Cb 2-3 week later 1-2

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaa6, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Dat is natuurlijk niet goed
    Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? Hoe verliep t toen verder?

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dat klinkt inderdaad niet goed, maar ik heb daar verder ook geen ervaring mee. Was je urine niet minder geconcentreerd, en zat er echt een week tussen? Noem maar wat hoor. Ik hoop in ieder geval dat het aan de test ligt. Sterkte met afwachten!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Klinkt idd niet goed.
    Dat hij blijft hangen kan maar terug is denk ik geen heel goed nieuws.
    Hoop dat er niets aan de hand is natuurlijk.
    Hoever zou je nu zijn?

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    He bah dat klinkt inderdaad niet goed, MAAR hoeft niks te betekenen. Het blijft een indicator en heb vaak gehoord dat ze niet altijd de juiste indicatie aangeeft.

Kan idd met de concentratie te maken hebben of aan de test liggen. Maar het kan ook betekenen dat je HCG terug loopt.
    Ik heb er geen ervaring mee maar heb na mijn eerste CB niet meer getest.

5. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

4 mrt 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Staat in de bijsluiter dat je contact moet opnemen met de huisarts wanneer er een week tussen zit en de test een lagere indicatie aangeeft... Ik hoop voor je dat het aan de concentratie van je urine lag!! Sterkte met afwachten!

6. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hallo,

Ik heb inderdaad ook begrepen dat die weekindicatie overeenkomt met de concentratie HCGG die per week/ dag oploopt. Dus dat zou kunnen betekenen dat je concentratie terugloopt. (zoals butterfly ook al aangaf..)

Succes hoor...!

7. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ja ik heb donderdag ( week geleden ) 2-3 getest en nu week en dag verder 1-2 lijkt me ook al is mijn urine nu veel minder geconcentreerd dat hij dan nog 2-3 aangeeft oke maar niet minder
    Hopelijk ga ik nu snel bloeden en heeft het niet nog een lange nasleep

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zou hcg laten prikken. ipv me aan zo'n indicator vasthouden....

9. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Inderdaad wat Beckje zegt, contact opnemen met huisarts/verloskundige en bloed laten prikken. Dan heb je de meeste zekerheid.

10. Maria1984

Maria1984 Lid

25 dec 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk, en daarom test ik dus niet meer. De testdrang is er wel hoor, maar ik doe het gewoon niet.
    Heb wel van de streepjestesten gelezen dat ze op een gegeven moment minder goede strepen geven omdat ze de HCG niet meer aan kunnen. Misschien is dit ook het geval? Geen idee hoor...
    Maar zoals anderen ook al zeggen, laten prikken bij de huisarts!

11. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Ben het met je eens, op hcg laten prikken je hebt de uitslag zo binnen (ik werd zelfs paar uur later al gebeld door de assistente van de ha)

Ik test daarom ook niet meer, een streepje is een streepje aldus mijn assistente. De mijne was ook niet knal streep en zeker niet zo donker als de controle streep en ik ben niet ongesteld geworden dus moet er dan maar op vertrouwen dat het goed zit en afwachten tot de echo.

12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Heb je nog symptomen?
    Test je nog wel zwanger op Kruidvat?
    Hoe ver zou je moeten zijn? Vanaf 6 weken hebben dames soms zoveel hcg dat test juist lichter wordt!!!!
    Sterkte

13. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik heb gestest tot t streepje mooi opgelopen was en daarna gestopt. Niet eens eem cb. Daar schiet je toch niks mee op. Ik wacht wel op me echo en andders merk ik het vanzelf wel. Maar zou idd prikken bij de ha... Succes xxx

14. Maria1984

Maria1984 Lid

25 dec 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is dat... zolang er geen bloed is, zit het nog goed. En inderdaad afwachten tot de echo

15. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Ja symptomen nog Kruidvat is niet donkerder maar ook niet veel lichter geworden nu 5 weken
    Ik heb al 4x een mk gehad en na elke mk een kindje dus in mijn hoofd kan het ook niet anders dan misgaan misschien stress ik daarom zo
    Waarom zou t nu wel in 1x goed gaan

16. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Nou dat is wel kort door de bocht :)
    Sorry maar bij mijn 2 MA heb ik nooit bloed gezien :(

TS: ik hoop dat de test niet goed zit en je een goede zwangerschap hebt!

17. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Spannend.. Ik duim dat het goed zit :) sterkte x

18. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Ik heb dat ook gehad en dat werd toen helaas een miskraam. Hopelijk bij jou wel goed nieuws!

19. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Bloedverlies vandaag heel licht hopelijk zet t snel door

Deel Deze Pagina