ineens langere cyclus, maar kortere ongiie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missmaria, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dag dames..

ik was voor het eerst 6 dagen overtijd, wat me nog nooit was overkomen.. ik had dit keer echt het gevoel dat ik zwanger was!

maar togh de 6de dag kwam het.. maar anders duurt mijn ongie altijd 4 dagen.. maar mijn ongie is nu al afgelopen.. dus 3 dagen heeft ie geduurd..

wat denken jullie? zal ik toch nog een testje wagen?

wie haar cyclus ging ook pas na 7 maanden, vd pil af, in de war?

liiefs

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als je twijfelt, gewoon een testje wagen. Heb je wel rood bloedverlies gehad?

3. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Ontpillen is idd een zeer ambetante zaak. Je krijgt allerlei kwaaltjes. Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil en ik ben eigenlijk denk ik nog steeds aan het ontpillen... Onregelmatige cyclus, zwangerschapskwaaltjes, enzoverder..; Dit jaar dacht ik al 3 maal dat ik zwanger was maar niet dus... Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje. Ben al 8 dagen overtijd, al een week krampen in buik en onderrug, al 3 dagen misselijk enzovoort maar ik denk dat het gewoon late ongi is.
    Bij iedere vrouw is het wel anders dus veel kan ik hier niet meer over zeggen buiten mijn ervaring. Hopelijk helpt het iets :D

4. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    jaaa was gewoon normale ongesteldheid.. wel iets meer bruin dan rood..

en SaartjeH.. mijn cyclus is dus juist heel mooi gebleven.. precies als met de pil.. alleen nu 7 maanden vd pil af.. word ik ineens later! daarom vind ik zoo raar..

ik voel me ook echt zwanger ... buik en borsten opgezwollen..

maja doe morgenochtend nog wel een testje.. heb nog een kruidvat test liggen :p

bedankt..

liefs

Deel Deze Pagina