ik ben schijtbenauwd voor naalden, ik haal mijn b12 shot eigenlijk ook niet meer op Ik moest vorig jaar ook een tetanusspuit hebben vanwege een snee boven mn oog, toen de dokter dat zij begon ik spontaan te huilen en te trillen en et beven, hij zei dat ik me niet zo moet aanstellen, nou daar kwamen nog meer tranen, hij spuit daat ding erin, ik keek em aan en zei Dat was het ik had gehoort dat tetanus spuiten heel groot en dik waren en veel zeer deden dus jaaa bij de bevalling ook verdoving enzo gehad maar daar heb ik (gelukkig) niet veel van mee gekregen.
Hahaha herkenbaar. Ik moet minstens elke 3 weken prikken, maar zit nog altijd met mn hand voor mn ogen hoor Kan niet tegen bloed, en aangezien het regelmatig mis gaat bij mij doe ik uit voorzorg maar mn hand ervoor haha. (het ergste van mn bevalling vond ik ook het infuus! erg toch )
Hahaha herkenbaar!!! Ik ben dan helemaal hypocriet ik ben verpleegkundige en vind spuiten een van de leukere dingen om te doen maar als ik zelf gespoten moet worden kijk ik ALTIJD de andere kant op en knijp ik in mijn been ofzo
Die vingerprik is ook heel gemeen! Als je een goede prikker hebt bij het doneren zelf, voel je de naald niet eens. Het ergste vind ik eigenlijk als de naald er weer uit komt, DAT is gemeen!
Zo leuk om dit allemaal te lezen! Al is het natuurlijk balen dat jullie het allemaal net zo eng/erg vinden als ik Ik moet 30 mei geopereerd worden (amandelen eruit) en ik zie eigenlijk maar tegen 1 ding echt heeeeeel erg op: het infuus! Bij mijn bevalling had ik er 2 en ze deden allebei zoveel pijn... Verheug me er echt niet op Ik vond de ruggenprik veel minder erg (die zag ik tenminste niet, haha)