hallo meiden, gister heb ik ovu test gedaan (bovenste op foto) en daar is een mooie 2e lijn te zien. vandaag heb ik 2 testen gedaan, 1 vanochtend rond een uurtje of 10 de ander vanmiddag rond een uurtje of 3 het gekke is dat die van vanmiddag wel duidelijker is dan vanmorgen. heb ik mn ei nu net gemist? of hebben we toch nog een kans als we vanavond gaan klussen?? gr mbtc
Ze moeten volgens mij even donker zijn als de controlestreep of donkerder. De bovenste lijkt mij positief de onderste 2 volgens mij beiden niet. Maar ik ben geen expert. Gewoon klussen zou ik zeggen. Veel plezier.
volgens bijsluiter, donderder dan controle streep. maar dat is nog nooit voorgekomen vorige maand had ik 6 dagen lang zo'n zelfde streep als de bovenste. denk toch ei gemist, maar we wagen t er niet op...
Lastig hè. Ik heb nog nooit een donkerdere teststreep gehad dan de controlestreep. Begin me af te vragen of ik überhaupt wel een eisprong heb. Volgende week de ha bellen. 6 dagen zo een streep is wel lang zeg.