Ik voel me zo goed!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spitsmuis, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Mijn vorige zwangerschappen waren zwaar,heel zwaar.
    Vanaf het begin af aan was ik kots misselijk en gaf ik over.
    Dit is mijn 4e zwangerschap en ik voel me zo anders!
    Ik voel me werkelijk waar fantastisch:D
    Heel gelukkig,goed in mijn vel en....niet misselijk!
    Mijn kwaaltjes zijn heel anders dan mijn vorige zwangerschappen.
    Ik was er van overtuigd dat ik deze zwangerschap ook weer zo vroeg misselijk zou zijn.
    Maar tot op heden valt het echt mee,ben het wel maar lang niet zo erg.
    Het is echt een wereld van verschil vergeleken bij mijn vorige zwangerschappen.
    Herkent iemand dit?

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Misschien verwacht je nu wel een jongetje. Met meiden zeggen ze dat je meer last hebt van misselijkheid.
    Maar top dat je je zo goed voelt. Ik heb vooral bij de eerste ongeveer 10 keer per dag over gegeven en weet hoe verschrikkelijk dit is.

3. Spitsmuis

Mijn vlinderkindje is een jongentje en daar heb ik de longen uit mn lijf gekotst:)
    Tot 3x ziekenhuisopname aan toe,dus dat wil niks zeggen haha
    Ik was bij de meisjes ook misselijk en overgeven maar veel minder fel dan bij mijn zoontje.
    Bij de jongste lag ik alleen op het eind in het ziekenhuis ivm uitputting en bevalling haha.
    Ben zo benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen.
    Het is echt zo anders.
    Hoop dat het spugen weg blijft,dan is dit mn eerste en laatste spuugloze zwangerschap :D

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat zou geweldig zijn, misselijkloos door de zwangerschap heen! maareh, je bent 'pas' bijna 6 weken he.... kan nog komen, mss wel later als bij je vorige zwangerschappen (maar hoop het natuurlijk niet voor je!)

bij mn eerste twee zoontjes bijna niet misselijk, gewoon goed te doen. Bij mn derde tot 32 weken misselijk/ziek geweest.... dit is een meisje! hihihi

geniet van je goede gevoel!

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Dit is pas mijn eerste zwangerschap maar voel me super. Geen enkelecdag gehad dat ik me niet lekker voelde. Alleen wat moe de eerste weken. Zit nu al bijna op 19 weken dus ben heel blij dat t nog steeds zo goed gaat. Nu ook fitter dan ooit tevoren

6. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk dat je je zo goed voelt! Het is inderdaad nog wel wat vroeg... bij mij begon de misselijkheid pas rond de 8e-10e week geloof ik. Maar ik hoop voor je dat het zo blijft!

7. Spitsmuis

De misselijkheid kan nog komen inderdaad maar bij mijn vorige zwangerschappen was ik nu al ziek zwak en misselijk,en hoe:$
    Bij mijn 2e zwangerschap lag ik rond deze periode al uitgedroogd in het ziekenhuis aan het infuus en medicatie m de misselijkheid en braken te onderdrukken.
    Ben al heel blij dat ik nu enkel met vlaagjes wat misselijk ben maar na wat eten of drinken is het weer weg.
    Kwaaltjes die ik heb zijn gewoon.
    Moe,gevoelige borsten,moodswings,heel veel dirst,vaak plassen en die vlaagjes misselijkheid maar die zijn goed te doen (nog)
    Hoop zo dat ik deze zwangerschap zonder overgeven door kom.
    Zou een mooie laatste zwangerschap zijn:D

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    ik ben nog niet 1sec misselijk geweest en we hebben toch echt een meid!

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik geloof niet zo in dat misselijkheidsverschil tussen een zwangerschap van een jongetje of meisje. Mijn sm was bijv. bij alledrie haar kinderen bijna klachtenloos (ook geen misselijkheid nee), maar ze heeft toch twee jongens en een meid gekregen.

10. Spitsmuis

Ik geloof ook in dat het geslaht bepaald hoe misselijk oid je je voelt.
    Ik ben bij mijn 2 meiden ziek geweest en bij mijn zoontje* net zo.
    Nu ben ik het ook wel maar minder intens.
    Bij de vorige zwangerschappen kon ik nu amper eten en drinken en had ik braakneigingen.
    Nu heb dat (nog) niet:D
    Bij mijn vorige zwangerschappen had ik amper last van mijn borsten en nu lijken ze verbrand en voel me net lolo ferari:$
    Pas mn bh's van voor deze zwangerschap niet meer,dan ploepen ze eruit;):)
    Vanmorgen wakker geworden en wederom niet misselijk.
    Ik sta echt onwijs vrolijk op,heel de dag ben ik vrolijk,soms even een inkakker en dan hang ik een half uur levenloos op de bank maar daarna gaat het weer super.
    Echt compleet anders dan de vorige zwangerschappen.
    De zwangerschap van de jongste was ook ongelooflijk zwaar omdat ik een paar maanden na de geboorte en overlijden van mijn zoontje* al weer zwanger was.
    Ik linkte alles nog met de zwangerschap van mij zoontje* en voelde me schuldig en daardoor werd ik ook nog eens depressief:(
    Maar ben intens gelukkig hoor met de kids! Kan echt niet zonder ze!
    En nu nummer 3 op komst en tot nu toe de makkelijkste zwangerschap!
    Hoop zo dat dit mag blijven!!!

Deel Deze Pagina