ja lief he? mijn baby! maar kijken met de oogjes!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

het wegtrekken was mn eerste reactie. ik ben nou eenmaal niet zo mondig als sommige hier. maar goed. het is gebeurt en ik ben het eigenlijk allang vergeten dus we hoeven ons er lekker niet meer druk om te maken, of je het nou wel of niet vind kunnen. misschien heb ik in sommige ogen te heftig gereageerd. ok dat mag je vinden.:) ik hou er gewoon niet van dat jan en alleman met zijn dan wel niet vieze of schone handen aan mn kind komt. of ze nu 3 weken of tien jaar is. :);) en dat mag ik vinden! ik ben het iig kwijt. prettig weekend allemaal!;)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd je was me voor;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik begrijp ook niet waar mensen het idee vandaan halen om zomaar aan een kind te zitten. Goed bedoelt of niet. Je zit toch ook niet zomaar aan een volwassene? Hoe je reageert, hangt erg af van je persoonlijk en je 'state of mind' maar ik heb het met mijn zoontje vaak genoeg mee gemaakt. Als men aan z'n voetje of zo zit, negeer ik het meestal maar ik trek de grens bij het gezicht en zeg er dan meestal wat van.

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik begrijp heus wel dat kleine kindjes een aai-reactie teweeg brengen. Maar vind het ook raar. En iemand zei dat je niet de grens met volwassen kon trekken... Waarom niet, omdat hij/zij een aantal jaar jonger is en niet zelf kan zeggen ik wel het wel/niet mag je er zomaar aanzitten.Ik snap het ook niet en vind het zelf ook niet prettig. Ligt wel aan de situatie, als je idd al even staat te kletsen met een onbekende over je kindje vind ik het anders. Maar mensen die jou niet eens aangekeken hebben en de kinderwagen induiken onbeschoft en raar. Sowieso dat aanraken of mag ik hem vasthouden gedoe snap ik niet zo, tis geen pop.

Nu kyan loopt, loophij ook wel eens lang de benen van zittende mensen, dus soms ook an onbekende of hele vage kennissen (denk aan een evrjaardag) de meeste pakken hem zomaar op. Nou vind ik raar en al helemaal niet leuk. OOK bij kinderen geld die persoonlijke grens net als bij volwassenen

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb nu al drie keer meegemaakt dat bekenden die ik tegenkwam op straat haar aaien terwijl ze slaapt. Meestal lekker vlak vor etenstijd zodat ze ook lekker niet meer in slaap valt en ik met een huilende baby en een intussen meehuilende dreumes nog terug moet. En steeds heb ik niet de moed om te zeggen dat ze dat niet moeten doen. Grrr.

6. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ten eerste lekker onaardig doen jullie hier nu met z'n alle... er wordt hier gesproken door mensen dat de maatschappij steeds minder socciaal met elkaar omgaat, maar dat zijn nou ook net de personen die gelijk zo'n felle tegen reactie geven!!!
    Beetje raar, als je naar iedereen zo fel tegen reageert zou je bij mij aan 't verkeerde adres zijn....

Maar het is toch ieder voor zich wat ze er van vinden... ik vind het ook minder prettig!!!
    Het gebeurt snel hoor maar als ik het zie geef ik er wel zo'n draai aan dat het niet maar kan... even speentje terug stoppen waarbij ik dan gelijk de wagen moet draaien om er bij te kunnen zoiets!!!!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dus TS is bij jou aan het verkeerde adres? ;) Het punt is juist dat haar reactie volgens een aantal te fel was ;)

8. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ja vind ik ook heel irritant. En wat nog erger is als mensen zien dat je zwanger bent, willen er altijd wel een paar aan je buik zitten/voelen. Zooo brutaal.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja aan een zwangere buik zitten vind ik helemaal not done!!

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier ben ik het ook wel mee eens ;) .
    en dat wegtrekken had ik uit een reactie ook gedaan denk ik.

11. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahah dames,

Moet ff lachen (niet om jullie hoor) maar mijn zoontje nodigt de mensen zelf uit! Ik had hem laatst uit de buggy gehaald bij de trekpleister, staat er een man achter me (mijn zoon had ik over mijn schouder zeg maar) en mijn zoon begon me toch te schaterlachen tegen die man! Die man fleurde helemaal op en zat daarna ook aan zijn handje, dat vind ik echt niet erg! Dan lig ik zelf ook helemaal in een deuk! maar mensen die mijn zoontje willen aanraken zonder ons ook maar even te groeten, dan zeg ik: Mevrouw, liever niet, hij word daar onrustig van......

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb zelf een keer gehad dat mijn meisje schrok van de reactie van iemand die achter me stond in de rij bij de kassa, "aaaaah gut wat een poepie!!!" ik zag dat pruilipje al komen en die vrouw al voorover buigen om mijn meisje even nog banger te maken, ja sorry maar dan ben je echt blind! dan zeg ik ook gerust "kunt u even wat afstand nemen? mijn meisje houdt er niet zo van."
    ik kon de wagen niet verder vooruit duwen anders had ik dat gedaan.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha dat is idd grappig

wij waren pas bij van de valk eten en toen zat marinte allemaal te flirten met de man aan het tafeltje naast ons;) en die ging er ook op in en deed erg leuk naar haar/met haar. maar hij ging niet achterlijk aan haar wangen zitten of weet ik wat. zulke dingen vind ik ook totaal niet erg. zolang mensen maar hun plaats weten. en dat vond ik had deze vrouw gister niet!

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier ook een sjanser ;) Hij sjanst met de serveersters, met mensen die in de rij staan voor de kassa, met mensen die naast ons zitten in een restaurant, etc. etc. ;) Schattig :)

15. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahah, ja

En papa hoor je dan zeggen tegen bv die serveersters: Dat heeft ie van zijn vader. En dan ook zo'n charmante lach erbij

16. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Iedere moeder bepaalt voor zichzelf of ze het leuk vinden als een vreemde aan haar kind zit of niet.
    Ik moet er ook niets van hebben. Kijken met de ogen, inderdaad.
    En dat voorval van Kiwi haar vader: wie weet zag de moeder wel niet wat er precies gebeurde?
    Misschien had ik wel hetzelfde gereageerd als ik Senna hard hoorde huilen en ik een vreemde man bij haar zag staan.
    Maar goed, ieder reageert op zijn of haar eigen manier en dat is prima!

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik snap je wel een beetje hoor! ;)

Het ligt ook een beetje aan de manier waarop en wat voor persoon het is.

Gisteren waren wij voor een bankstel aan het kijken en de verkoper liep rechtstreeks op Esmee af en begon Esmee haar hoofdje te aaien. Was echt heel vreemd en voelde verkeerd. Esmee vond het ook niet prettig. Heb hem vriendelijk verzocht hiermee op te houden. :D

18. Skye

Skye Niet meer actief

Er zijn wel ergere dingen waar ik me nog minder druk om maak dan jou. Dit zou me echt niet kunnen boeien hoor. Wat is er nou erg aan dat iemand je kind een aai geeft. Juist lief bedoeld.

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als ik de behoefte voel een vreemd kindje aan te raken omdat ie aan het sjansen is ofzo vraag ik het altijd even, zo gedaan en scheelt misschien weer irritaties.

vinger in de mond stoppen vind ik zooooo vies!! doe ik bij de kindjes op mijn werk ook niet, en die ken ik tenminste. dat is alleen voor papa en mama vind ik. als iemand dat bij mijn kind straks doet krijgt die persoon een dreun ;)

20. Skye

Skye Niet meer actief

Maar dat vind ik ook. Een wildvreemde moet niet een vinger in haar mond gaan stoppen. Dat deed een keer iemand bij Kyra en ik heb haar maar tactisch laten merken dat ik dat niet wilde

Deel Deze Pagina