Wij zitten ook in dubio over deze naam, eindelijk een naam dat wij beide een kan gevoel bij krijgen, maar tot nu toe vind ik het eigenlijk unisex. Maar wil ook niet dat hij straks continue moet uitleggen dat het een jongensnaam is of dat hij er mee gepest wordt...
Ik vind het gewoon geen leuke naam. Voor een jongen niet, maar ook niet voor een meisje. Ik weet wel dat het heel unisex is, dus bij het horen van de naam denk ik wel altijd 'goh zou dat een jongen of een meisje zijn?'. Dus het is niet dat ik het niet vind kunnen voor een jongen of zo hoor
Ik ken alleen een meisje dat zo heet. Het is een heel lief en mooi meisje, toch vind ik het iets kattigs hebben, sorry Doordat ik óók moet denken aan Ayrton Senna (F1) kan het wel voor een jongen ook vind ik.
Ik ken zowel een jongen als meisje met deze naam en nog steeds als ik de naam op de lijst zie staan van aanwezigen denk ik aan een meisje en moet ik schakelen na 3 jaar...
Heeft de pol jullie nu tegen gehouden ? Gewoon nieuwsgierig omdat ik zo twijfel. Heb zelfs op Facebook gekeken wat voor type jongens Senna heten Haha
Heb je ook Senna voor een jongen? Ja deze poll heeft ons wel over de streep getrokken om toch voor een andere naam te gaan!
Ja het is tot nu toe de enige naam dat we allebei denken Hey die is leuk. En blijft ook de hele dag door mijn hoofd spoken. Ben benieuwd welke jullie nu hebben gekozen of wil je dat nog geheim houden?
Ahhh leuk!! Alles goed met jullie? En gefeliciteerd hè met jullie knul! Welke geboortedatum heeft ie mogen krijgen?