onze urgentie is afgewezen omdat we op verschillende adressen wonen... uuuh daarom vroegen we hem ook aan. beetje rare afwijzing.. weet iemand hier wat van??
Weet niet waar jullie wonen? Neem aan dat ze geen urgentie geven aangezien jullie allebei onderdak hebben?
weet wel dat urgentie niet makkelijk meer te krijgen is in een hoop dorpen,steden enz.. zal inderdaad afgewezen zijn omdat je een dak boven je hoofd heb, en ze het dus niet als urgent zien daarom. Maar als je het wilt weten kan je toch het beste even bellen?
we moeten het huis uit er staat in de brief als dit binnen 6 maanden veranderd we hem wel krijgen maar ik kan me niet inschrijven bij hem en hij niet bij mij
ik vraag of jullie ervaring hebben met de afwijzing wil me verhaal niet verder vertellen zit erg ingewikkeld in elkaar als je het wilt weten mag er best pb gedaan worden maar niet openbaarlijk sorry
sorry als ik me vergis maar had jij onlangs niet een topic geopend dat je je uitkering kwijt bent omdat de gemeente vanuit gaat dat jouw vriend bij je woont, terwijl hij niet ingeschreven is bij jou? (sorry als ik je verwar met iemand anders, maar volgens mij was jij het). Moet je nu je huis uit?
ik weet dat als je een dak boven je hoofd hebt dat dan de urgentie minder hoog wordt, maar weet verder niet hoe het zit met 2 verschillende mensen. Als jij je huidige huis uitgezet wordt, dan lijkt mij dat je de urgentie wel krijgt, maar dat zal ook aan de reden liggen van de uitzetting.