Ja/nee?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Cinnii, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Hallowaa:)
    Even mijn hart luchten hoor..!
    Ik ben sinds mijn 16e al aan de pil en ben nu sinds (bijna) 1 maand gestopt. Officieel moet ik maandag ongesteld worden, maar ik heb het gevoel dat dit helemaal niet zo is. Ik ben wel wat chagrijniger, maar voel niks in mijn buik, geen krampen ofzo. Heb alleen wel veel meer als normaal wat vochtige afscheiding. Ik heb niet het idee dat ik ongesteld ga worden. En dat is nou juist ook wat ik wil. Toen ik gisteren bij mijn vriend was, hebben we nog eens goed erover gepraat. Hij zei zo tegen me.. Lieverd, als je zwanger bent moeten we er nog eens goed over praten, maar ik zou het echt niet erg vinden als het kindje zou komen. We komen er wel uit schat.. :) Ik was zo opgelucht en blij. Alleen zou ik niet weten hoe het ik het mijn ouders moet vertellen! ... En natuurlijk ook zijn ouders.. Hm, voordat ik allemaal voorstellingen ervan ga maken, moet ik natuurlijk eerst netjes wachten tot maandag.. Als ik volgende week vrijdag nog steeds niks heb ga ik testen..
    XXX

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je bent gestopt met de pil, maar zo te lezen is je vriend daar niet van op de hoogte ofzo? omdat hij reageert met 'lieverd als je zwanger bent moeten we er nog eens goed over praten, maar ik zou t echt niet erg vinden als het kindje zou komen. We komen er wel uit schat'.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als je gestopt bent met de pil en je wil niet zwanger worden, wat is dan de reden van je stoppen?

Als je stopt met de pil, ga je vaak ook eerst ontpillen, dan kan je cyclus in de war zijn. Je "symptomen"zeggen dus nog niets. Wacht nu eerst maar eens af of je ongi wordt of niet.

4. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Weet ik wel. Hij weet dat ik gestopt ben met de pil hoor... Het staat er misschien een beetje raar geformuleerd. Maar in ieder geval. Hij bedoeld, stel dat ik zwanger zou worden... (want ik moest vanwege allergische reacties 3 maanden stoppen met de pil).. hij zou dat niet erg vinden. Hij wil het ook graag..

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Dus als ik het goed begrijp is het (nog) niet de bedoeling dat je zwanger wordt?

Spannend hoor, maar nog even de vingers gekruisd houden en afwachten of je komende week ongesteld wordt. Zo niet, dan maar een test wagen.
    En als het (nog) niet de bedoeling is, en je bent niet zwanger, dan maar naar de drogist voor een doosje condooms.

Succes,
    Groet van Kiki

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hopen inderdaad dat je ongi wordt. En inderdaad wat Kiki zegt, op naar de drogist voor een familieverpakking comdooms.

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja als je geen pil slikt, dan weet je toch als je het voor de rest niet veilig doet de kans bestaat dat je zwanger raakt?

8. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Ik durf niet te testen vandaag.. Ben nog steeds niet ongesteld, maar ben o ok pas 1 maand gestopt met de pil...

9. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja je zou kunnen testen kan al 4 dagen voor NOD, maar goed misschien is je lichaam aan het ontpillen en kan zijn dat het wat langer duurt voor dat het opgang komt.

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Dit komt op mij over als een spelletje Russische Roulette.. :(

Is het nou wel of niet de bedoeling dat je zwanger word? Je gaat dan toch zeker wel condooms halen?

11. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Het is de bedoeling dat ik wel zwanger word ja.....

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als je graag zwanger wilt worden dan kan je toch gewoon een test doen :rolleyes:

Kwebbel

13. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Ja, maar euhm, is dat nog niet tevroeg dan? Sorry dat ik zo vervelend doe hoor :)

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je bent 1 dag overtijd. Dus testen kan. Natuurlijk kan je te vroeg testen en de kans is groot dat je nog aan het ontpillen bent, maar ik zou zeggen haal een test en ga ervoor.

15. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Ja ik voel meestal altijd wel iets als ik ongesteld moet worden, maar nu voel ik helemaal niks. Ik vind het zo raar... Oke, ik wacht nog wel gewoon even af...

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik snap dat niet. je wilt weten of je zwanger bent en wacht met testen. Voor hetzelfde geldt staan er twee strepen.

Kwebbel

17. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Is wel zo, maar ik vind het gewoon spannend. Het lijkt me zo'n teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn.. Ik weet niet, Maar als ik niet doe weet ik het natuurlijk helemaal niet.... Ik koop morgen een test, dan weet k het... Samen met een vriendin ga ik het dan doen. Sorry voor mijn onzekerheid.

18. Niet meer actief

Nou toen ik het idee had dat ik wel eens zwanger kon zijn (door de pil heen, niet gepland..) kon ik het niet meer uithouden en ben zowat in mn pyama naar de drogist GEREND om vervolgens met jas aan op de WC te zitten en met trillende vingers een test gedaan..
    Mn urine had het teststripje nog maar net bereikt of er stonden al 2 strepen.. Toen pas begon ik het te beseffen..

hihi kan me dus echt niet voorstellen dat je zo rustig nog even kunt wachten :D

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    kan me inderdaad ook niet voorstellen dat je kan wachten.Wij zijn op vrijdag avond 10 voor 9 nog vlug na de etos gegaan.

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meid zou gewoon lekker testje doen hoe
    zenuwachtig je ook bent :)
    ik zat ook met me jas aan op de wc
    haha en me vriend was pizza aant bestellen haha
    en ik kwam met een lijk bleek gezicht van de wc