Fijn dat het nu toch echt doorgezet is. Wss heb je nu jullie wondertje al in je armen, dat hoop ik, geniet van je lieve wondertje. Je verhaal qua weeën klinkt ook nu bekend. hoop dat de rest van je bevalling goed is gegaan en mee viel. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie gezinnetje!
Mappel ben zoooo benieuwd hihi...hoop niet voor je dat je nog bezig bent. Hoop dat alles voorspoedige is verlopen en dat je je gezonde baby'tje lekker in je armen hebt.
Ah spannend!!! Waarschijnlijk heb je nu je kleine in je armen! Ben benieuwd wie zich zo lang heeft verstopt.
Fijn dat je hier toch nog even gepost hebt dat het begonnen is. Ik hoop dat je nu lekker in je bedje van je baby ligt te genieten!
spannend meis ik dacht dat je al wist wat je kreeg 😄 maar een verrassing dat is helemaal gaaf!! Ik gok een meisje en dat ze er al is 😄
Wat fijn Mappel! Ik hoop dat je een goede bevalling hebt en je snel je wondertje in je armen mag hebben..
Ik hoop dat je een mooie,bevalling hebt gehad. En heel veel liefde en succes voor de aankomende tijd.