Wachten.. zucht, ik word er nu alweer moe van..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liza28, Feb 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Moest even een nieuw topic openen.. Gaan dus voor een tweede.. In december gestopt met de pil en had nooit verwacht dat ik er weer zoooooo mee bezig zou zijn.. Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht geklust en zaterdag positieve ovulatietest.. Nu toch weer op zoek naar antwoorden hahaha maar er zit niks anders op dan wachten.. Wat erg! Iemand die met me mee wacht? NOD pas 21/22-02 dus zit pas net op de wachtbank... Grrrrr baal echt van mezelf dat ik me weer zo mee laat slepen in dat hele "zwanger worden" :D

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Ik voel met je mee!
    Ik heb er ook soms extreem last van terwijl ik de volgende maand er weer wel heel relaxt onder ben.
    Deze maand is het weer extreem ik voel van alles.

3. Miesjuh91

Miesjuh91 Lid

Dec 29, 2014
    31
    0
    6
    Herkenbaar, wij gaan voor ons eerste kindje en dit is pas de eerste ronde maar zoo spannend! Ik moet nog een weekje wachten of ik weet of deze maand het gelukt is ^^

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @LadyTwilight Wat leuk, zelfde schuitje.. Al even bezig zie ik wel.. Ook ovulatietesten? Of gewoon 'spontaan'?

@Miesjuh91 Ohhhh dat is helemaal spannend joh! Weet nog zo goed hoe ik me voelde bij onze eerste.. Wachten is het ergste he? Maar je moet maar zo denken, ik moet 2 weken wachten, jij nog maar eentje :)

5. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Ik probeer het zo spontaan mogelijk te doen voor zover dat nog kan met het moeten :D

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Hier ook zondag positieve ovulatie test en zaterdag en vanochtend gezellig gemaakt. Dus we lopen tegelijk. Ben iets langer bezig maar merk dat t me gek maakt dat er een mogelijkheid is..

7. dropje77

dropje77 Lid

Oct 31, 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit ook te wachten. Aankomend weekend is mn nod...
    Voel vanalles, vanochtend misselijk, maar ga er vanuit dat ik gewoon weer ongesteld wordt.
    Wij gaan voor een eerste kindje, zijn vanaf oktober '14 bezig.

8. Caresse

Caresse Lid

Oct 21, 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Ugh.. ik herken het! Normaal heb ik een cyclus van gemiddeld 31 dagen, inmiddels 6 dagen overtijd en gister een negatieve test. Soms kan ik mijn onderdelen wel wat aandoen hoor, onzekere gedoe steeds!

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Caresse Heb je ovulatietesten overwogen? Ik wilde er bij de eerste ook echt niet aan hoor maar had cyclussen varierend van 29 tot 42 dagen.. Dus was echt geen pijl op te trekken.. Uiteindelijk dus met ovulatietesten gestart in ronde 5 om beter inzicht te krijgen in mijn cyclus en eisprong en was meteen zwanger..

10. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Grappig mijn nod is ook rond de 21/22/23e. Zit in m'n eerste ronde, weet m'n cyclus niet. Ook wij gaan voor een 2e kindje. Ben er ook best mee bezig. Wil (nog) niet beginnen met ovu testen. Pas als het paar ronde niet is gelukt. Bij m'n 1e teste in pas 1.5 week na nod postitief. Ei dus ook later gehad toen. Dus wij maken het om de dag gewoon gezellig voorlopig. :D

11. Caresse

Caresse Lid

Oct 21, 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Ja, ik heb ze in de kast liggen! Maar aangezien ik twee weken geleden toen ze binnenkwamen een vermoedelijke blaasontsteking had (wat wss schimmelinfectie was), heb ik ze maar even laten liggen met in mijn achterhoofd we klussen nu toch niet veel, en misschien werkt het nu niet goed?
    Nu baal ik wel dat ik ze niet toch gedaan heb haha. Maar om er nu nog mee te beginnen vind ik eigenlijk ook zonde, want dikke kans dat mn ei al is geweest. Toch!? He, stom vrouwelijk lichaam haha

12. elliebelly

elliebelly Actief lid

Sep 11, 2013
    170
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik haat dat wachten ook enorm, heb ook vreselijke testdrang :(
    Dit is voor ons ronde 3 voor een tweede, en bij ons eerste kindje was ik er ook totaal niet op deze manier mee bezig. Toen heb ik 5 dagen na nod pas eens keer getest, en nu heb ik er vandaag (8dpo) al 1 gedaan! Echt te ernstig, zag een vreselijk tuuuuuuuuuurstreepje! Heb hem snel weg gegooid anders blijf ik de hele dag turen!
    Moet echt gewoon nog ff geduld hebben!

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Erg he @Elliebelly.. Was er met de eerste ook niet zo mee bezig.. Duurde ook 5 rondes.. Toen was ik er klaar mee, ovulatietesten gaan gebruiken en hop, direct zwanger.. Had ze nog liggen dus dacht zal ze weer eens gebruiken.. Maar Nu moet ik 2 weken wachten en dat trek ik ook niet.. Denk de hele dag vanalles te voelen.. Word echt gek van mezelf.. Grrrrr

Share This Page