Ja of nee? Twijfel twijfel en spannend!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by motheroftwo, Jan 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb niet getest maar ik twijfel toch heel erg nu. Veeg steeds veegjes oud bloed, soms helderbloed. Dit heb ik ook gehad bij eerdere zwangerchappen maar nu houd het niet op. Heb geen buikkrampen. Ik ga nog eventjes wachten anders ga ik om een echo vragen.

2. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Ik heb helaas met deze testen ook regelmatig vals positief getest. Kruidvat 2v5 zijn beter. Groetjes

3. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

image.jpg

Dit was mijn test van maandag. Heb vandaag weer een nieuwe teat gedaan van de Kruidvat. Twee voor 5 euro.

Ben ook nog beetjes aan het bloeden. Twijfel twijfel dus.

4. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Was vergeten te plaatsen.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Hij lijkt niet donkerder en dat is helaas geen goed teken. Zeker gecombineerd met het bloeden. Ik vrees dat de innesteling niet goed is gegaan. Hiervoor hoef je trouwens geen echo te vragen hoor. Als het bloeden afgelopen is gewoon even testen of het hCG uit je lijf is.

Sterkte!

Edit: die kV 2v5 zegt niet zoveel, aangezien je daar geen vergelijkingsmateriaal mee hebt. Als je meer duidelijkheid wilt, dan moet je morgen of overmorgen nogmaals met de kV 2v5 testen. Als deze ook niet oploopt, dan weet je helaas genoeg.

Tweede edit: ik zie nu nog maar 1 kruisjestest foto? Als dat dus 2x dezelfde foto was, dan trek ik mijn verhaal in en dan blijf ik bij m'n advies om morgen of overmorgen nogmaals met de kV 2v5 te testen.

6. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb ook het gevoel dat het mis is hoor. Voel echt helemaal niks. Geen banden pijn wat ik normaal wel voelde met andere zwangerschappen en niet misselijk. Hoe lang duurt het voordat het allemaal opgang komt vraag ik me af?

7. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ik zie hem zonder turen of inzoomen, die +
    Spannend!!:)

8. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Oh sorry ik had alleen je eerste foto gezien. En nog niet verder gelezen😳

9. WAvE

WAvE Lid

Jan 30, 2016
    73
    0
    6
    NULL
    Ja, het lijkt een kruisje te zijn. Inmiddels nog een keer getest??

10. Charley7

Charley7 Actief lid

Jan 2, 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Ik zie een mooi X 😀 Gefeliciteerd!!

11. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

Apr 7, 2015
    905
    202
    43
    Hoi meid, hoe gaat het nu met je?

12. let1985

let1985 Actief lid

Jan 26, 2016
    439
    0
    16
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat?
    Een streep is toch een streep?

En als het twee verschillende testen zijn kan je toch niet zien of ze zijn opgelopen?Dan moeten ze toch van hetzelfde merk zijn? Of is dat stom wat ik nu zeg?

Nou ik hoop het voor je succes

13. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    #33 motheroftwo, Jan 30, 2016
    Last edited: Jan 30, 2016
    Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nog steeds beetjes aan het bloeden. Ik ga deze week om een echo vragen. Ik weet het echt niet. Vandaag weer een testje gedaan. Ik weet het niet. Ben op dit moment gewoon aan het wachten.

image.jpg

14. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens gewoon helderrood bloed en net een lichte menstruatie zonder stolsels en buikkrampen. Bij het afvegen genoeg bloed op papier.

16. let1985

let1985 Actief lid

Jan 26, 2016
    439
    0
    16
    Als de onderste de laatste is dan loopt hij wel mooi op daar kan je hem duidelijk zien!!
    Wel verwarrend idd dat bloed er bij..
    Hoop voor je op goed nieuws en anders bloedtest?
    Daar kunnen ze ook veel uithalen toch?

17. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is indd de laatste maar ja ik weet het niet. Wat het ook word als ik maar van die onzekerheid af kom. Hopelijk komt er snel inzicht.

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Ik vind hem te goed oplopen voor een miskraam. Sommige vrouwen verliezen gewoon bloed in het begin. Bespreek het anders met je huisarts of verloskundige. Misschien kunnen ze je helpen om van die onzekerheid af te komen.

19. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

Apr 7, 2015
    905
    202
    43
    Je test is inderdaad mooi opgelopen!
    Maar wat vreemd, verwarrend en vervelend dat je nog steeds bloed verliest!!
    Zou je niet ff langs mogen komen bij je huisarts of de verloskundige zodat ze even kunnen kijken misschien?
    Deze onzekerheid is voor jou ook vreselijk natuurlijk, ik begrijp dat je zo niet weet waar je aan toe bent.

20. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Hij loopt op, maar met dat bloed erbij is het gewoon 50-50. Het zou nog goed kunnen gaan. Mijn ervaring is dag het uitliep op een miskraam. Had toen getest, dag later beetje bruinverlies, na drie dagen helder rood. Test doe ik toen deed was een stuk duidelijker dan de test vier daarna daarvoor, toen brak het bloeden echt los met stolsels en buikkramp. Week later was de test weer gewoon wit.

Hoop dat het bij jou anders zal zijn natuurlijk.

Share This Page