Dat klinkt inderdaad niet goed, maar ik heb daar verder ook geen ervaring mee. Was je urine niet minder geconcentreerd, en zat er echt een week tussen? Noem maar wat hoor. Ik hoop in ieder geval dat het aan de test ligt. Sterkte met afwachten!
Klinkt idd niet goed. Dat hij blijft hangen kan maar terug is denk ik geen heel goed nieuws. Hoop dat er niets aan de hand is natuurlijk. Hoever zou je nu zijn?
He bah dat klinkt inderdaad niet goed, MAAR hoeft niks te betekenen. Het blijft een indicator en heb vaak gehoord dat ze niet altijd de juiste indicatie aangeeft. Kan idd met de concentratie te maken hebben of aan de test liggen. Maar het kan ook betekenen dat je HCG terug loopt. Ik heb er geen ervaring mee maar heb na mijn eerste CB niet meer getest.
Staat in de bijsluiter dat je contact moet opnemen met de huisarts wanneer er een week tussen zit en de test een lagere indicatie aangeeft... Ik hoop voor je dat het aan de concentratie van je urine lag!! Sterkte met afwachten!
Hallo, Ik heb inderdaad ook begrepen dat die weekindicatie overeenkomt met de concentratie HCGG die per week/ dag oploopt. Dus dat zou kunnen betekenen dat je concentratie terugloopt. (zoals butterfly ook al aangaf..) Succes hoor...!
Ja ik heb donderdag ( week geleden ) 2-3 getest en nu week en dag verder 1-2 lijkt me ook al is mijn urine nu veel minder geconcentreerd dat hij dan nog 2-3 aangeeft oke maar niet minder Hopelijk ga ik nu snel bloeden en heeft het niet nog een lange nasleep
Inderdaad wat Beckje zegt, contact opnemen met huisarts/verloskundige en bloed laten prikken. Dan heb je de meeste zekerheid.
Kijk, en daarom test ik dus niet meer. De testdrang is er wel hoor, maar ik doe het gewoon niet. Heb wel van de streepjestesten gelezen dat ze op een gegeven moment minder goede strepen geven omdat ze de HCG niet meer aan kunnen. Misschien is dit ook het geval? Geen idee hoor... Maar zoals anderen ook al zeggen, laten prikken bij de huisarts!
Ben het met je eens, op hcg laten prikken je hebt de uitslag zo binnen (ik werd zelfs paar uur later al gebeld door de assistente van de ha) Ik test daarom ook niet meer, een streepje is een streepje aldus mijn assistente. De mijne was ook niet knal streep en zeker niet zo donker als de controle streep en ik ben niet ongesteld geworden dus moet er dan maar op vertrouwen dat het goed zit en afwachten tot de echo.
Heb je nog symptomen? Test je nog wel zwanger op Kruidvat? Hoe ver zou je moeten zijn? Vanaf 6 weken hebben dames soms zoveel hcg dat test juist lichter wordt!!!! Sterkte
Ik heb gestest tot t streepje mooi opgelopen was en daarna gestopt. Niet eens eem cb. Daar schiet je toch niks mee op. Ik wacht wel op me echo en andders merk ik het vanzelf wel. Maar zou idd prikken bij de ha... Succes xxx
Ja symptomen nog Kruidvat is niet donkerder maar ook niet veel lichter geworden nu 5 weken Ik heb al 4x een mk gehad en na elke mk een kindje dus in mijn hoofd kan het ook niet anders dan misgaan misschien stress ik daarom zo Waarom zou t nu wel in 1x goed gaan
Nou dat is wel kort door de bocht Sorry maar bij mijn 2 MA heb ik nooit bloed gezien TS: ik hoop dat de test niet goed zit en je een goede zwangerschap hebt!