toch wel aanwezig. Spannend!!
He meiden. Ik mag morgen om 13.50uur weer gaan spieken ben benieuwd hoe het er voor staat. Ik begin nu wel weer wat zenuwen voor de punctie te krijgen. Ach ja zal wel weer meevallen maar echt favo is het niet haha
He meiden. Ik ben geweest 8links 8 rechts van 14.8mm baarmoederslijm was nu 13.4mm boven verwachting weer alles snel en goed gegroeid. Vrijdag de laatste fm. Begint volgende week de punctie Spannend reageer deze keer echt goed. We gingen in het dossier kijken hoe het vorige keer ging. StimulatieDag 31 laatste echo gehad. Nu stimulatie dag 12 al zo goed haha