Gebruik deze maand voor het eerst ovu-testen ... die van clearbleu met een smiley. Nu heb ik sinds gisteravond afscheiding waarmee je doorzichtige draden kunt trekken en buikpijn ... maar vanochtend dus nog geen . Heb toch echt het gevoel dat m'n ei er aankomt en in combi met m'n temp klopt dat gevoel iedere maand. Nu is mijn vraag .... kan ik m'n piek missen en dus geen smiley krijgen te zien? Ik gebruik de test 's morgens ... misschien vanavond nog een keertje test?
ik heb steeds in de middag getest omdat men op de gebruiksaanwijzing vermeld dat je niet met ochtend urine zou testen.. of je hem kan missen? lijkt me niet.. men zegt dat je afscheiding krijgt enkele dagen voor je eisprong en je LH piek is meestal 20-48 uur voor je eisprong.. dus wie weet ik wens je in ieder geval veel succes, ik ga het deze maand ook voor de 3e x proberen met ovu-testen...
Maar je kunt die van cb wel 's morgens gebruiken. Dat is juist de reden dat ik die heb gekocht. Misschien toch vanmiddag nog eens proberen?
ik had zelf niet die van cb... ik had die extra niet genomen omdat je dan niet kan zien wanneer je LH piek aan t stijgen is. Bij mij werd het test streepje met de dag wat donkerder, zodat ik wist dat het er aan zat te komen, totdat hij uiteindelijk hetzelfde was als de controle streep. ik zelf zou nog eens testen, vooral als je eigen lichaam zegt dat het eraan zit te komen en je temp ook liefs
CB is inderdaad geschikt voor 's morgens. Ben erg benieuwd wat jou bevindingen zijn. Zelf heb ik vorige maand voor het eerst de CB digitale testen gebruikt. Op mijn allereerste zat meteen een . De volgende dag weer een gedaan, alhoewel het van de gebruiksaanwijzing niet meer moest. Maar kreeg toen gewoon een O. Nu is het wel zo dat de tweede enkele uren later werd uitgevoerd dan de eerste (maar wel met ochtendurine). Of dat de piek zo snel weer weg was? Het vruchtbare slijm kreeg ik wel ca. 24 uur na mijn positieve test. Maar volgens mijn temp.curve was mijn ei 96 uur na mijn positieve test... Dus om eerlijk te zijn, twijfel ik over de testen van CB. Omdat ik nog wel staafjes heb, gebruik ik MatCare, en ga ik wanneer die positief is, kijken of CB een geeft.
Ben wel op tijd begonnen met testen ... dus daar kan het niet aan liggen. Inmiddels 5 testen verder en al 4 dagen vruchtbaar slijm ... denk echt dat m'n ei er aan komt. Had zo gehoopt duidelijkheid ... zonde van het geld. Ga m'n best doen om 4 uren niet naar de wc te gaan ... ben inmiddels over de helft, maar sta echt op knappen. @DaisySanches ... heel raar jouw verhaal. Ben benieuwd of matcare en cb het met elkaar eens zijn wat betreft je eisprong. Denk dat ik het volgende maand maar bij het tempen alleen hou. Ben benieuwd of er meer meiden zijn die "slechte" ervaringen hebben met ovu-testen van cb.
zelf heb ik die van matcare.. en was er idd nu ook aan het denken om als die positief zegt om ook digitaal te testen hopende op een mijn lichaam geeft namelijk niet van die duidelijk signalen af, had vruchtbaar slijm 4 dagen voor mij positieve test de vorige maand was mijn LH piek ook zo vlug weer verdwenen, streepje was de dag erna bijna niet meer te zien.
Net weer getest en helaas weer negatief. Nu had ik afgelopen weekend een licht streepje en een donkere streepje op de teststrip ... en het eerste streepje is nu bijna helemaal weg. Weet dat je daar niet naar mag kijken, maar houdt dat in dat ik misschien te weinig lh aanmaak voor een positieve test? En zou dat een reden kunnen zijn dat ik nog niet zwanger ben? Wordt erg onzeker van die ovu-testen moet ik zeggen.
De ene streep moet denk ik donkerder worden dan de ander. maar je mag niet naar de strepen kijken. je kunt ze ook niet bewaren (heb ik geprobeerd), maar ze vervagen allemaal uiteindelijk. Ik heb het nu over CB. Dat vind ik nu wel fijn aan die van matcare, dan kan je het zien aankomen (hoop ik).
Heb ze ook niet bewaard, maar zag zaterdag en zondag dus 2 streepjes [eentje licht , eentje donker] en nu nog maar 1 donkere. Waarom laten zie die dan ook zichtbaar op de teststrips als je er niet naar mag kijken ... nu doe je het automatisch.