ja lief he? mijn baby! maar kijken met de oogjes!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Joehoe! En Nederland is nog altijd een democratie!!
    Lekker sluiten dit topic.. gaat nergens meer over

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik maak me om dat soort dingen ook niet druk hoor...als je met een kinderwagen loopt dat willen mensen dr graag inkijken en oude vrouwtjes vooral begin dan te zwaaien naar noa of tegen dr te praten, ik geloof niet dat iemand haar ooit aan heeft geraakt maar ze hebben geen kwade bedoeling ofzo...t ligt er ook aan wat voor iemand het is idd...zo'n oud vrouwtje wat kan er gebeuren? maar als jij je dr niet prettig bij voelt is natuurlijk jouw goed recht maar ik had dan gezegd op een vriendelijke toon...ik vind het goed als u even kijkt maar vind ik het niet zo prettig als iedereen aan haar zit. dan is het voor die vrouw ook duidelijk en staat niemand voor joker...ze is idd niet van plan om je kind te stelen...

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou als ik met Sterre in de super loop lijkt het wel of ze een magneetje is, en ik heb er een hekel aan als mensen aan haar zitten. Laatst ook, pak ik een pak melk, draai ik me om, zit iemand haar benen te KUSSEN! Ik dacht dat ik niet goed werd! Het was een oud vrouwtje, maar ze had echt geluk dat ik haar geen klap voor dr smoel gaf.
    Ik zei DOE ff normaal zeg, blijf van mn dochter af! Ze schrok zich dood, en wilde boos antwoorden, maar ik zei " waag het is". Ze zag dat andere mensen ook keken, dus toen liep ze nuffig weg. Gestoord wijf.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik vind het ook niet echt een normale reactie als mensen je dochters benen gaan kussen...dan zou ik denk ik ook gek worden...

6. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Herkenbaar! Ik word ook altijd kriegel als mensen alleen al tegen'r praten en lief tegen'r doen dan heb ik al zoiets van rot op. Terwijl ik wel weet dat het lief bedoeld is, maar het is mijn dochter en er mogen alleen bekenden lief tegen praten. Slaat nergens op, maar dat is wel mijn gevoel en dat kan ik niet uitzetten. Onbekenden oprotten!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    ;)

Dus als iemand hier een topic opent moeten we het allemaal eens zijn met het geen waar het over gaat en daar in mee gaan...?
    Het gaat er toch juist om dat iedereen zijn mening mag geven! Anders moet je geen topic openen.

Dit is dan algemeen bedoelt hoor, geen aanval op jou ;)

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Ik ben iemand die baby´s niet aanraakt maar wel iemand die lief tegen ze praat als ze me aankijken. Hoop niet dat ik jou eens tegenkom met je dochtertje (niet lullig bedoeld hoor).

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh als ik moet tellen hoe vaak ik wel sommige mensen wel op de kop wil slaan alleen omdat ze hun hoofd in de wagen steken... maar dat is voornamelijk omdat ze niet de ouders (wij) aanspreken.. ze praten tegen eva en zonder om ons aan te kijken lopen ze weg.. HALLO??? het is geen etalage pop zeg!!
    we zijn er ook!!
    als iemand dus ons eerst aankijkt en vraagt : mag ik? dan vind ik het prima... dan mogen ze kletsen, aaien zoveel ze willen.. ik heb alleen een hekel aan die mensen die om ons heen gaan!!

10. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

nou nou, dit is wel een onderwerp dat erg 'leeft".
    ik persoonlijk zou ook niet zo gereageerd hebben.
    ik heb het nooit erg gevonden, voelde me juist trots dat dat lieve kindje waardoor die mensen dan aangetrokken worden van mij is.
    vond het ook altijd wel een compliment.
    ik zit idd niet te kijken op iemand die echt heel onverzord en vies is, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
    maar verder vindt ik het ook wel aardig van die mensen eigenlijk, dat ze mijn kleine aandacht geven.
    maar iedereen is anders, iedereen reageert anders.
    zoals ik al zei: ik zou nooit de wagen wegtrekken!! het is geen heks die erbij staat.
    maar goed, gebeurd is gebeurd.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

we hoeven het zeker niet met elkaar eens te zijn maar de manier van reageren mag soms wel wat minder grof;)

12. randi

randi Niet meer actief

wel elmo heb in een bijna zelfde situatie gezeten als jij en moet zeggen dat je nog deftig gereageerd hebt :) toen nina&tia een maand oud waren was ik aan het winkelen in de colruyt toen plots een oudere vrouw zich over de koets heen boog, met zo'n schelle stem riep; oooo een tweelingske en dan zonder boe of ba in nina haar wangetje kneep. gevolg nina schrok, begon te huilen en een boze mama haar twee handen door die vrouw haar haar haalde en ook riep oooo toch gezellig als vreemde aan je lijf zitten :D nu mijn ventje schoot keihard in de lach en die vrouw droop met schaamrood op haar wangen af. m.a.w. ik vind ook dat je niet ongevraagd aan andermans kind komt en zeker niet als je die persoon niet kent, is gewoon een vorm van beleefdheid vind ik. ben nochthans een spaanse van afkomst maar zelfs in spanje ( las dat zuiderse mensen opener zijn) is dit niet de gangbare gang van zaken

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @ Randi, hahahaha ik zie het ECHT voor me, zou in me broek piesen denk ik haha

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik hou er ook niet van als wildvreemden aan mijn kind zitten. Als ik zoiets zie aankomen, dan draai ik haar weg of ik ga er zelf voor staan. Een wildvreemde zomaar aanraken doe je toch zelf ook niet? Of het nou een volwassene is of een kindje, dat maakt niet uit. Je moet iemand's persoonlijke ruimte respecteren. Kindjes zijn geen algemeen bezit!

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    TS: ik vind jouw reactie helemaal niet vreemd hoor! Ik draag T als we weg zijn in de draagdoek, en zelfs dan zitten ze in het voorbij lopen ff aan hem...

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Het maakt mij dus echt helemaal niets uit. Gebeurt hier dus ook regelmatig. Soraya laat zelf wel merken dat ze het niet leuk vind en geeft dan ook een flinke schreeuw. Mensen lopen dan vanzelf wel weer weg :D

En wat ik trouwens ook nog even wil zeggen is dat sommige mensen ook wel wat beter kunnen gaan lezen voordat ze dingen op zichzelf gaan betrekken... wordt daar zoooo moe van!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Ts, ik vind je reactie wat overdreven. Geen vingers in de mond snap ik nog. Maar een aaitje... ik zou er niet een probleem van maken :)

18. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Het is mij ook een aantal keren overkomen en ik kan me er dus echt niet druk over maken.
    Mag je niet meer aardig zjn en spontaan?? dan heb ik het niet over zoentjes geven of vinger in de mond stoppen natuurlijk... dat gaat te ver.
    Maar een aai ove de bol? nee, ik vind dat echt niet erg.

Je kunt natuurlijk altijd een bordje aan de wagen ophangen met; "pas op, ik bijt!"... ;)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben zit met zo'n ontzettend blij hoofd, rode wangen en blonde krullen in het karretje bij de Supermarkt....tjah, eigen schuld dat ie alle aandacht krijgt :D

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, Ruben heeft wel een t-shirt met:
    Verboden te voeren

Deze hebben we speciaal voor een dagje dierentuin laten maken hahaha

Deel Deze Pagina