apart slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amy82, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik weet het, het zoveelste slijm-topic.maar wil het toch even vragen.

Oja, als je niet van vieze praatjes houdt, niet lezen ;)

5 juni bevallen van onze overleden dochter. Daarna na 7 weken een week bruinverlies gehad. 29 dagen daarna flink ongesteld geworden, liep werkelijk leeg.

Inmiddels zit ik op cd 16. Ben bezig met ovutesten, maar krijg alleen lichte streepjes. Vanmorgen had ik echt een zeurend gevoel in mijn onderbuik, met steekjes onderin en in mijn schaambot. Ik zat aan mijn eisprong te denken.

ongeveer 4 dagen geleden dacht ik vruchtbaar slijm te hebben. Het was wat gelig en kon er draden van maken. de dag erna was het weg en leek het zeg maar droog te zijn. Maar vanmorgen.. Ging weer met 2 vingers voelen, nou het leek wel of ik in een pot heel zat te roeren! Helemaal nat, glibberig.. Bmm staat echt open. Het slijm dat ik eruit haalde, was echt doorzichtig, kon er draden van maken, het was net een vliesje, zo elastisch..

Herkent iemand dit?

Eet smakelijk verder ;)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Heb er geen last van , maar kan alleen maar zeggen veel klus plezier .

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik herken het niet, maar het klinkt goed! Veel plezier vanavond! ;) En wat vreselijk wat je hebt meegemaakt... Gefeliciteerd met je meisje :)

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

Herkenbaar!! Dat duidt doorgaans op een eisprong.. Je slijm is veel toegankelijker nu, dus: veel klusplezier!

5. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Bedankt!

Hmm we nemen afgelopen 3 dagen al feest gehad in bed, leek me verstandiger om nu over te slaan eigenlijk... Ivm kwaliteit van het zaad ;)

6. Yris

Yris Niet meer actief

Klinkt idd als vruchtbare afscheiding :D
    Iedere dag of om de dag het is allemaal goed rond de eisprong.. en doen als jullie er zin in hebben is het allerbeste :)

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ooohh! jij hebt wat te doen vanavond! Geniet er van! lekker klussen!!

Wel heftig verhaal van je dochterje..

8. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Veel plezier meid.. Heerlijk knuffelen/klussen met je man :)) xx

9. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    gaan we zeker doen :) Alleen nog geen positieve ovutest gehad, vanavond ook weer niet.

10. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!!! Ik had dit ook! Ik had ook lichtpositieve ovutesten en precies wat jij schrijft over het slijm! Dat was vorige maand... zie de banner ;) Overigens had ik elke maand buikpijn rond mn ei. Ik dacht dat ik tijdens die buikpijn mijn ei zou hebben. Eenmaal met de ovutesten aan de gang, bleek ik eerst de buikpijn te hebben; pas daarná mijn eisprong...

Succes en veel plezier!

11. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Poon, wanneer had jij dan een positieve ovutest uiteindelijk? Zit nu op cd 17.. Als mijn cyclus weer 29 dagen is, moet ik nu toch wel een keer een eisprong hebben, of op zijn minst een positieve test.. Anders wordt de lf te kort?

Ik wil zo graag weer zwanger worden.. Ik mis mijn meisje zo..

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Oja poon, had jij dat slijm lang?

13. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    slijm is een stuk minder, maar nog steeds geen positieve ovutest. denk dat ik daar maar mee stop. zit nu op cd18, als ik nog mijn eisprong moet krijgen is hij wel erg laat..

heb wel last van gerommel onderin mijn buik, en voelde me gisteravond raar, jammer dat we niet 2 weken verder zijn :D

Deel Deze Pagina