ja of nee vruchtwater?

Discussie in 'De bevalling' gestart door steffie1980, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Nou bij de eerste was het een plens en bleef het lopen waar ik niet omheen kon :confused:
    maar dacht net dus lekker in bad te gaan dus zet mijn bad aan leg alles klaar en ga op de wc zitten, ik ben klaar met plassen en ineens komt er nog een plensje achteraan alleen niet uit mijn plasbuis :(
    ik weet dat ik weinig vruchtwater heb, zo op de grens....maar was het dit nu wel of niet?
    Heb wel de hele nacht pijnlijke krampen en rugpijn gehad....nu blijft het nattig...maar niet dathet eruit loopt
    heb het bad maar leeg laten lopen en onder de douche gegaan waar ik (voor mijn gevoel) 2 harde buiken kreeg
    nu pijn in mijn rug.....zou het nu wel of niet?
    Ik wil nog niet naar het ziekenhuis vertrekken aangezien je dan meteen opgesloten zit , heb dit meegemaakt met de tweede

2. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zou wel contact opnemen met je vk, teminste die van mij zegt bij het breken van vliezen onmiddelijk bellen en ook als je twijfelt.
    Dus gewoon doen, ff bellen.

Groetjes anna

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Is het niet zo dat als je op de hand blaast en je verliest vocht van onder dat het dan vruchtwater is? En verlies je niks dat het dan urine was.

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    psies dat dacht ik ook...bij Sem twijfelde ik ook ontzettend...en toen ik op mijn hand blies verloor ik idd vocht...ik kreeg van mijn vk een maandverband met indicatie en toen deze blauw werd wist ook de vk dat het vruchtwater was en geen urine...effe bellen meis...dan heb je zekerheid!

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Zou mvb voordoen en de vk bellen.
    Maar dat zal je vast al wel gedaan hebben.

Deel Deze Pagina