Ik heb gister middag getest met een etos test 1 dag voor nod en kwam een heeeeel licht streepje. Vanacht nog een keer getest toen ik moest plassen en weer een licht streepje. Ik ben een beetje onzeker wat dit nu betekent. Is het een indroogstreepje????
a het kan , bij mij was op de nod ook zo licht. Mischien moet je met die van kruidvat doen , die zijn nog gevoelig.
Idd kv test doen. Kan ook zijn dat je met middag urine duidelijker test, das nu bij mij het geval! Succes, spannend hoor!
Ik heb wel eens zo'n test gehad en ik was niet zwanger... Maar ik voor voor jou dat jij dat wel bent. Ik zou ook even een kruidvat test doen, succes....
Dat pennestreepje stond er binnen de tijd of duurde dat langer? Persoonlijk vind ik die streep namelijk nogal smal in vergelijking met de controlestreep. Volgens mij kan er wel vaker na afleestijd zo'n dunne streep verschijnen op die testen. Ik denk dus helaas negatief. Zou een test doen van een ander merk bijv. Kruidvat 2 voor 5 euro.
Ik zie wel duidelijk een streepje. Is het streepje even breed als de ccontrolestreep? Of is de streep heel dun? Als hij even breed is lijkt de test mij positief
Ga je nog met een ander merk testen? Want dit schept geen duidelijkheid. Ik zeg pennestreepje en dus negatief....., maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger kunt zijn. Ander merk dus en opnieuw testen. Ga voor je duimen!
2kv nemen meid, of Actiontest. Ik deed eerder deze week ook etostest en die gaf niets aan, terwijl i bij de andere niet eens moest turen!!
Ik wacht het even af tot morgen. Vandaag had ik ongie moeten worden maar ben het nog niet. Morgen ga ik een andere merk test halen. Haal de digitale van clear blue want al dat gekloot met die streepjes pffd
Ik denk dat hij positief is hoor. Wel licht, maar dat kan best op of net voor NOD. Ik vind hem niet overal even donker, vandaar dat hij een beetje dunner lijkt, maar je ziet wel het hele 'bandje' waar de stof die reageert zit. En dat je niet ongesteld bent geworden lijkt me ook goed nieuws
Ik had een duidelijke kv test en mijn etos test zag er ook zo uit. Stap over op kv zie je een duidelijker streepje
Heb je nog getest? Ik heb ook Etos testen gedaan. Ik vond het zelf niet hele fijne testen omdat ze vage streepjes kunnen geven. Waardoor ik nog steeds geen duidelijkheid had. Deze kunnen positief zijn alleen omdat het pennenstreepjes lijken twijfel ik.